je mag voor mij altijd een topic openenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen dank...![]()
![]()
...heb even zitten twijfelen...
![]()
jouw topique is magnifique probeert monsieur eerique te zeggenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
je mag voor mij altijd een topic openen![]()
awww....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
jouw topique is magnifique probeert monsieur eerique te zeggen![]()
iddquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
jouw topique is magnifique probeert monsieur eerique te zeggen![]()
nummers over echt gebeurde dingen zijn nooit fout.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
![]()
Hey little girl wanna go for a ride ?
Theres room and my wagon is parked right outside
We can cruise down rober street all night long
But I think Ill just rape you and kill you instead
Diane diane diane diane diane diane
============
zon heerlijk nr... en o zo fout...
weet je hoe vies "vliegtuig-koffie" smaakt....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:30 schreef Aarti het volgende:
Ik ben vanmorgen later naar mn werk gegaan, alleen om thuis nog een lekker kopje Vienna senseo te drinken
Ligt erg aan de maatschappij...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weet je hoe vies "vliegtuig-koffie" smaakt....![]()
![]()
![]()
ja!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kan je verzekeren dat koffie van de KLM en AIR-TAHITI niet te pruimen is....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt erg aan de maatschappij...
Bij Al Italia heb ik best lekkere koffie gekregen!![]()
Je kon ook gewoon hier blijven hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
KLM weet ik ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat koffie van de KLM en AIR-TAHITI niet te pruimen is....![]()
![]()
![]()
hmmm.. die zangers ook altijd... altijd autobiografischquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
nummers over echt gebeurde dingen zijn nooit fout.
mijn lekkerste koffie oit heb ik in Turijn gedronken...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja!
![]()
in Portugal hadden ze zoooooo een lekkere koffie. Het heet Galao, en het is een groot glas, en longdrink. En daar dan 1 kopje espresso en de rest opgeklopte melk in. I know, kinderkoffie, maar gutteguttegut wat lekker![]()
Fruts.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm.. die zangers ook altijd... altijd autobiografisch![]()
of bedoelde je jezelf?![]()
![]()
Italië dus!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn lekkerste koffie oit heb ik in Turijn gedronken...![]()
![]()
...koffie in Amerika is trouwens ook niet te zuipen...
...behlalve bij STARBUCKS natuurlijk....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mja...maar het doel van de reis ging iets verder dan koffie..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon hier blijven hoor![]()
precies...het aller aller aller lekerst koffie...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Italië dus!![]()
Milaan, Udine, Sicilië..... allemaal puicke koffie!![]()
autobiografischquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmmm.. die zangers ook altijd... altijd autobiografisch![]()
of bedoelde je jezelf?![]()
![]()
Ik gisteren ook, was niet lang geledenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:41 schreef sararaats het volgende:
ik heb gisteren koffie gedronken
was lang geleden
neem nog een bakjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:41 schreef sararaats het volgende:
was lang geleden
proficiat....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:41 schreef sararaats het volgende:
was lang geleden
ik net nog....was al wel 8 uur geleden...OMG...zooooo lang...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:42 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik gisteren ook, was niet lang geleden
graagquote:
Nee, dank je, ik heb even genoeg gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das pas een goed plan...iemand anders een bakkie....???![]()
![]()
![]()
![]()
hey, saraquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:41 schreef sararaats het volgende:
was lang geleden
meldtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
das pas een goed plan...iemand anders een bakkie....???![]()
![]()
![]()
![]()
Is het er ooit op geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef JortK het volgende:
Is trouwens de meeting van de baan ?
weet nergens van.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef JortK het volgende:
zuid-holland-meetingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef JortK het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaah spanken![]()
![]()
![]()
gauw weer?![]()
Vergeet Frits niet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuid-holland-meeting
Jij, OA, en BX wonen toch in de buurt van elkaar, en ik woon overal in de buurt in de randstad
wanneer...????!!!!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zuid-holland-meeting
Jij, OA, en BX wonen toch in de buurt van elkaar, en ik woon overal in de buurt in de randstad
little girls aan de koffie?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga even andere mensen koffie geven.![]()
Latuhrzzz![]()
Er is nog niets gepland hoor.quote:
Schijnbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weet nergens van.....was er een meet gepland....???
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
extra lekker bakkie voor Fruts....![]()
![]()
![]()
![]()
weleens...weleens...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Er is nog niets gepland hoor.
Het is alleen weleens ter sprake gekomen!![]()
Voor jouw vakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weet nergens van.....was er een meet gepland....???
ikweetsnergensvan.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor jouw vakantie
Die is toen toch niet doorgegaan jeweets?
oww wacht!!!!....maar das al lan geleden toch....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor jouw vakantie
Die is toen toch niet doorgegaan jeweets?
Ja. Dat zeg ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww wacht!!!!....maar das al lan geleden toch....![]()
vandaag?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sorry lieverd...ben erg suf vandaag en dus erg traag....![]()
Aaaw. Geeft nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sorry lieverd...ben erg suf vandaag en dus erg traag....![]()
En dan kijk je naar mijn ava en ben je alles vergeten wat ik zegquote:
mja...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan kijk je naar mijn ava en ben je alles vergeten wat ik zeg
Heel druk bezig nog vanalles klaar te maken voor de vakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
is iedereen koffie aan het zetten of is iedereen ineens aan het werk...![]()
![]()
![]()
ik ben met een takkewerkje bezigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
is iedereen koffie aan het zetten of is iedereen ineens aan het werk...![]()
![]()
![]()
kijk..das pas een leuke bezgheid...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel druk bezig nog vanalles klaar te maken voor de vakantie![]()
ben bezig wakker te worden wat vandaag erg moeilijk zal gaan....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben met een takkewerkje bezig![]()
jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |