abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52460747
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Damn, tijdje niet meer gespeeld.

Geen idee waar ik heen moet .
Ik wou mn 5e gymbadge halen maar die gymleader is er weer eens niet.
had ik ook, ik ben nu precies waar jij bent,
ga bij de gym naar beneden en ga de boot op naar dat eiland en zoek haar daar.
Daarna komt ze naar de gym, alleen heb nog niet gevochten
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_52461749
Ik kwam Dawn tegen.
Haar pokedex was gejat en die hebben ik terug gewonnen voor haar @ Veilstone city.

Zal later op de avond ff met die boot naar dat eiland gaan, thnx!
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52462759
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Markster het volgende:
Ik heb nu 4 badges, maar mijn alakazam van lvl32 wil niet echt luisteren, welke badge is voor pokemon tot level 30?? Want al mijn pokemon zijn nu lvl 30 dus moet gauw ff die badge hebben
Heb nog geen enkele keer gehad dat een pokemon niet wil luisteren, wat gebeurt er dan?
pi_52462972
Hij negeert jouw commandos, of hij voert een heel andere uit.
Heb ik met Kadabra gehad, terwijl sommige pokemons uit mn team een hoger level hadden en die wel gehoorzaamde
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52464121
kan iemand mij ook vertellen hoe het importeren vanuit fire red / leaf green werkt? wat heb je allemaal nodig muv van nintendo ds + pokemon fire red/leaf green + pokemon diamond/pearl? en hoe gaat het precies in zijn werk?
pi_52466576
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 20:34 schreef Markster het volgende:
Ik heb nu 4 badges, maar mijn alakazam van lvl32 wil niet echt luisteren, welke badge is voor pokemon tot level 30?? Want al mijn pokemon zijn nu lvl 30 dus moet gauw ff die badge hebben
vreemd, normaal hoort ie je nu te gehoorzamen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_52472946
Ik ben nu op weg naar Snowpoint City maar net voor Lake Acuiny staan 2 team Galactic mannetjes zodat ik er niet door kan. Hoe krijg ik die weg?
pi_52473057
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef UrsusArctrosHoribillis het volgende:
Ik ben nu op weg naar Snowpoint City maar net voor Lake Acuiny staan 2 team Galactic mannetjes zodat ik er niet door kan. Hoe krijg ik die weg?
Even de gym halen, dan terugkomen
pi_52473808
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:30 schreef McGilles het volgende:

[..]

Even de gym halen, dan terugkomen
Ok ik zat de hele tijd daar in die sneeuwstrom rond te lopen terwijl ik daar gewoon naart oosten moest
pi_52474026
Iemand hier het komende half uur de tijd om een paar pokemon te ruilen zodat ze evolueren?
pi_52474555
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef McGilles het volgende:

[..]

Heb nog geen enkele keer gehad dat een pokemon niet wil luisteren, wat gebeurt er dan?
"Kazza is loafing around"
"Kazza ignored command"
pi_52476084
Waarom is gyarados een flying type maar kan ik hem geen fly leren?
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:11:09 #213
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_52476911
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:24 schreef Markster het volgende:
Waarom is gyarados een flying type maar kan ik hem geen fly leren?
Een vliegende Gyarados, zie je het al voor je?

Maar ja, zal wel komen door een gebrek aan vleugels of gewoon omdat de makers het niet bepaald logisch vonden. Scyther kan bijvoorbeeld ook niet vliegen, terwijl hij wel deels Flying is. Hetzelfde met Butterfree en die andere vlinders trouwens.

Kijk anders maar eens op Serebii bij de pokédex. Zijn wel meer deels Flying pokémon die het verdommen om te vliegen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_52477065
Ik vind hem dan ook geen flying, geef hem dan Dragon.
pi_52477070
Maar ik kan wel bovenop Zubat klimmen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:31:06 #216
171357 Rikketik
pi_52477244
Ja, ik vind dat Flying gedoe op Gyarados ook een beetje vreemd. Het geeft hem een 400% zwakte tegen Electric attacks, en dat is toch een heleboel. Maar ja, hij heeft een totaal aan Base Stats van 540, wat veel is voor een 'normale' pokemon. Een dual Water/Dragon type zou 'm waarschijnlijk te sterk maken omdat die weakness tegen Ice dan ook van de baan is.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:07:46 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_52477932
Ik ben Pokemon Champion Was een beetje lastig wel de 'eindbaas', deze had Pokemon van levels 61-66 en ik heb er 3 van 56 en 3 van 48
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_52509685
Je hebt op route 214 nog een grot met heel sterke pokémons, wat is het nut van de grot? Ik ben er al even binnen geweest zonder mijn Drifblim (defog) dus ik zag geen steek en liep een beetje verloren, lijkt me een enorme doolhof te zijn (en dat haat ik...)
pi_52512097
inmiddels 5e badge gehaald.
Ik moest blijkbaar een superpotion aan psyduck geven zodat ik verder kon.

Net HM03 gekregen
pi_52514463
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:53 schreef Scarface2004 het volgende:
inmiddels 5e badge gehaald.
Ik moest blijkbaar een superpotion aan psyduck geven zodat ik verder kon.

Net HM03 gekregen
secretpotion
pi_52514592
Oja, ook goed , ben iig alweer verder.
pi_52516513
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:11 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Een vliegende Gyarados, zie je het al voor je?

Maar ja, zal wel komen door een gebrek aan vleugels of gewoon omdat de makers het niet bepaald logisch vonden. Scyther kan bijvoorbeeld ook niet vliegen, terwijl hij wel deels Flying is. Hetzelfde met Butterfree en die andere vlinders trouwens.

Kijk anders maar eens op Serebii bij de pokédex. Zijn wel meer deels Flying pokémon die het verdommen om te vliegen.
het domste wat ik vind is dat gyarados niet kan vliegen, maar zon lomp beest als tropius wel

en het meest absurde is dat Mantine ook deels flying is
Mods met een x zijn tof.
pi_52522885
moet je de elite 4 verslagen hebben voordat je pal park binnen wilt?
pi_52523180
Riolu is net uit mijn verkregen eitje gesprongen, en hij heeft een Adamant nature
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_52523962
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef Nebo het volgende:
Riolu is net uit mijn verkregen eitje gesprongen, en hij heeft een Adamant nature
wat houdt dat nature eigenlijk in? Heeft dat enkel te maken met de ontwikkeling die hij/zij gaat doormaken qua stats of heeft het ook nog invloed op andere zaken?
pi_52526216
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:49 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

wat houdt dat nature eigenlijk in? Heeft dat enkel te maken met de ontwikkeling die hij/zij gaat doormaken qua stats of heeft het ook nog invloed op andere zaken?
http://www.serebii.net/games/natures.shtml

Het heeft invloed op aanval, speed, defense en dat soort dingen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:22:21 #227
171357 Rikketik
pi_52526336
Meh, al die natures en zo... Ik maak me daar niet echt druk om. Voor 'competitive play' is het wellicht belangrijk, maar daar doe ik toch niet aan.

Eigenlijk vind ik ze gewoon grappig. Een serieuze Steelix, een vrolijke Scyther, een relaxte Dialga... Het geeft je pokémon wel meer persoonlijkheid.
pi_52530922
Mijn Dragonite is level 100 nu!

Zijn Nature is niet helemaal super goed, (110% attack, 90% defense) maar zijn IV en EV zijn goed en goede moves geleerd:

Dragon Dance
Dragon Claw
Fire Punch
Earthquake

Dat is het eigenlijk gebleven. Nu de volgende Pokemon nog...

Ik wil een Mirror Coat Blastoise met verder Surf, Ice Beam en Rest denk ik. Rest kan ook nog iets anders worden...
Maar ik heb een Corsola nodig om te breeden dus, iemand eentje over? Male graag
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_52531620
woohoo, zojuist de elite 4 verslagen
pi_52531909
Iemand nog een beter idee om Milotic te krijgen dan Feebas blauwe poffins te voeren die van Wiki berries komen?
pi_52532858
Wie heeft er zin in een online match?
-knip-

PS> is een Fok! Pokemon competitie een leuk idee?

[ Bericht 13% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 06-01-2009 23:37:42 ]
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_52533052
Een tijdje terug had iemand hier gepost welke 2 pokemon je het best kon nemen voor HM slaaf, want ik zit nu te kloten, heb 7 hm moves op 2 pokemon maar de laatste kunnen ze beide niet leren...
pi_52533471
Trouwens, iemand vanavond tijd om pokemon te ruilen om te evolueren, heb er nog 3 (misdreaves, haunter en graveler)
pi_52533696
Je kunt Tropius en Golduck nemen, die kunnen samen alle HM moves...

Competition is leuk idee
pi_52534559
Grotle is ook sterk in HM moves, die van mij heeft Cut, strength, rock climb en smash
pi_52534586
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:23 schreef McGilles het volgende:
Trouwens, iemand vanavond tijd om pokemon te ruilen om te evolueren, heb er nog 3 (misdreaves, haunter en graveler)
Misdreavus verandert niet tijdens het ruilen, je hebt er een dusk stone voor nodig zie ik. Daar heb ik nog een paar van liggen denk ik
pi_52537005
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
Een tijdje terug had iemand hier gepost welke 2 pokemon je het best kon nemen voor HM slaaf, want ik zit nu te kloten, heb 7 hm moves op 2 pokemon maar de laatste kunnen ze beide niet leren...
Ik geef elke HM juist aan een andere pokemon.

Mijn gyarados doet surf
Mijn Infernape doet Cut
Mijn Golem doet Rock smash en Rock climb
Mijn Golbat doet fly en defog
Mijn luxray doet strength
En mijn Alakazam doet alleen vechten

Btw, Golbat veranderd alleen bij 100% happiness, hoe doe ik dat?
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:57:24 #238
171357 Rikketik
pi_52537758
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik geef elke HM juist aan een andere pokemon.

Mijn gyarados doet surf
Mijn Infernape doet Cut
Mijn Golem doet Rock smash en Rock climb
Mijn Golbat doet fly en defog
Mijn luxray doet strength
En mijn Alakazam doet alleen vechten

Btw, Golbat veranderd alleen bij 100% happiness, hoe doe ik dat?
Is dat niet lastig? Aanvallen als Cut, Rock Smash en Defog zijn nou niet echt geweldige aanvallen...

Overigens krijg je je Golbat happy door 'm massages te geven (Veilstone City), er mee rond te lopen en 'm te laten levelen. Het is aan te raden om 'm de Soothe Bell te laten vasthouden, dat versterkt het effect namelijk.
pi_52537838
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Is dat niet lastig? Aanvallen als Cut, Rock Smash en Defog zijn nou niet echt geweldige aanvallen...

Overigens krijg je je Golbat happy door 'm massages te geven (Veilstone City), er mee rond te lopen en 'm te laten levelen. Het is aan te raden om 'm de Soothe Bell te laten vasthouden, dat versterkt het effect namelijk.
AH goeie tip, thx

En nee, ik heb er (nog) niet echt last van, van die HM's. Rock Smash is overigens erg goed tegen steenpokemon

Ik heb nu 6 (vrij) sterke pokemon op zak, dat vind ik lekkerder dan 1 HM slaaf meenmene
pi_52537846
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Markster het volgende:

[..]

AH goeie tip, thx

En nee, ik heb er (nog) niet echt last van, van die HM's. Rock Smash is overigens erg goed tegen steenpokemon

Ik heb nu 6 (vrij) sterke pokemon op zak, dat vind ik lekkerder dan 1 HM slaaf Meenemen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:36:40 #241
50952 SebasC
Zoefffffff!
pi_52572920
Iemand geinteresseerd in een Japanse Movie DarkRai? Ben op zoek naar een Venusaur.
pi_52586046
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:31 schreef Rikketik het volgende:
Ja, ik vind dat Flying gedoe op Gyarados ook een beetje vreemd. Het geeft hem een 400% zwakte tegen Electric attacks, en dat is toch een heleboel. Maar ja, hij heeft een totaal aan Base Stats van 540, wat veel is voor een 'normale' pokemon. Een dual Water/Dragon type zou 'm waarschijnlijk te sterk maken omdat die weakness tegen Ice dan ook van de baan is.
Inderdaad, Dragon/Water zou 'm een te goede type geven. De electric weak is dan namelijk ook nog eens weg.

Als jullie willen kan ik wel een toernooi organiseren, mits er natuurlijk genoeg deelnemers zijn.
pi_52586428
Ben ook wel geďnteresseerd, maar niet in de komende 2 weken
Enne, gaan we ook onderverdelingen doen ivm levels? Ik wil niet tegen iemand die level 80-90 heeft
Daarentegen wil ik ook geen zwakke tegenstander, dan is het ook minder leuk...

(ik zit rond de level 60)
pi_52586876
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:09 schreef McGilles het volgende:
ik raad je aan om drifblim en bibarel te nemen

Drifblim met Cut, defog en fly

en Bibarel met waterfall, rock smash, rock climb en strenght

surf kan je wel kwijt aan een pokemon die veel vecht
Mods met een x zijn tof.
pi_52586909
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

ik raad je aan om drifblim en bibarel te nemen

Drifblim met Cut, defog en fly

en Bibarel met waterfall, rock smash, rock climb en strenght

surf kan je wel kwijt aan een pokemon die veel vecht
wat Oproerkraaier zegt kan ook, maar als je geen andere GBA pokemon spellen hebt, lijken Drifblim en Bibarel een goed team
Mods met een x zijn tof.
pi_52589207
Toernooi lijkt me cool maar lijkt me moeilijk te organiseren aangezien iedereen andere level pokemon heeft.
Misschien zijn er ook te weinig mensen die mee willen doen ?

Zou wel leuk zijn anders.
Wat ook ech genaaid is, is dat onze release date zo laat lag. Alle amerikanen en zo zijn er al op uitgekeken en er is dus bijna niets internationaals meer te doen lijkt het wel... (alle boards uitgestorven...)
pi_52589486
Dat had ik ook gemerkt met Mario Kart, had pas een DS toen de DS lite uitkwam, toen ineens Mario kart gekocht. Online, met moeite vind je tegenstanders... En dat was ong 9 maanden geleden of langer zelfs.

Koop ik eindelijk een nieuwe spel bij de releasedate (ipv 2de hands kopen als ik het zie) en hopend op veel gebruikers op internet, hebben we natuurlijk hier weer last van. Gelukkig valt het nog mee, maar met de union room, wat is de bedoeling daar? Zouden daar ooit mensen moeten zijn? Of is dat alleen lokaal en niet via internet?
pi_52593198
Union Room is lokaal alleen...
pi_52599854
Wat voor sneasel zal ik breeden, een jolly of adamant?
Mods met een x zijn tof.
pi_52614213
OMG... ik heb mijn Wumple op elk mogelijke moment van de dag laten evolueren, maar het blijft een motherfucking Silcoon worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')