Je moet t interessant houden hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iedere keer nieuwe afbeelding wel leuk
phoe! en je hebt nog een nieuwe UI ook of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
Sneller dan mn schaduw
Yup. Een verveelde Bob Dylanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe! en je hebt nog een nieuwe UI ook of niet?
23quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is jullie record met throwpaper eigenlijk
Mijne is 20
Shit dat betekend dat ik weer hoger moet gaan halenquote:
Ik ga t pas weer spelen als je hoger haalt. Succes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shit dat betekend dat ik weer hoger moet gaan halen![]()
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]laten we anders maar even via PM of msn (vanavond) verder gaan anders staat strax heel fok op ons te wachten!
Als jij je vrije uren aan mij geeft mag je mee..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!::D
geintje hoor
maar ehm ben lekker naar huis. neem wel een uurtje op vandaag
totzo
Wat is throwpaper? Klinkt leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is jullie record met throwpaper eigenlijk
Mijne is 20
Van mij mag je best mee op de meet, maar je hoort het van Mognolia, je moet uren afstaan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!::D
geintje hoor
maar ehm ben lekker naar huis. neem wel een uurtje op vandaag
totzo
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:04 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als jij je vrije uren aan mij geeft mag je mee..
stappen in groningen vrijdag avond!quote:
Ik moet tot 19.00 werken en woon in Zeist. Beetje ver rijden helemaal naar Groningen toe. Ik sla dus maar over. Wat een opluchting voor jullie hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stappen in groningen vrijdag avond!GRTDOJW mini meet!
Zeist - groningen moet te doen zijn in 2 uurtjes, ofterwijl, als we om 10 uur afspreken kun je er ook best bij zijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet tot 19.00 werken en woon in Zeist. Beetje ver rijden helemaal naar Groningen toe. Ik sla dus maar over. Wat een opluchting voor jullie he
Ik ben ook niet van plan vanuit Den Haag naar Groningen te gaan.. beetje slecht geplande meet jongensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet tot 19.00 werken en woon in Zeist. Beetje ver rijden helemaal naar Groningen toe. Ik sla dus maar over. Wat een opluchting voor jullie he
magnolia gaat mij laten zien waar zij altijd stapt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef DeToXiC het volgende:
Als we maar niet naar de Witz gaan...
een meet moet onverwachts komen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan vanuit Den Haag naar Groningen te gaan.. beetje slecht geplande meet jongens![]()
Ik kan er niks vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Veel plezier
http://www.widro.com/throwpaper.html
nou nou nou Berlijn is lelijk en Zweden saaiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een meet moet onverwachts komen!![]()
![]()
Sneek FTW! ( En heb 6 jaar in G-town gewoond)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
magnolia gaat mij laten zien waar zij altijd stapt!
Ik zeg kom naar het midden van het Land !!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan vanuit Den Haag naar Groningen te gaan.. beetje slecht geplande meet jongens![]()
In welke wereld leef jij, als jij Zweden saai vindquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nou nou nou Berlijn is lelijk en Zweden saai![]()
Ah, dan zijn de gesprekken te volgen, ipv constant gespam door de gesprekken heenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Juistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan zijn de gesprekken te volgen, ipv constant gespam door de gesprekken heen
Someone what ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Someone!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nou nou nou Berlijn is lelijk en Zweden saai![]()
Trek het je maar niet aan hoor Kuno. Hij liegtquote:
Somebody shoot you?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Someone!
someone thatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:12 schreef Deceit het volgende:
Ik heb het druk :S vandaar bijna geen posts.. Ey hoe moet ik een bericht een foto (url) erin zetten?
Gewoon op dat kettinkje klikken dan kun je een link invoegenquote:
ach ik weet ook wel beter!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Trek het je maar niet aan hoor Kuno. Hij liegt
maar ben je er dan ook bij vrijdag?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:12 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Sneek FTW! ( En heb 6 jaar in G-town gewoond)
ik zeg: &zo!
Ja we moeten toch wat hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
Verrek, een nieuwe.
En dan zonder puntenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef DeToXiC het volgende:
is het niet met [.url]...je fotolink [/.url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |