Je moet t interessant houden hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iedere keer nieuwe afbeelding wel leuk
phoe! en je hebt nog een nieuwe UI ook of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
Sneller dan mn schaduw
Yup. Een verveelde Bob Dylanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe! en je hebt nog een nieuwe UI ook of niet?
23quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is jullie record met throwpaper eigenlijk
Mijne is 20
Shit dat betekend dat ik weer hoger moet gaan halenquote:
Ik ga t pas weer spelen als je hoger haalt. Succes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shit dat betekend dat ik weer hoger moet gaan halen![]()
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]laten we anders maar even via PM of msn (vanavond) verder gaan anders staat strax heel fok op ons te wachten!
Als jij je vrije uren aan mij geeft mag je mee..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!::D
geintje hoor
maar ehm ben lekker naar huis. neem wel een uurtje op vandaag
totzo
Wat is throwpaper? Klinkt leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is jullie record met throwpaper eigenlijk
Mijne is 20
Van mij mag je best mee op de meet, maar je hoort het van Mognolia, je moet uren afstaan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!::D
geintje hoor
maar ehm ben lekker naar huis. neem wel een uurtje op vandaag
totzo
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:04 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als jij je vrije uren aan mij geeft mag je mee..
stappen in groningen vrijdag avond!quote:
Ik moet tot 19.00 werken en woon in Zeist. Beetje ver rijden helemaal naar Groningen toe. Ik sla dus maar over. Wat een opluchting voor jullie hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stappen in groningen vrijdag avond!GRTDOJW mini meet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |