had ik ook, ik ben nu precies waar jij bent,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Damn, tijdje niet meer gespeeld.
Geen idee waar ik heen moet.
Ik wou mn 5e gymbadge halen maar die gymleader is er weer eens niet.
Heb nog geen enkele keer gehad dat een pokemon niet wil luisteren, wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Markster het volgende:
Ik heb nu 4 badges, maar mijn alakazam van lvl32 wil niet echt luisteren, welke badge is voor pokemon tot level 30?? Want al mijn pokemon zijn nu lvl 30 dus moet gauw ff die badge hebben
vreemd, normaal hoort ie je nu te gehoorzamenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Markster het volgende:
Ik heb nu 4 badges, maar mijn alakazam van lvl32 wil niet echt luisteren, welke badge is voor pokemon tot level 30?? Want al mijn pokemon zijn nu lvl 30 dus moet gauw ff die badge hebben
Even de gym halen, dan terugkomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Ik ben nu op weg naar Snowpoint City maar net voor Lake Acuiny staan 2 team Galactic mannetjes zodat ik er niet door kan. Hoe krijg ik die weg?
Ok ik zat de hele tijd daar in die sneeuwstrom rond te lopen terwijl ik daar gewoon naart oosten moestquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Even de gym halen, dan terugkomen
"Kazza is loafing around"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb nog geen enkele keer gehad dat een pokemon niet wil luisteren, wat gebeurt er dan?
Een vliegende Gyarados, zie je het al voor je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:24 schreef Markster het volgende:
Waarom is gyarados een flying type maar kan ik hem geen fly leren?
secretpotionquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Scarface2004 het volgende:
inmiddels 5e badge gehaald.
Ik moest blijkbaar een superpotion aan psyduck geven zodat ik verder kon.
Net HM03 gekregen![]()
het domste wat ik vind is dat gyarados niet kan vliegen, maar zon lomp beest als tropius welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een vliegende Gyarados, zie je het al voor je?![]()
Maar ja, zal wel komen door een gebrek aan vleugels of gewoon omdat de makers het niet bepaald logisch vonden. Scyther kan bijvoorbeeld ook niet vliegen, terwijl hij wel deels Flying is. Hetzelfde met Butterfree en die andere vlinders trouwens.
Kijk anders maar eens op Serebii bij de pokédex. Zijn wel meer deels Flying pokémon die het verdommen om te vliegen.
wat houdt dat nature eigenlijk in? Heeft dat enkel te maken met de ontwikkeling die hij/zij gaat doormaken qua stats of heeft het ook nog invloed op andere zaken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef Nebo het volgende:
Riolu is net uit mijn verkregen eitje gesprongen, en hij heeft een Adamant nature![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |