Je moet t interessant houden hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Iedere keer nieuwe afbeelding wel leuk
phoe! en je hebt nog een nieuwe UI ook of niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
Sneller dan mn schaduw
Yup. Een verveelde Bob Dylanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
phoe! en je hebt nog een nieuwe UI ook of niet?
23quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is jullie record met throwpaper eigenlijk
Mijne is 20
Shit dat betekend dat ik weer hoger moet gaan halenquote:
Ik ga t pas weer spelen als je hoger haalt. Succes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shit dat betekend dat ik weer hoger moet gaan halen![]()
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]laten we anders maar even via PM of msn (vanavond) verder gaan anders staat strax heel fok op ons te wachten!
Als jij je vrije uren aan mij geeft mag je mee..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!::D
geintje hoor
maar ehm ben lekker naar huis. neem wel een uurtje op vandaag
totzo
Wat is throwpaper? Klinkt leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat is jullie record met throwpaper eigenlijk
Mijne is 20
Van mij mag je best mee op de meet, maar je hoort het van Mognolia, je moet uren afstaan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey hallo, ik wil ook mee. jij betaald tenslotte!!::D
geintje hoor
maar ehm ben lekker naar huis. neem wel een uurtje op vandaag
totzo
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:04 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als jij je vrije uren aan mij geeft mag je mee..
stappen in groningen vrijdag avond!quote:
Ik moet tot 19.00 werken en woon in Zeist. Beetje ver rijden helemaal naar Groningen toe. Ik sla dus maar over. Wat een opluchting voor jullie hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stappen in groningen vrijdag avond!GRTDOJW mini meet!
Zeist - groningen moet te doen zijn in 2 uurtjes, ofterwijl, als we om 10 uur afspreken kun je er ook best bij zijn!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet tot 19.00 werken en woon in Zeist. Beetje ver rijden helemaal naar Groningen toe. Ik sla dus maar over. Wat een opluchting voor jullie he
Ik ben ook niet van plan vanuit Den Haag naar Groningen te gaan.. beetje slecht geplande meet jongensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet tot 19.00 werken en woon in Zeist. Beetje ver rijden helemaal naar Groningen toe. Ik sla dus maar over. Wat een opluchting voor jullie he
magnolia gaat mij laten zien waar zij altijd stapt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef DeToXiC het volgende:
Als we maar niet naar de Witz gaan...
een meet moet onverwachts komen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan vanuit Den Haag naar Groningen te gaan.. beetje slecht geplande meet jongens![]()
Ik kan er niks vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Veel plezier
http://www.widro.com/throwpaper.html
nou nou nou Berlijn is lelijk en Zweden saaiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een meet moet onverwachts komen!![]()
![]()
Sneek FTW! ( En heb 6 jaar in G-town gewoond)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
magnolia gaat mij laten zien waar zij altijd stapt!
Ik zeg kom naar het midden van het Land !!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van plan vanuit Den Haag naar Groningen te gaan.. beetje slecht geplande meet jongens![]()
In welke wereld leef jij, als jij Zweden saai vindquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nou nou nou Berlijn is lelijk en Zweden saai![]()
Ah, dan zijn de gesprekken te volgen, ipv constant gespam door de gesprekken heenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Juistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan zijn de gesprekken te volgen, ipv constant gespam door de gesprekken heen
Someone what ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Someone!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nou nou nou Berlijn is lelijk en Zweden saai![]()
Trek het je maar niet aan hoor Kuno. Hij liegtquote:
Somebody shoot you?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:15 schreef Deceit het volgende:
Someone!
someone thatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:12 schreef Deceit het volgende:
Ik heb het druk :S vandaar bijna geen posts.. Ey hoe moet ik een bericht een foto (url) erin zetten?
Gewoon op dat kettinkje klikken dan kun je een link invoegenquote:
ach ik weet ook wel beter!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Trek het je maar niet aan hoor Kuno. Hij liegt
maar ben je er dan ook bij vrijdag?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:12 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Sneek FTW! ( En heb 6 jaar in G-town gewoond)
ik zeg: &zo!
Ja we moeten toch wat hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
Verrek, een nieuwe.
En dan zonder puntenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef DeToXiC het volgende:
is het niet met [.url]...je fotolink [/.url]
Nee, ik durf nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar ben je er dan ook bij vrijdag?
Bolletjes met filet american en Bolletje met eiersalade natuurlijk! Dan heb je er twee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hmmm help mij eens kiezen....
Ham/Kaas croisantje
of
Bolletjes met filet american en Bolletje met eiersalade
dan blijf jij toch lekker in sneek!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet
ik las iets met piemols afhakken...![]()
Optie 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hmmm help mij eens kiezen....
Ham/Kaas croisantje
of
Bolletjes met filet american en Bolletje met eiersalade
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:22 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Bolletjes met filet american en Bolletje met eiersalade natuurlijk! Dan heb je er twee!![]()
Ik heb 3 bolletjes of 2 ham/kaas croisantjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:22 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Bolletjes met filet american en Bolletje met eiersalade natuurlijk! Dan heb je er twee!![]()
jaaa, als je het over moi had..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef Lynx666 het volgende:
Verrek, een nieuwe.
Grapje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ga t pas weer spelen als je hoger haalt. Succes.
Ik zou gaan voor 2 bolletjes en een ham/kaas ding... moet te regelen zijn toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb 3 bolletjes of 2 ham/kaas croisantjes
Het is Sneekweek deze week.!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan blijf jij toch lekker in sneek!![]()
Duidelijk de bolletjes toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jaaah Utrechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Maar als iedereen eens een meeting wil.. Utrecht is ook leuk
Ga ik shoppen, gaan jullie de kroeg in
ja maar zo lang ben ik in in Nederland...!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Maar als iedereen eens een meeting wil.. Utrecht is ook leuk
Ga ik shoppen, gaan jullie de kroeg in
Anders haal je cheeseburgersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je komt speciaal voor ons maar een dagje terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar zo lang ben ik in in Nederland...!
edit: En dat is Tear er dus ook bij...!
voor jou zou ik dat nog wel doen, maar voor Tear!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je komt speciaal voor ons maar een dagje terug
Aaaahh jawel tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor jou zou ik dat nog wel doen, maar voor Tear!![]()
1 bolletje eier, 1 bolletje filet american en 1 bolletje hamkaas croissantquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oke ik ga voor de bolletjes...
Volgende keuze... ik heb 3 bolletjes... Wat moet ik erop doen ?
* Filet American
* Eiersalade
En nee ik ga niet op 1 bolletje beide beleg doen
nee...!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1 bolletje eier, 1 bolletje filet american en 1 bolletje hamkaas croissant
ik vind dat je altijd het uiterste eruit moet halen!quote:
Dan krijg je lekker ook geen foto van mijn tvquote:
dan toch niet, klootzak!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan krijg je lekker ook geen foto van mijn tv![]()
Een foto van je TV?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan krijg je lekker ook geen foto van mijn tv![]()
Ohja om die reden zou ik ook wel in Zweden blijven zitten jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan toch niet, klootzak!![]()
je bent gewoon weg een man, daarvoor kom ik niet terug, val gewoon niet op onze soort!
107 CM plasmaquote:
Vanavond zal ik es een foto maken en ergens online zettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef DeToXiC het volgende:
Waarom?
kom maar door met die foto, ik ben reuze benieuwd
Die heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:32 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb net een 40 inch Samsung LCD gekocht... Foto's anyone?
Ja die heb ik ook gehadquote:
moet je ook gewoon een plattegrond van het gebouw printen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef -Magnolia- het volgende:
Hemel..
Je gaat ff thee pakken en ik ben helemaal de weg kwijt...
![]()
ik zoek nog een mooie vrouw!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:34 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zoek nog een mooie beamer + scherm, en een huis waar ik 'm in kwijt kan.
Magnolia ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zoek nog een mooie vrouw!![]()
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef DeToXiC het volgende:
En als je hem aanzet doet ie "plrbleterpieptuut"
als ze PM had wel...! ;')quote:
Ik heb ook PM maar kijk er nooit op. Weet het adres niet eens meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als ze PM had wel...! ;')
foto is ook belangrijk!
1 FAquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Oke ik ga voor de bolletjes...
Volgende keuze... ik heb 3 bolletjes... Wat moet ik erop doen ?
* Filet American
* Eiersalade
En nee ik ga niet op 1 bolletje beide beleg doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |