Zou iemand mij met bovenstaande kunnen helpen? Heb nog geen pokemon vriendjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wanneer je jouw Kadabra naar iemand stuurt, evolueert deze zodra de ruil voltooid is. Gelijk erna terug ruilen en je Kadabra is nu je Alakazam![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Freezor het volgende:
Hoe werkt dat Wi-Fi battlen precies? Ik wil het namelijk wel eens opnemen tegen iemand.
vertel me je friendcode maar en ik wil je wel helpen..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:00 schreef AirRaid het volgende:
yesss eindelijk heb ik toch mijn steelix gevangen.
is er iemand met wie ik mijn haunter en graveler kan ruilen en terug ruilen zodat deze evolueren?
3694 7406 6101quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
vertel me je friendcode maar en ik wil je wel helpen..
mijn fc: 1804-9644-3865
In de underground zijn er ook genoeg thunderstones te vinden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:24 schreef Rikketik het volgende:
Een thunderstone valt te vinden in Sunyshore City.
Nee is niet mogelijk, je kunt maar 1 spel tegelijk opslaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:08 schreef Enigmatic het volgende:
Even een vraagje,
Ik ben van plan pokemon diamond te kopen, mijn vraag: is het mogelijk om twee spelers op je ds op te slaan? Zodat mn zusje en ik elk hun eigen spel kunnen spelen en we geen last van elkaar hebben![]()
Owk jammer, ff kijken hoe we dat gaan regelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef Mivea het volgende:
[..]
Nee is niet mogelijk, je kunt maar 1 spel tegelijk opslaan.
Mogelijkheid zou kunnen zijn dat de ander Pearl koopt ofzo(mits daar geld voor is natuurlijk)
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Te ruil:
POKEMON
Girafarig - lvl 24
Golem - lvl 29
ITEMS
Fist Plate - Boost Fighting moves van de houder.
Thunderstone - Laat sommige pokemon evolueren.
Damp Rock - Extends duration of Rain Dance
Shiny Stone - Laat sommige pokemon evolueren.
Ruilen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Markster het volgende:
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.
geef me je friend code dan kunnen we onze graveler ruilen en weer terug ruilen hebben we beide een golemquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.
Is goed, ik zal ff kijken hoe het werktquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
geef me je friend code dan kunnen we onze graveler ruilen en weer terug ruilen hebben we beide een golem
bag - pal pad - my friend codequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef Markster het volgende:
hoe zie ik mijn friendcode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |