Zou iemand mij met bovenstaande kunnen helpen? Heb nog geen pokemon vriendjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wanneer je jouw Kadabra naar iemand stuurt, evolueert deze zodra de ruil voltooid is. Gelijk erna terug ruilen en je Kadabra is nu je Alakazam![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Freezor het volgende:
Hoe werkt dat Wi-Fi battlen precies? Ik wil het namelijk wel eens opnemen tegen iemand.
vertel me je friendcode maar en ik wil je wel helpen..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:00 schreef AirRaid het volgende:
yesss eindelijk heb ik toch mijn steelix gevangen.
is er iemand met wie ik mijn haunter en graveler kan ruilen en terug ruilen zodat deze evolueren?
3694 7406 6101quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef Fentoozler het volgende:
[..]
vertel me je friendcode maar en ik wil je wel helpen..
mijn fc: 1804-9644-3865
In de underground zijn er ook genoeg thunderstones te vinden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:24 schreef Rikketik het volgende:
Een thunderstone valt te vinden in Sunyshore City.
Nee is niet mogelijk, je kunt maar 1 spel tegelijk opslaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:08 schreef Enigmatic het volgende:
Even een vraagje,
Ik ben van plan pokemon diamond te kopen, mijn vraag: is het mogelijk om twee spelers op je ds op te slaan? Zodat mn zusje en ik elk hun eigen spel kunnen spelen en we geen last van elkaar hebben![]()
Owk jammer, ff kijken hoe we dat gaan regelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:12 schreef Mivea het volgende:
[..]
Nee is niet mogelijk, je kunt maar 1 spel tegelijk opslaan.
Mogelijkheid zou kunnen zijn dat de ander Pearl koopt ofzo(mits daar geld voor is natuurlijk)
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Te ruil:
POKEMON
Girafarig - lvl 24
Golem - lvl 29
ITEMS
Fist Plate - Boost Fighting moves van de houder.
Thunderstone - Laat sommige pokemon evolueren.
Damp Rock - Extends duration of Rain Dance
Shiny Stone - Laat sommige pokemon evolueren.
Ruilen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Markster het volgende:
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.
geef me je friend code dan kunnen we onze graveler ruilen en weer terug ruilen hebben we beide een golemquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoe krijg je een golem? Mijn graveler evolueert niet.
Is goed, ik zal ff kijken hoe het werktquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:01 schreef AirRaid het volgende:
[..]
geef me je friend code dan kunnen we onze graveler ruilen en weer terug ruilen hebben we beide een golem
bag - pal pad - my friend codequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef Markster het volgende:
hoe zie ik mijn friendcode?
kommaar dna kan mijn haunter ook evoluerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
Wie wil mij helpen met poliwhirl laten evolueren in een Politoed? Ik moet hem ruilen om hem te evolueren
volgens mij moet je eerst mijn code invoieren in je palpad 3694 7406 6101quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:56 schreef Markster het volgende:
waar kan ik je vinden dan
Wat is je friendcode?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef AirRaid het volgende:
ik ga nu de wifi op dus wie wil ruilen kan nu komen
Ik zal je even toevoegenquote:
Wil je hunter niet ff ruilen tegen mij kadabra en weer terug? Dan krijg jij een gengar volgens mij en ik een alakazamquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef AirRaid het volgende:
hoe kom ik weer uit het tradeproces?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |