quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Het eerste wat ik deed met mijn Dialga nadat ik 'm gevangen had, was met dat beest naar Twin Leaf Town en daar zo'n level 2 Bifoof slopen met Roar of Time. Burn, bitch, buuuurn!
Kansloos, ik weet het.
goede HM sletquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef Mivea het volgende:
[..]
haha meest nutteloze beest, die Bifoof
Doe ik ook somsquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Het eerste wat ik deed met mijn Dialga nadat ik 'm gevangen had, was met dat beest naar Twin Leaf Town en daar zo'n level 2 Bifoof slopen met Roar of Time. Burn, bitch, buuuurn!
Kansloos, ik weet het.
Had er een stuk of 5 gebreed en vond deze de beste (in combinatie met de nature)quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waarom heb je voor díe nature gekozen?
Hoe doe je dat zeg... Ik speel dan misschien niet zo lang na elkaar, maar 50 levels op 1 dag is wel enorm veel... Welke plaats train jij je pokémons? Tegen wilde Pokémons neem ik aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanochtend begonnen met het trainen van Yanma, is nu al een Yanmega van lvl 50.
Yanmega @ Widelens
Speedboost
Naive (+ Speed, - Sp. Deff)
- Detect
- Hypnosis
- Air Slash
- Bug Buzz
je kan goed trainen in turnback cave en stark mountain op wilde pokemonquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zeg... Ik speel dan misschien niet zo lang na elkaar, maar 50 levels op 1 dag is wel enorm veel... Welke plaats train jij je pokémons? Tegen wilde Pokémons neem ik aan?
Eerst een keer of drie de league, tot het een Yanmega was met Exp.Share.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zeg... Ik speel dan misschien niet zo lang na elkaar, maar 50 levels op 1 dag is wel enorm veel... Welke plaats train jij je pokémons? Tegen wilde Pokémons neem ik aan?
Dat had ik ook toen ik verder ging met LG. Die surfsnelheidquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:44 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb net weer even FireRed gespeeld, en wat een snelheid zeg! Als je er eenmaal aan gewend bent, is het niet zo erg, maar Diamond/Pearl is toch wel erg langzaam.
Neen, dat is Modestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:34 schreef Doppertje het volgende:
Timid is +Special Attack -Attack Oproerkraaier.
Heb em gevonden, en verslagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
onderin
Volgens mij niet alle. Sommige pokémon zijn altijd aanwezig, sommigen één keer per dag, maar sommigen worden ook alleen maar beschikbaar als je een bepaalde pokémon cartridge in je DS hebt zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:20 schreef Houtspeer het volgende:
Klopt het trouwens dat je alle pokemon kan vangen zodra je toegang hebt in pal park?
Lvl 82 en stijgendequote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:13 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam je pokemon tot boven de level 60/70?
iemand die dat lukt?
OK bedankt ik weet het alquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:53 schreef Fentoozler het volgende:
Ik weet niet precies waar je nu bent enzo, maar bij Valor Lakefront helemaal in het noorden krijg je van een meisje (cynthia heet ze) een Secretpotion, met deze potion kan je de psyducks aan de kant laten gaan..
waarom denk je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Net Palkia gevangen met 1 ultraball maar wat heeft die veel xp nodig per level zeg, waarom is dat zo?
Omdat 't een Legendary is natuurlijk, het is min of meer de regel dat die slow levelen (in pokémon technische termen: ze hebben op level 100 een totaal aan exp van rond de 1.250.000. Ter vergelijking: er zijn pokémon die op level 100 een totaal hebben van 800.000 of zelfs 600.000... Die levelen een stukje sneller dus.).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef McGilles het volgende:
Net Palkia gevangen met 1 ultraball maar wat heeft die veel xp nodig per level zeg, waarom is dat zo?
Jammer genoeg heb ik ze nooit opgespaard want ik heb er zeker al wel 10-15 gevonden...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
Dus als je het slim bekijkt dan gebruik je een rare candy eerder op de legendaries
Meeste "winst" aan experience zo
Elke 15-20 stappen die ik zet zit ik te zoeken met die pokedex zoeker, echt elke cave heb ik volledig gescant en alle buitengebied tot nu toe ook!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef Houtspeer het volgende:
10-15?! ik maar 1!
en wanneer kom je ze dan tegen? Ik was gister 'even' op zoek naar een Sandshrew en had mijn LG versie in mn DS gestopt, maar ik heb bijna een uur rondgelopen in de Wayward Cave (waar je em tegen zou moeten komen in Diamond als je LG erin hebt zitten) maar ik ben geen enkele Sandshrew tegengekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Volgens mij niet alle. Sommige pokémon zijn altijd aanwezig, sommigen één keer per dag, maar sommigen worden ook alleen maar beschikbaar als je een bepaalde pokémon cartridge in je DS hebt zitten
Meer over die cartridge pokémon..
Meer over die Pokéradar pokémon..
Meer over die 'swarming' pokémon..
Meer over die Mansion pokémon..
En als laatste nog een lijstje met 'unobtainable' Pokémon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |