abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52098870
Maastricht!

Links naar de vorige topics:

Maastricht O+
Maastricht O+ deel 2

Laatste posts vorig topic:
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:33 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah juistem. maar hoe ervarn de maastrichtenaren het dat je (dat zul je al vast heel vaak in je leven gehoord hebben) 'zo-enorm-ver-van-de-rest-van-nederland' afwonen? áls ik al ooit in zuid-limburg ga wonen. ik ken er echt helemaal niemand, en famillie en vrienden wonen minimaal 1,5 uur rijden verderop (dichtsbijzijnde is tilburg en daarna nijmegen/arnhem).
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:07 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

De gemiddelde maastrichtenaar heeft niks met de rest van nederland, dus dat is geen enkel probleem
Kan een modje in de TT misschien nog "deel 3" erbij zetten?

Game on!

[ Bericht 94% gewijzigd door DeeCruise op 04-08-2007 16:18:33 ]
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_52098887
goeie zaak. vette stad maastricht, maar denk dat ik t toch maar als toerist blijf bezoeken.
pi_52098903
Toeristen zijn oké!
feest
pi_52098930
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Toeristen zijn oké!
haha hoe dat zo
pi_52098948
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:12 schreef ghizzer het volgende:

[..]

haha hoe dat zo
Omdat ik gids ben
feest
pi_52099015
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Omdat ik gids ben
hehe :cool:. al lang wonend in maastricht?
pi_52099034
tvp
pi_52099039
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef ghizzer het volgende:

[..]

hehe :cool:. al lang wonend in maastricht?
19 jaar intussen
feest
pi_52099046
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Omdat ik gids ben
Schiet me net te binnen, ik wou je nog wat vragen. Jij weet als gids zijn vast wel of het klopt dat er vanavond weer een grottenparty is, achter de enci?

OP goedgekeurd?
pi_52099059
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

19 jaar intussen
kijk aan. en waar woonde je voor die tijd? wat heeft je in maastricht gebracht?
pi_52099066

dit is zo mooi

ga ik binnenkort weer eens naar toe met vrienden, gitaren, hasj en bier incluis uiteraard
feest
pi_52099096
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:19 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Schiet me net te binnen, ik wou je nog wat vragen. Jij weet als gids zijn vast wel of het klopt dat er vanavond weer een grottenparty is, achter de enci?

OP goedgekeurd?
OP is zeker welgoedgekeurd! Toppertje DeeCruise (Y):cool:
pi_52099177
Thanx, duurde wat lang: zon, bier, hasj....
pi_52099215
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:19 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

OP goedgekeurd?
Waarschijnlijk bedoel je de grotten die in het Belgische deel van de Sint Pietersberg liggen. Die zijn in tegenstelling tot dergelijke mergelgrottenstelsels in Nederland niet tot nauwelijks afgesloten. Vroeger kwam ik er wel eens. Je hebt een mooi stukje natuur, 'de verloren vallei'. Er zijn een paar gigantische grottenstelsels, Caestert en Ternaaien Boven en Onder. Ook liggen er de kelders van het kasteel Caestert, dat weg is op die kelders na. Daar is onder anderen een mortuarium waar je zo naar binnen kan lopen!
Maar wanneer er feesten gegeven worden weet ik niet. Als je daar naartoe gaat moet je sowieso goed uitkijken, het is illegaal (Belgische politie patrouilleert er wel eens) en je kan hartstikke makkelijk verdwalen in die grotten! Dat laatste is geen probleem bij de paar kleine stelseltjes en kasteelkelders die er zijn. Leuk bos om te wandelen, valt veel te zien!
feest
pi_52099384
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bedoel je de grotten die in het Belgische deel van de Sint Pietersberg liggen. Die zijn in tegenstelling tot dergelijke mergelgrottenstelsels in Nederland niet tot nauwelijks afgesloten. Vroeger kwam ik er wel eens. Je hebt een mooi stukje natuur, 'de verloren vallei'. Er zijn een paar gigantische grottenstelsels, Caestert en Ternaaien Boven en Onder. Ook liggen er de kelders van het kasteel Caestert, dat weg is op die kelders na. Daar is onder anderen een mortuarium waar je zo naar binnen kan lopen!
Maar wanneer er feesten gegeven worden weet ik niet. Als je daar naartoe gaat moet je sowieso goed uitkijken, het is illegaal (Belgische politie patrouilleert er wel eens) en je kan hartstikke makkelijk verdwalen in die grotten! Dat laatste is geen probleem bij de paar kleine stelseltjes en kasteelkelders die er zijn. Leuk bos om te wandelen, valt veel te zien!
Zou best kunnen, kwam vroeger eigenlijk alleen maar in de feesten in de grotten van Cannes, en die waren zeer de moeite Vanavond maar eens heenrijden dan, kijken of er wat te doen is, en anders wordt t Lanaken Open Air...

pi_52099507
juup
feest
pi_52099551
@B_B_M
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:20 schreef ghizzer het volgende:

[..]

kijk aan. en waar woonde je voor die tijd? wat heeft je in maastricht gebracht?
pi_52099732
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:46 schreef ghizzer het volgende:
@B_B_M
[..]
oh die had ik over het hoofd gezien

voor die tijd heb ik 9 maanden in mijn moeders buik gezeten het was niet mijn eigen keuze om in maastricht ter wereld te komen, maar het bevalt me wel
feest
pi_52100122
tvp XD. Introductieweken beginnen zo voor mij, hopelijk is 't dan net zulk mooi weer als nu ^^. Lekkerlekker! Oh, een kennis van ons zei dat de terrasjes in Maastricht verwarmd zijn oid? Dus dat je 't hele jaar door op 't terras kan zitten, is dat zo? (Anders zaten ze me dus duidelijk voor de gek te houden aight.)
pi_52100239
Je hebt wel terrassen met van die hittelampen erboven.
feest
pi_52100734
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:07 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

De gemiddelde maastrichtenaar heeft niks met de rest van nederland, dus dat is geen enkel probleem
Klopt de gewone Maastrichtenaar heeft meer met Luik en Aken van de steden dichtbij en Keulen en Brussel van de steden wat verder weg.
pi_52100742
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

oh die had ik over het hoofd gezien

voor die tijd heb ik 9 maanden in mijn moeders buik gezeten het was niet mijn eigen keuze om in maastricht ter wereld te komen, maar het bevalt me wel
ah juist.. ken je mensen die van ergens ver weg in nederland in maastricht zijn gekomen? (alleen) succesverhalen of zijn er ook mensen die maastricht (uiteindelijk) ontvluchten?
pi_52100824
Een groot probleem zijn diegenen die naar Maastricht komen zonder te weten dat Maastricht een eigen taal en cultuur heeft. Die raken vanaf het moment dat ze daarmee geconfronteerd worden in een diepe cultuurshock waar maar weinigen uitkomen. Diegenen die van tevoren weten dat ze naar een niet-Hollands gebied van Nederland gaan hebben er eigenlijk geen probleem mee. Zijn zelfs zat verhalen van mensen die zo vermaastrichtsen dat ze naderhand als Maastrichtenaar gezien worden. Goed voorbeeld daarvan is de een paar maanden geleden overleden Pieke Dassen. Eigenlijk een Brabander maar is in de loop van zijn leven zo vermaastrichtst dat hij als Maastrichtenaar gezien werd.
pi_52100929
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Een groot probleem zijn diegenen die naar Maastricht komen zonder te weten dat Maastricht een eigen taal en cultuur heeft. Die raken vanaf het moment dat ze daarmee geconfronteerd worden in een diepe cultuurshock waar maar weinigen uitkomen. Diegenen die van tevoren weten dat ze naar een niet-Hollands gebied van Nederland gaan hebben er eigenlijk geen probleem mee. Zijn zelfs zat verhalen van mensen die zo vermaastrichtsen dat ze naderhand als Maastrichtenaar gezien worden. Goed voorbeeld daarvan is de een paar maanden geleden overleden Pieke Dassen. Eigenlijk een Brabander maar is in de loop van zijn leven zo vermaastrichtst dat hij als Maastrichtenaar gezien werd.
ik heb een aantal films gezien op youtube van het maastrichtse. veel versta ik wel, maar niet alles. ik ben alleen niet iemand die een accent overneemt. zo heb ik ruim 18 jaar in de achterhoek gewoond (ben er geboren en getogen), maar spreek zelf geen woord plat. ik zal hetwel kunnen uiteraard, maar ik heb mezelf t ABN aangeleerd. Het Achterhoeks verstaan is uiteraard een eitje (het klinkt ook best wel eenvoudig, het heeft duitse invloeden en staat dichter bij het ABN dan het maastrichts/limburgs).

is het mogelijk om te vermaastrichten zónder daarvoor het accent over te nemen?
pi_52101146
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:54 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah juist.. ken je mensen die van ergens ver weg in nederland in maastricht zijn gekomen? (alleen) succesverhalen of zijn er ook mensen die maastricht (uiteindelijk) ontvluchten?
dergelijke mensen ken ik niet
ik ken wel mensen die maastricht verlaten hadden en later weer terug kwamen
feest
pi_52101252
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

dergelijke mensen ken ik niet
ik ken wel mensen die maastricht verlaten hadden en later weer terug kwamen

guilty as charged
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:04 schreef ghizzer het volgende:

is het mogelijk om te vermaastrichten zónder daarvoor het accent over te nemen?
Sterker nog, de meeste Maastrichtssprekenden hebben als ze Nederlands spreken helemaal niet zo'n zwaar accent.
pi_52101290
Het wordt geloof ik tijd om in september een meet te houden, Maastrichtenaren showen de newby-Maastrichtenaren de stad
pi_52101464
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:18 schreef hetzusjevan het volgende:
tvp XD. Introductieweken beginnen zo voor mij, hopelijk is 't dan net zulk mooi weer als nu ^^. Lekkerlekker! Oh, een kennis van ons zei dat de terrasjes in Maastricht verwarmd zijn oid? Dus dat je 't hele jaar door op 't terras kan zitten, is dat zo? (Anders zaten ze me dus duidelijk voor de gek te houden aight.)
Ja dat is zo..
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_52102183
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Het wordt geloof ik tijd om in september een meet te houden, Maastrichtenaren showen de newby-Maastrichtenaren de stad
Doe het dan eerder, tijdens de inkom bijv
pi_52102211
Inkom heeft z'n eigen activiteiten. Bovendien zijn dan nog niet-studenten op vakantie.
pi_52102666
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:19 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

guilty as charged
[..]

Sterker nog, de meeste Maastrichtssprekenden hebben als ze Nederlands spreken helemaal niet zo'n zwaar accent.
ah juist. maar wat versta jij dan onder "vermaastrichten" (mooi werkwoord trouwens!)? Ik ben erg benieuwd!
pi_52103155
Godminjaar....Niks in de grotten vanavond, open air is me te jong publiek

Dan meer weer dieper belsj in........
pi_52103559
Nog 2 weken en dan kom ik terug

verkapte tvp
Aids.
pi_52103648
Ah ja. Perfect weer om lekker een terrasje te pikken op het OLVP of het Vrijthof.
pi_52103964
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:33 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah juist. maar wat versta jij dan onder "vermaastrichten" (mooi werkwoord trouwens!)? Ik ben erg benieuwd!
Vermaastrichtsen, daar versta ik onder het goed leren spreken van het Maastrichts, enige kennis opdoen van de Maastrichtse geschiedenis en vooral Maastricht als eigen stad gaan beschouwen, als thuisgebied. En natuurlijk een goed hart hebben voor MVV, ook als het slecht gaat .
pi_52104804
het woord *vermaastrichtsen is veel te Hollands. Versjengen is beter.
Farts are jazz to assholes
pi_52105606
Als dit topic net zo hard gaat als de andere twee topics zitten we achter de kachel als het vol is

Maar dan wel de terraskachel
Aids.
pi_52116229
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:54 schreef Mss het volgende:
Als dit topic net zo hard gaat als de andere twee topics zitten we achter de kachel als het vol is

Maar dan wel de terraskachel
haha mooie uitspraak. :cool:.

versjengen is een mooi woord, alleen mezelf met een geile zachte g laten praten gaat er hoe dan ook niet van komen. mezelf aanleren de taal te verstaan is echter wél een mogelijkheid (ooit).

meestrich.. een mooie stad, een bijzondere stad, een geinig taaltje alleen zo fuckin' ver weg van de rest van nederland. misschien is zwolle toch zo slecht nog niet (ben vaak in zwolle geweest, omdat een vriend er woonde en omdat het dichtbij mn huidige woonplaats deventer is).
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:49:07 #39
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_52123364
Vergelijk je zwolle nu met maastricht?
pi_52125054
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:49 schreef DeeCruise het volgende:
Vergelijk je zwolle nu met maastricht?
nee, ik ga uit van een overeenkomst; het is allebei voor mij een mogelijkheid dat het mijn toekomstige woonplaats wordt.
dan even off topic:
niet minachtend denken over zwolle voor het geval dat.. het heeft een prachtige historische binnenstad en is een leuke stad. maar het is idd niet te vergelijken met maastricht.
pi_52132435
Aardig temperatuurtje geweest hier vandaag...
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_52132962
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:08 schreef ghizzer het volgende:

[..]

nee, ik ga uit van een overeenkomst; het is allebei voor mij een mogelijkheid dat het mijn toekomstige woonplaats wordt.
dan even off topic:
niet minachtend denken over zwolle voor het geval dat.. het heeft een prachtige historische binnenstad en is een leuke stad. maar het is idd niet te vergelijken met maastricht.
Was ook maar een grapje

Maar ik moet toch even kwijt dat ik het vreemd vind dat je 2 zulke enorm verschillende steden overweegt...Ze lijken niet echt op elkaar.

@drs kiwi: Absoluut, heerlijk! Zaterdag was trouwens ook niet slecht..Jammer dat morgen zon beetje de laatste dag goed weer is...Echt goed bedoel ik dan
pi_52133027
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:10 schreef DeeCruise het volgende:
@drs kiwi: Absoluut, heerlijk! Zaterdag was trouwens ook niet slecht..Jammer dat morgen zon beetje de laatste dag goed weer is...Echt goed bedoel ik dan
Dan ga ik net op tijd naar 40-45 graden
(en dan te bedenken dat ik niet eens van warmte hou )
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_52133081
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:14 schreef drs_Kiwi het volgende:

[..]

Dan ga ik net op tijd naar 40-45 graden
(en dan te bedenken dat ik niet eens van warmte hou )
Egypte? (eerste wat me te binnen schiet ) In dat geval is het een heel ander soort warmte dan hier, you'll survive
pi_52133156
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:19 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Egypte? (eerste wat me te binnen schiet ) In dat geval is het een heel ander soort warmte dan hier, you'll survive
Paar landen meer richting westen .
Is idd een andere soort warmte in het zuiden ja, maar ik functioneer eigenlijk het beste bij temperaturen onder het vriespunt . Zal ik wat zon voor je meenemen als ik terugkom ?
pi_52133473
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:24 schreef drs_Kiwi het volgende:

[..]

Paar landen meer richting westen .
Is idd een andere soort warmte in het zuiden ja, maar ik functioneer eigenlijk het beste bij temperaturen onder het vriespunt . Zal ik wat zon voor je meenemen als ik terugkom ?
Yes please ! Liefst in een verpakking die ik ook weer kan sluiten, altijd handig voor regenachtige dagen!

Veel plezier dan alvast, maar dat gaat wel lukken...

* DeeCruise is al 3 jaar niet meer op vakantie geweest
pi_52134879
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:10 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Was ook maar een grapje

Maar ik moet toch even kwijt dat ik het vreemd vind dat je 2 zulke enorm verschillende steden overweegt...Ze lijken niet echt op elkaar.

juist

mwoah.. het heeft allebei een historische binnenstad en qua formaat (ongeveer 120.000 inwoners) verschillen ze nauwelijks van elkaar. waarschijnlijk is zwolle qua inwonertal net een paarduizend groter.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 11:11:16 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52134959
Maastricht

tevens hele slechte tvp
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52136043
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:54 schreef ghizzer het volgende:

[..]

Yup, oorspronkelijke Zuid-Hollander, daarna Brabant en sinds 3 jaar woonachtig in M'tricht
Bevalt me overigens erg goed!
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_52136513
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:56 schreef Katseviool het volgende:

[..]

Yup, oorspronkelijke Zuid-Hollander, daarna Brabant en sinds 3 jaar woonachtig in M'tricht
Bevalt me overigens erg goed!
ah interessant!? vanwaar vertrokken uit de brabantse gezelligheid? geen moeite met de mestreechtse taal? aan te raden bij een rasechte achterhoeker ook?
pi_52138455
het is echt niet zo dat iedereen hier iets praat dat voor iedereen van buiten maastricht onverstaanbaar is ofzo
feest
pi_52138994
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
het is echt niet zo dat iedereen hier iets praat dat voor iedereen van buiten maastricht onverstaanbaar is ofzo
ah ok. ik heb trouwens een paar dagen terug gehoord dat er in maastricht een vrouwenoverschot heerst. wat is daar van waar?:P
pi_52139952
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:11 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah interessant!? vanwaar vertrokken uit de brabantse gezelligheid? geen moeite met de mestreechtse taal? aan te raden bij een rasechte achterhoeker ook?
Ik woonde in Brabant nog thuis en bij toeval (zat bij de verkeerde opendag ) vond ik een mooie opleiding in 043 en ben daar ook op kamers gegaan.

Wat je wel goed in Maastricht ziet, is dat er eigenlijk 2 bevolkingsgroepen naast elkaar leven; De Maastrichtenaren en studenten. De makkelijkste manier is om je als buitenstaander gewoon dmv de Inkom je bij een studentenvereniging aan te sluiten. Heb je gewoon je eigen wereldje en merk je niet veel verschil of je nu aan de Maas of in Utrecht studeert.

Ik ben zelf niet bij een studentenvereniging gegaan, maar ben eigenlijk gelijk op zoek gegaan naar een baan in de binnenstad.

Hier had ik dus een 10 collega’s welke allemaal Maastrichtenaren waren en klanten die de hele dag me in het Maastrichts aanspraken
Met hulp van mijn Maastrichtse collega's die me overal op sleeptouw namen om Maastricht te leren kennen, heb ik mijn weg kunnen vinden en ben ik ook aardig ingeburgerd.

Sta zelfs als Hollander wel eens in de Struys en Karkol, kijk uit naar het Preuvenemint, ben er op het einde van carnaval bij als ze het Mooswief laten zakken en geniet van een lekker glas Brand

Maar ik ervaar Maastricht echt als een super leuke stad, lekker bourgondisch en de stad straalt gewoon stijl uit. Dus pak je spullen en kom ook hier heen!
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_52140014
ja hoi
pi_52140041
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah ok. ik heb trouwens een paar dagen terug gehoord dat er in maastricht een vrouwenoverschot heerst. wat is daar van waar?:P
merk ik niks van

maar dat is omdat ik contactgestoord en lelijk ben en das een slechte combinatie
feest
pi_52140067
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef ghizzer het volgende:

[..]

Klopt, zijn ook veel mooie vrouwen! Alleen lopen er wel veel met hun kin omhoog tov Brabant
pi_52140122
Trouwens nog meer FOK!ers waar ze in de buurt Flikken opnames aan het maken zijn? Zijn nu al een paar keer bij ons in de straat in de weer geweest...
pi_52141750
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:27 schreef Katseviool het volgende:

[..]

Ik woonde in Brabant nog thuis en bij toeval (zat bij de verkeerde opendag ) vond ik een mooie opleiding in 043 en ben daar ook op kamers gegaan.

Wat je wel goed in Maastricht ziet, is dat er eigenlijk 2 bevolkingsgroepen naast elkaar leven; De Maastrichtenaren en studenten. De makkelijkste manier is om je als buitenstaander gewoon dmv de Inkom je bij een studentenvereniging aan te sluiten. Heb je gewoon je eigen wereldje en merk je niet veel verschil of je nu aan de Maas of in Utrecht studeert.

Ik ben zelf niet bij een studentenvereniging gegaan, maar ben eigenlijk gelijk op zoek gegaan naar een baan in de binnenstad.

Hier had ik dus een 10 collega’s welke allemaal Maastrichtenaren waren en klanten die de hele dag me in het Maastrichts aanspraken
Met hulp van mijn Maastrichtse collega's die me overal op sleeptouw namen om Maastricht te leren kennen, heb ik mijn weg kunnen vinden en ben ik ook aardig ingeburgerd.

Sta zelfs als Hollander wel eens in de Struys en Karkol, kijk uit naar het Preuvenemint, ben er op het einde van carnaval bij als ze het Mooswief laten zakken en geniet van een lekker glas Brand

Maar ik ervaar Maastricht echt als een super leuke stad, lekker bourgondisch en de stad straalt gewoon stijl uit. Dus pak je spullen en kom ook hier heen!
haha juist. nou klinkt goed! maar vind je het niet irritant dat de rest van Nederland altijd een eind rijden is om ergens te komen? (bv. famillie en vrienden)
pi_52141771
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:31 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

merk ik niks van

maar dat is omdat ik contactgestoord en lelijk ben en das een slechte combinatie
LOL. dat zal wel meevallen denk ik.
pi_52144920
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:33 schreef Katseviool het volgende:

Klopt, zijn ook veel mooie vrouwen! Alleen lopen er wel veel met hun kin omhoog tov Brabant
Zolang ze zich maar realiseren dat die Brabo's hard nodig zijn om met carnaval de Hollènjer op te vangen.
Farts are jazz to assholes
pi_52145717
mestreech........ *zucht* het heeft zoveel moois, maar ook wat tegens en het is zo ver weg. ken er ook niemand. ik denk dat ik het maar blijf beschouwen als erg mooie stad in het zuiden van nederland.
pi_52151036
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:35 schreef Katseviool het volgende:
Trouwens nog meer FOK!ers waar ze in de buurt Flikken opnames aan het maken zijn? Zijn nu al een paar keer bij ons in de straat in de weer geweest...
Heb ze in het hotel zitten, ga a.s. woensdag voor de 2e x de hele dag met ze meedraaien..Leuke ploeg, ook de acteurs (angela schijf, victor reinier) zijn super relaxed...

@ghizzer: mijn vader woont in den haag...Je went er gewoon aan. Het heeft ook zijn voordelen. Op die manier maak je er meestal een weekendje van zodat je ook eens weg bent van thuis. Ik vind het dus alleen maar een voordeel.
pi_52170489
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:35 schreef Katseviool het volgende:
Ja ik reed laatst van waar ik woon (Medoclaan) naar het centrum van de stad en fietste langs de achter-ingang van het Bonnefantencollege en in die straat waren ze opnames aan het maken.. Volgens mij is dat D'Artagnalaan...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52175093
als je zoekt op youtube naar "gekke turken maastricht" kom je op angstvallig veel filmpjes terecht. dit in tegenstelling bv. tot "gekke turken zwolle". ik vrees dat maastricht (op bepaalde plekken) een gigantische ghetto is.
pi_52176199
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:48 schreef ghizzer het volgende:
als je zoekt op youtube naar "gekke turken maastricht" kom je op angstvallig veel filmpjes terecht. dit in tegenstelling bv. tot "gekke turken zwolle". ik vrees dat maastricht (op bepaalde plekken) een gigantische ghetto is.
Gebruik je youtube nu als referentiekader? Sorry hoor, maar dat is toch wel het domste wat ik deze maand gehoord heb.....

pi_52176323
Vreemde opmerking idd.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_52176859
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Gebruik je youtube nu als referentiekader? Sorry hoor, maar dat is toch wel het domste wat ik deze maand gehoord heb.....

ik had gezocht op maastricht.. dan kom je op filmpjes. dan staan rechts weer filmpjes. daar klik je op enz enz. op een gegeven moment waren er allemaal turkenfilmpjes (hoe ik er terecht ben gekomen moet je me niet vragen). toen dacht ik eej.. zoek dat ook eens icm zwolle

ik zeg ook niet dat dat als kader gebruik, maar goed.. dat is weer jouw zwakte als je schijnbaar dingen suggereert.
pi_52176967
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ik had gezocht op maastricht.. dan kom je op filmpjes. dan staan rechts weer filmpjes. daar klik je op enz enz. op een gegeven moment waren er allemaal turkenfilmpjes (hoe ik er terecht ben gekomen moet je me niet vragen). toen dacht ik eej.. zoek dat ook eens icm zwolle

ik zeg ook niet dat dat als kader gebruik, maar goed.. dat is weer jouw zwakte als je schijnbaar dingen suggereert.
Nee, jij doet die suggestie zelf door deze opmerking te plaatsen:
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:48 schreef ghizzer het volgende:
ik vrees dat maastricht (op bepaalde plekken) een gigantische ghetto is.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_52177201
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:47 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nee, jij doet die suggestie zelf door deze opmerking te plaatsen:
[..]
oh je bedoelt het op die manier. dat is inderdaad niet echt een beregoed argument nee. mijn excuses dan daarvoor.
  FOK!fotograaf dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:08:30 #70
73911 ultra_ivo
pi_52177702
Ik kom voor m'n werk in allerhande wijken. Er zijn zeker straten die niet zo prettig zijn om te wonen. Maar dat blijft beperkt tot een paar straten in een wijk. Echte aaneengesloten wijken met ook noch etnische scheiding kom je niet tegen.
pi_52177901
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik kom voor m'n werk in allerhande wijken. Er zijn zeker straten die niet zo prettig zijn om te wonen. Maar dat blijft beperkt tot een paar straten in een wijk. Echte aaneengesloten wijken met ook noch etnische scheiding kom je niet tegen.
hmmmmmmmmmmmmmzzzzzz. maar is er binnen maastricht veel overlast van tokkies/marokkanen/turken?
  FOK!fotograaf dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:19:53 #72
73911 ultra_ivo
pi_52178111
Er is o.a. een beruchte criminele familie. Overlast is er zoals in elke stad. Maar genoeg wijken waar er geen sprake is van overlast.
pi_52178910
Het beperkt zich i.t.t. de randstad tot straten, niet hele wijken. Dus het valt echt reuze mee hier...Ghetto's hebben we gewoon niet, en daarbij: als youtube representatief was, of for the sake of argument: het topic fok, dan zou ik nergens meer willen wonen. Genoeg ezels die nog meer crap op het internet gooien...
pi_52179080
als gekke in maastricht woonachtige turken filmpjes op youtube zetten, dan zal dat wel een heleboel zeggen over maastricht
feest
pi_52179307
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:45 schreef DeeCruise het volgende:
Het beperkt zich i.t.t. de randstad tot straten, niet hele wijken. Dus het valt echt reuze mee hier...Ghetto's hebben we gewoon niet, en daarbij: als youtube representatief was, of for the sake of argument: het topic fok, dan zou ik nergens meer willen wonen. Genoeg ezels die nog meer crap op het internet gooien...
daar heb je idd een punt. in principe hoeven er ook maar een paar gekken zoiets te filmen en op youtube te posten en de shit staat er op. ik kom er nu ook steeds meer achter hoe dom mn opmerking was. hopelijk kunnen jullie zuiderlingen mij vergeven. ik wil niet om zo'n misser van mij de achterhoek een slecht imago geven.
pi_52186822
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef ghizzer het volgende:

[..]

daar heb je idd een punt. in principe hoeven er ook maar een paar gekken zoiets te filmen en op youtube te posten en de shit staat er op. ik kom er nu ook steeds meer achter hoe dom mn opmerking was. hopelijk kunnen jullie zuiderlingen mij vergeven. ik wil niet om zo'n misser van mij de achterhoek een slecht imago geven.
Hahaha, zo erg zijn we niet hoor! Mijn reactie was misschien ook een beetje bot, maar Maastrichtenaren zijn nogal defensief als het over "hun" stad gaat

Maar ik zou zeggen kom gewoon eens een weekendje langs, dat is en blijft nou eenmaal de beste manier om een indruk te krijgen...
pi_52190081
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 02:00 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Hahaha, zo erg zijn we niet hoor! Mijn reactie was misschien ook een beetje bot, maar Maastrichtenaren zijn nogal defensief als het over "hun" stad gaat

Maar ik zou zeggen kom gewoon eens een weekendje langs, dat is en blijft nou eenmaal de beste manier om een indruk te krijgen...
hehe

hehe ik ben al redelijk vaak in Maastricht geweest. Het centrum heeft een goede indruk op me gemaakt. Anderzijds... als toerist is Deventer ook een erg mooie stad, maar ik weet nu na 4 jaar dat wonen in een stad anders is dan een stad bezoeken.
pi_52201325
Ik vond het vanmorgen helemaal niet terrasweer met die motregen. Door de regen lopen zonder plu
pi_52201717
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het vanmorgen helemaal niet terrasweer met die motregen. Door de regen lopen zonder plu
Haha, de TT was misschien ook een beetje optimistisch, maar vergeet niet dat het toen 28 graden was he
pi_52201904
Ja toen was het heet. Gistermiddag wel op het OLV-plein gezeten.
pi_52201990
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja toen was het heet. Gistermiddag wel op het OLV-plein gezeten.
Blijft t fijnste plein van maastricht om te zitten

Ooit nog gewerkt, fjne locatie
pi_52202061
Waar dan? Ik ga normaal altijd naar Charlegmagne maar nu zaten we bij de Berekoul
pi_52202550
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar dan? Ik ga normaal altijd naar Charlegmagne maar nu zaten we bij de Berekoul
Haha, logisch ook dat je eerst denkt aan de kroegen...Nee ik heb bij Derlon gewerkt anderhalf jaar.
Technisch gezien werk ik daar nog aangezien het allemaal van dezelfde eigenaar is, maar ik kom er alleen nog maar in mijn vrije tijd
pi_52208684
Er is trouwens volgende maand een meet in de buurt: FOK! meet in Brussel!
pi_52209022
het is toch verdorie niet te geloven...elke keer dat ik in maastricht zit is het verdomme geen terrasweer!

wanneer is de inkom eigenlijk? kijken of er nog een feestje valt mee te pakken.
Too much is never enough!
pi_52215876
quote:
De INKOM 2007 vindt dit jaar plaats van dinsdag 21 augustus tot en met vrijdag 24 augustus 2007
pi_52225083
dank u! verander ook meteen de topictitel even ronduit deprimerend dit weer
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 augustus 2007 @ 13:00:27 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52225482
Zoiets?
pi_52227052
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Sjeen het volgende:
Zoiets?
Ey!

Ben je nou ongevraagd mijn TT aan t wijzigen?
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 augustus 2007 @ 14:14:10 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52227654
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ey!

Ben je nou ongevraagd mijn TT aan t wijzigen?
Nee hoor... het werd een post boven mijn gevraagd. Maar als je er niet door kunt slapen, wil ik 'm best voor je terugzetten hoor...
pi_52228042
oh heb ik het weer gedaan nouja denk dat de meerderheid zich liever in de kroeg dan op het terras bevindt momenteel
pi_52228158
Kerkreuj Mestreech is ut sjunste op de welt.
pi_52231711
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:24 schreef ghizzer het volgende:
mestreech........ *zucht* het heeft zoveel moois, maar ook wat tegens en het is zo ver weg. ken er ook niemand. ik denk dat ik het maar blijf beschouwen als erg mooie stad in het zuiden van nederland.
Je blijft maar met die afstand zitten he? Vanuit mij (Nijmegen) is het anderhalf uur rijden, maar als ik naar Amsterdam zou gaan dan zou je ook een uur en een kwartier d'r op rijden.. lekker boeiend. Ik bedoel, dat maakt toch niets uit? Zal wel aan mij liggen dan

Godsakke wat kan je toch lekker eten in Maastricht. Ik kom net terug van een doordeweeks weekendje Valkenburg met vriendlief (2 jaar saampjes, hoera ). Gelukkig nog een beetje goed weer gehad. Ooh er zijn zoveel chocoladewinkels (patisseriën right)! En lekker eten!
En m'n kamertje is gelukkig echt heel dichtbij het centrum én Uni Randwijck. Nou alleen nog goed weer met de INKOM, want dit is echt 100 keer niks..
pi_52232303
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Je blijft maar met die afstand zitten he? Vanuit mij (Nijmegen) is het anderhalf uur rijden, maar als ik naar Amsterdam zou gaan dan zou je ook een uur en een kwartier d'r op rijden.. lekker boeiend. Ik bedoel, dat maakt toch niets uit? Zal wel aan mij liggen dan

Godsakke wat kan je toch lekker eten in Maastricht. Ik kom net terug van een doordeweeks weekendje Valkenburg met vriendlief (2 jaar saampjes, hoera ). Gelukkig nog een beetje goed weer gehad. Ooh er zijn zoveel chocoladewinkels (patisseriën right)! En lekker eten!
En m'n kamertje is gelukkig echt heel dichtbij het centrum én Uni Randwijck. Nou alleen nog goed weer met de INKOM, want dit is echt 100 keer niks..
wat ik al eerder zei.. het dichtsbijzijnde voor het geval ik in maastricht zou zitten is 1,5 uur reizen (naar mn broertje in Tilburg). de rest is allemaal 2 á 3 uur reizen. en ik ken dus helemaal niemand die in maastricht woont.
pi_52232585
GIsteren was het weer erg gezellig in Maastricht! Bram Tanink die het criteriu de Bavaria Ronde op zijn naam schreef en daarna relax stappen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52232754
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef ghizzer het volgende:

[..]

wat ik al eerder zei.. het dichtsbijzijnde voor het geval ik in maastricht zou zitten is 1,5 uur reizen (naar mn broertje in Tilburg). de rest is allemaal 2 á 3 uur reizen. en ik ken dus helemaal niemand die in maastricht woont.
Maar als je er voor je werk heenkomt, leer je via je werk wel mensen kennen. En als je komt studeren leer je zeker mensen kennen ^^. Maar als je twijfelt zou ik 't niet doen, uiteraard.
pi_52235445
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:59 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Maar als je er voor je werk heenkomt, leer je via je werk wel mensen kennen. En als je komt studeren leer je zeker mensen kennen ^^. Maar als je twijfelt zou ik 't niet doen, uiteraard.
joa wie weet wat de toekomst te bieden heeft. ik zie het allemaal wel.
pi_52239594
zo maar weer eventjes een lekker speciaalbiertje (of 4) doen in de fallstaff
pi_52239815
Fallstaff, dat is ook niet meer wat 't geweest was. Voeger zat daar de Speak Easy. Dat was pas een kroeg.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 22:27:21 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_52241662
Woon ook al weer drie jaar in Maastricht, en zal de stad over een jaar met pijn in m'n hart verlaten, maar ga dan weer opzoek naar iets leuks nieuws.

In de vakantie werk ik in de thuiszorg, poetsen bij oude mensen thuis. Op deze manier hoor je veel verhalen over het oude Maastricht, over de dorpskernen die onder groot protest bij de stad zijn gevoegd, en leer je de stad op een hele andere manier kennen dan uit het studentenleven.

Binnenkort leer ik zelfs de politieke kant kennen, ook daar heb ik zin in!

Maar eerst de inkom!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_52258393
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee hoor... het werd een post boven mijn gevraagd. Maar als je er niet door kunt slapen, wil ik 'm best voor je terugzetten hoor...
Nee hoor, klopt ook beter bij t weer van nu..Maar ik heb begrepen dat een verzoek tot titelwijziging alleen van de ts kan komen?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:12:00 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52259159
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nee hoor, klopt ook beter bij t weer van nu..Maar ik heb begrepen dat een verzoek tot titelwijziging alleen van de ts kan komen?
Och... in principe hoeven we helemaal niets te doen op verzoek Maar meestal zijn we wel zo welwillend. Dit was een geintje en als je het echt vervelend vind, gewoon zeggen, dan zet ik het weer terug

Maar goed, wat een afgrijselijk deprimerend weer zeg, 't is augustus nondeju...
pi_52259385
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Och... in principe hoeven we helemaal niets te doen op verzoek Maar meestal zijn we wel zo welwillend. Dit was een geintje en als je het echt vervelend vind, gewoon zeggen, dan zet ik het weer terug

Maar goed, wat een afgrijselijk deprimerend weer zeg, 't is augustus nondeju...
Nee hoor, is wel een geslaagd geintje

I know, gisteren tussen 15:00 en 23:30 in de stad wezen bieren....Minjaar neet ewweg. Broek hangt nog te drogen, evenals jas, en schoenen....

FOK!fotograaf vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:13:51 #104
73911 ultra_ivo
pi_52262615
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:27 schreef AKnynke het volgende:
Binnenkort leer ik zelfs de politieke kant kennen, ook daar heb ik zin in!
Wat ga je precies doen in het politieke leven in Maastricht? Ik heb er zelf lang ingezeten.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:30:55 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_52262997
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:13 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Wat ga je precies doen in het politieke leven in Maastricht? Ik heb er zelf lang ingezeten.
Ik word de assistent van de fractie van D'66. Hoewel D'66 niet mijn partij is is het de ideale gelegenheid om de lokale politiek te leren kennen.
  FOK!fotograaf vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:35:23 #106
73911 ultra_ivo
pi_52263120
Aha, fractieassistente. Dat kan soms toch een behoorlijk politiek inhoudelijke functie zijn. Zit Peet nog in de fractie?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:01:30 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_52268147
Leuk veel sjengen hier. Ben zelf nu al 7 jaar importsjeng en ik wil hier niet meer weg , en ik woon nog wel in de Heeg. Vroeger vond ik Maastricht een vreselijke stad vol snobs maar sinds ik er woon ben ik daar helemaal op terug gekomen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_52269033
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Leuk veel sjengen hier. Ben zelf nu al 7 jaar importsjeng en ik wil hier niet meer weg , en ik woon nog wel in de Heeg. Vroeger vond ik Maastricht een vreselijke stad vol snobs maar sinds ik er woon ben ik daar helemaal op terug gekomen.
ah juistem en waar ben je vanuit geimporteerd? (*benieuwd is*)
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:37:19 #109
176471 oh-oh
pi_52269232
Niet heel spectaculair, geboren en getogen in Sittard, Nijmegen gestudeerd en een jaartje Engeland, daarna 3 jaar in Meerssen gewoond en blij dat ik in de Heeg terecht kon!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_52288926
En nu dus wel weer prima terrasweer
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:19:20 #111
176471 oh-oh
pi_52289168
En parkweer, wij hebben de hele dag in het stadspark gehangen, heerlijk!
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:26:50 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52289346
TT weer aanpast
pi_52289760
Lekker chillen bij Cafe Zondag
pi_52291559
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:26 schreef Sjeen het volgende:
TT weer aanpast

Daar zei ik t niet om! Heerlijk gehangen vanmiddag
pi_52294734
echt hoe irritant. speciaal in utrecht gebleven ivm plannen met studiegenoten....ben ik vervolgens de enige die hier zit had ook in m'tricht kunnen stappen
pi_52306734
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Niet heel spectaculair, geboren en getogen in Sittard, Nijmegen gestudeerd en een jaartje Engeland, daarna 3 jaar in Meerssen gewoond en blij dat ik in de Heeg terecht kon!
hmm ok
pi_52322933
En wederom heerlijk weer...Nog iemand die vanmiddag op t terras gaat hangen?
  Licht Ontvlambaar maandag 13 augustus 2007 @ 10:07:28 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52322948
Ik ben verbrand gisteren...

Ik moet werken vandaag Dus geen terras hangen...
pi_52323549
Ik werk vandaag van 12 tot 18 uur bij Cafe Cest La Vie! Iedereen die daar een fluitje besteld en zegt dat ie van Fok is, krijgt een tweede met korting
  Licht Ontvlambaar maandag 13 augustus 2007 @ 10:37:15 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52323618
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik werk vandaag van 12 tot 18 uur bij Cafe Cest La Vie! Iedereen die daar een fluitje besteld en zegt dat ie van Fok is, krijgt een tweede met korting
Alleen vandaag
pi_52326370
quote:
en dan is het ook nog mooi weer in maastricht? kut
pi_52337554
quote:
Werk je daar ook wel eens savonds in t weekend of doordeweeks? Dan moet ik je kennen nl.
pi_52338344
Ja vooral in de vakantie ook vaak doordeweeks en zo goed als elk weekend s avonds
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:17:41 #124
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_52340067
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Aha, fractieassistente. Dat kan soms toch een behoorlijk politiek inhoudelijke functie zijn. Zit Peet nog in de fractie?
Nee, geen Peet in de fractie. Begin pas in September, maar heb er in ieder geval zin in!
pi_52340345
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:27 schreef Black-Death het volgende:
Ja vooral in de vakantie ook vaak doordeweeks en zo goed als elk weekend s avonds
Is de vaste stamkroeg van maten van me. Een daarvan heeft dezelfde voornaam als jou...
pi_52345210
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Is de vaste stamkroeg van maten van me. Een daarvan heeft dezelfde voornaam als jou...
Hehe er werken in de bediening drie met die voornaam Waarschijnlijk zijn maten van je lid van Lucifer?
pi_52348708
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hehe er werken in de bediening drie met die voornaam Waarschijnlijk zijn maten van je lid van Lucifer?
Hell no, no frat boys over here! Nee, ze studeren wel nog, maar zijn alle 3 limburgers...Heerlen
pi_52355374
Volgend jaar wat minder kampers over de vloer:

http://www.nu.nl/news/119(...)chts_Winterland.html

Volgende week zoiezo ook Preuvenemint, wordt ook weer erg gezellig!
Volgens mij ook het enige openbaar buitenevenement waar je nog echt een lekker glas bier krijgt ipv zo'n plastic gevalletje

[ Bericht 24% gewijzigd door Katseviool op 14-08-2007 12:22:09 ]
pi_52424828
ik zit er hard over te denken om terug te komen naar Maastricht. Echt een heerlijke stad (behalve de maastrichtenaren dan )
pi_52469664
Preuvenemint wordt weer gezellig.

Heb bij het hotel waar ik werk (La Bergere) al gezien dat we dan weer helemaal vol zitten met cultuurbarbaren

Nog wel gluhwein op Winterland mag ik hopen
pi_52475608
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef hannekethemaster het volgende:
ik zit er hard over te denken om terug te komen naar Maastricht. Echt een heerlijke stad (behalve de maastrichtenaren dan )
blijf weg dan
feest
pi_52476331
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 12:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

blijf weg dan
neuh, ik kan er inmiddels mee omgaan na 6 jaar
plus dat weegt niet op tegen de andere voordelen van de stad
pi_52476357
gelukkig dan

en wat die gluhwein betreft heb je gelijk, dat mag nog wel worden geschonken winterland interesseert me overigens geen zak
feest
pi_52492261
Gluhwein doet het goed Voor de rest zul je me daar weinig vinden. Na 1 keer is het wel goed.
  zondag 19 augustus 2007 @ 04:06:56 #135
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_52493659
Interessante avond: Net gezien hoe een meid behoorlijk uitgebreid gevingerd werd op die stenen bankjes rond het amor-beeld op het amorsplein. Voor de rest een redelijke teleurstelling. Was vergeten hoe gaar het is om in het weekend in maastricht op stap te gaan...

Luca was het enige pluspunt vanavond.....
pi_52499753
ik ben gister ook weer tot de conclusie gekomen dat ik zaterdagavond hier ronduit kut vind. wat een arrogant volk bij elkaar zeg
pi_52501537
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef The6thgate het volgende:
ik ben gister ook weer tot de conclusie gekomen dat ik zaterdagavond hier ronduit kut vind. wat een arrogant volk bij elkaar zeg
tsja dat zijn dus die maastrichtenaren waar ik het over had
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:18:55 #138
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_52503059
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef The6thgate het volgende:
Arrogant? Dat vind ik juist wel meevallen...Het is meer het onderontwikkeld volk wat zich ook vertoond die ene avond in de week waar ik me aan stoor...
pi_52503454
in de clinique bespeurde ik (in mijn ogen in elk geval ) erg veel arrogantie
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:55:05 #140
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_52504213
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef The6thgate het volgende:
in de clinique bespeurde ik (in mijn ogen in elk geval ) erg veel arrogantie
Daar was gisteravond voor de verandering de gemiddelde leeftijd rond de 30....Althans, vooraan. Ben dan ook meteen omgedraaid en terug gelopen naar Luca...Wat mij betreft een van de weinige tenten in maastricht die nog de moeite waard is...
pi_52532061
Hoe is het eigenlijk bij Luca? Ik was daar op de officiele opening (een maandagavond) en toen was het wel gezellig, maar ben er sindsdien nooit meer teruggeweest.
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 04:06 schreef DeeCruise het volgende:
Interessante avond: Net gezien hoe een meid behoorlijk uitgebreid gevingerd werd op die stenen bankjes rond het amor-beeld op het amorsplein.
En daar werk ik dan

En wat betreft uitgaan, doordeweeks is gewoon veel relaxter dan op zaterdag. Vandaar dat ik op zaterdagen liever aan het tappen ben, dan dat geld sta uit te geven.
pi_52536524
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Black-Death het volgende:
Hoe is het eigenlijk bij Luca? Ik was daar op de officiele opening (een maandagavond) en toen was het wel gezellig, maar ben er sindsdien nooit meer teruggeweest.
Ik vind het wel een relaxte tent. Inrichting is absoluut mijn smaak, en de mensen zijn ook wel chill. Hebben i.i.g. een hoger iq dan wat je aan de overkant van het vrijthof aantreft... De prijzen mochten wat mij betreft wel wat omlaag, maar ach, je gaat er ook heen om te chillen, niet om te zuipen...
quote:
En daar werk ik dan

En wat betreft uitgaan, doordeweeks is gewoon veel relaxter dan op zaterdag. Vandaar dat ik op zaterdagen liever aan het tappen ben, dan dat geld sta uit te geven.
Jij zat in de c'est la vie toch? Ben ik ook nog ff binnen geweest. Toen ik mijn biertje kreeg ging t licht aan

Over het stappen op zaterdag kan ik je alleen maar gelijk geven. Maar het gaat mij ook meer om het terrassen. Als ik echt wil stappen zal ik toch echt belgie weer in moeten....
pi_52544156
Prijzen zullen bij Luca nog wel worden aangepast met de tijd. Concurreren nu niet echt mee met de rest en voor toeristen is het niet echt een "top" locatie op het Vrijthof.
Stuur er veel gasten heen vanuit het hotel gezien het daar ook hip is en hun smaak. Inrichting vinden ze leuk alleen hadden ze hem liever aan de andere kant gezien.

Luca is wel een leuke tent met een goed concept. Alleen mag de website is worden geupdate ... staat nog André Rieu op

Maar zaterdag uitgaan in Maastricht is echt bagger en saai. Valt weinig te beleven en het volk is ook stekr veranderd. En de Clinique...Hollandse studenten hé
pi_52549010
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Jeffros het volgende:
Prijzen zullen bij Luca nog wel worden aangepast met de tijd. Concurreren nu niet echt mee met de rest en voor toeristen is het niet echt een "top" locatie op het Vrijthof.
Stuur er veel gasten heen vanuit het hotel gezien het daar ook hip is en hun smaak. Inrichting vinden ze leuk alleen hadden ze hem liever aan de andere kant gezien.

Luca is wel een leuke tent met een goed concept. Alleen mag de website is worden geupdate ... staat nog André Rieu op

Maar zaterdag uitgaan in Maastricht is echt bagger en saai. Valt weinig te beleven en het volk is ook stekr veranderd. En de Clinique...Hollandse studenten hé
Jij bent dus indirect gewoon een collega van mij
pi_52589065
Zoals NRC:Next vandaag schreef: "Een stad om verliefd op te worden: Maastricht"
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:35:35 #146
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_52590299
Het valt vies tegen met dat terrasweer
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2007 @ 14:50:09 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52590741
Wat zat er voorheen waar nu Luca zit? Even voor de beeldvorming
pi_52599109
Geen flauw idee eigenlijk, en dat terwijl ik best vaak bij de perroen op het terras heb gezeten de afgelopen jaren

Overigens begint 1 sept de serie flikken, misschien wel een van de beste promotie middelen die de gemeente maastricht momenteel heeft...
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2007 @ 20:19:45 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52600240
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef DeeCruise het volgende:
Geen flauw idee eigenlijk, en dat terwijl ik best vaak bij de perroen op het terras heb gezeten de afgelopen jaren

Overigens begint 1 sept de serie flikken, misschien wel een van de beste promotie middelen die de gemeente maastricht momenteel heeft...
Ligt het dan tussen de Perroen en Gio's?

Flikken! Vorige week hebben ze een duikscene opgenomen in de Beatrixhaven. Mijn buurman was die week OvD en moest zijn gezicht even laten zien. Helaas kon ik niet mee
pi_52600514
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ligt het dan tussen de Perroen en Gio's?

Flikken! Vorige week hebben ze een duikscene opgenomen in de Beatrixhaven. Mijn buurman was die week OvD en moest zijn gezicht even laten zien. Helaas kon ik niet mee
Haha, ben al 3x daar geweest...Ken zo onderhand bijna de hele crew uit t hoofd. Leuke lui overigens. Volgende week is de laatste draaiweek, dus dan zul je ze voorlopig niet meer zien in de stad...Maar als je een dag wilt gaan kijken kan ik t wel voor je checken als je wilt
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2007 @ 20:30:55 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52600693
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Haha, ben al 3x daar geweest...Ken zo onderhand bijna de hele crew uit t hoofd. Leuke lui overigens. Volgende week is de laatste draaiweek, dus dan zul je ze voorlopig niet meer zien in de stad...Maar als je een dag wilt gaan kijken kan ik t wel voor je checken als je wilt
Ik hou me aanbevolen

Werkte jij nou in een hotel? Of haal ik je door de war met iemand anders?
pi_52611373
Je hebt de juiste voor je
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:52:46 #153
176471 oh-oh
pi_52622452
Flikken filmde laatst ook bij t postkantoor in Wyck, ik heb er eigenlijk maar heel weinig van meegekregen maar ik ben wel heel benieuwd naar de serie!
Tis al bijna 1 september ook.
Vandaag is het trouwens echt heerlijk terrasweer , helemaal niet verwacht!
Lekker in de pauze met de dogs op dat fijne nieuwe strookje bij de maas gezeten, heerlijk relaxed.
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 14:55:52 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52622555
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:53 schreef DeeCruise het volgende:
Je hebt de juiste voor je
In Wijck?
pi_52628456
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

In Wijck?
Nope....

@ Oh-oh: nieuwe strookje? Waar dan ergens?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:58:34 #156
176471 oh-oh
pi_52633692
Ik bedoel die nieuwe boulevard, bij de boten, bij die nieuwe boog van de brug zeg maar.
Heerlijk om daar tussen de middag ff op een bankje of muurtje te zitten en touristen te kijken als het zulk mooi weer is!
( Groucho Marx )
pi_52636225
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 02:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jij bent dus indirect gewoon een collega van mij
Hotelwezen dus..Waar ben jij werkzaam?
pi_52658295
import maastrichtenaar en nog druk bezig met limburgeren
pi_52669586
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef Jeffros het volgende:

[..]

Hotelwezen dus..Waar ben jij werkzaam?
Wou je een pm sturen, maar lukt niet...Het antwoord ga ik i.i.g. niet hier op het forum zetten
pi_52689582
Vanavond nog even lekker gegeten op het OLV plein, prima weer en goede sfeer
pi_52742648
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 05:03 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Wou je een pm sturen, maar lukt niet...Het antwoord ga ik i.i.g. niet hier op het forum zetten
pm moet nu gaan. Maar schaam je jezelf voor het hotel waar je werkt

Maar weet volgens mij al waarom
pi_52744473
Krijg nog steeds dezelfde melding: "De inbox "jeffros" is niet beschikbaar"
pi_52744631
he kut ik mis het winterland dit jaar.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:48:20 #164
176471 oh-oh
pi_52752921
Is Flikken nog aan het filmen of zijn ze nu echt klaar? Dr vliegen weer heli's boven t centrum...
( Groucho Marx )
pi_52753839
Ben zelf regelmatige (elke week wel een nacht) hotelgast in Maastricht. Voornamelijk in het Empereur, CrownePlaza of DuCasque. Als die volzitten of als ze de kamers te duur hebben (>100), wijk ik uit naar andere hotels in de stad.
Jeffro, DeeCruise, hebben jullie me weleens ingecheckt? Dhr Klaarover, bij de K. :-)
pi_52759573
haha, nee...nooit van gehoord. Werk ook niet bij de concurrenten

PM moet het nu echt doen, anders begrijp ik het helemaal niet :S
pi_52761425
@ Jeffros: pm is onderweg, hij doet t!

@ Klaarover: Zou ik dalijk eens moeten checken, zo uit mijn hoofd staat me je naam i.i.g. niet bij. Maar gezien de prijs schat ik de kans gering dat je vaker bij ons verbleven bent

@oh-oh: Ze zijn nog aan t filmen. Maandag is er een feestje waarbij we met zijn allen de eerste aflevering kijken, en daarna doen ze nog 2 dagen geloof ik, dan is het echt voorbij. Als ze een bepaald aantal kijkers halen verdeeld over de eerste 4 afleveringen, dan komen ze terug voor seizoen 2 en waarschijnlijk ook seizoen 3. Massaal kijken dus!

@ Tevebe: Ik denk dat er niet zoveel te missen valt. Ik las in de ster van vorige week (geloof ik) dat ze het roer radicaal omgooien. De oude sponsor (bavaria) is al de deur uit en een nieuwe is er ook al. (naam nog onbekend) De reden hiervoor is dat ze het meer kind-gericht willen gaan organiseren, met als resultaat dat er geen bier meer geschonken gaat worden.....
pi_52790289
Het is me toch wat met de buspaal op de Boschstraat. Dat ding is weer kapot en nu moeten de bussen noodgedwongen tegen het verkeer in op dat punt.

Dat ding blijft maar steeds kapot gaan. Heeft de gemeente geen verstand van die paal ofzo...

En het Preuvenemint heeft ongeveer 1,5 miljoen opgebracht en maar 10% gaat naar de goede doelen:S Dat is wat ik heb gehoord. Wat gebeurd er met de rest?
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 augustus 2007 @ 21:12:57 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52791477
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef Jeffros het volgende:
Het is me toch wat met de buspaal op de Boschstraat. Dat ding is weer kapot en nu moeten de bussen noodgedwongen tegen het verkeer in op dat punt.

Dat ding blijft maar steeds kapot gaan. Heeft de gemeente geen verstand van die paal ofzo...

En het Preuvenemint heeft ongeveer 1,5 miljoen opgebracht en maar 10% gaat naar de goede doelen:S Dat is wat ik heb gehoord. Wat gebeurd er met de rest?
Hij is nu weer kapot omdat een spanjaard dacht er nog wel effe overheen te kunnen crossen achter een taxi aan. De vorige keer heeft een belg zijn auto eroverheen geparkeerd... Ze schijnen de betekenis van een rood licht niet te begrijpen...
pi_52792405
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:01 schreef DeeCruise het volgende:

@ Tevebe: Ik denk dat er niet zoveel te missen valt. Ik las in de ster van vorige week (geloof ik) dat ze het roer radicaal omgooien. De oude sponsor (bavaria) is al de deur uit en een nieuwe is er ook al. (naam nog onbekend) De reden hiervoor is dat ze het meer kind-gericht willen gaan organiseren, met als resultaat dat er geen bier meer geschonken gaat worden.....
Oh ok dan ga ik niet zoveel missen. Ik vond het altijd wel leuk om een paar x per week naar Maastricht te gaan om over het Winterland te lopen. Maar als het kindgericht wordt ga ik het inet zo missen. Misschien dat het volgend jaar weet terug gaat naar het oude concept.
pi_52795891
De gemeente moet het gewoon een keer goed mis hebben om er van te leren in plaats van naar de inwoners te luisteren.

@ Sjeen: Tja, zijn buitenlanders en willen zo snel mogelijk naar de drugs toe. Laats ging een Belg met zijn auto vanuit de Markt de Grote Gracht op. Dan kun je wel eens een bus tegenkomen en die schuiven dan niet echt
pi_52802124
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef tevebe het volgende:

[..]

Oh ok dan ga ik niet zoveel missen. Ik vond het altijd wel leuk om een paar x per week naar Maastricht te gaan om over het Winterland te lopen. Maar als het kindgericht wordt ga ik het inet zo missen. Misschien dat het volgend jaar weet terug gaat naar het oude concept.
Sjah, dat hangt natuurlijk volledig af van de omzet die er gedraaid wordt dit jaar..Maar hou de Maastricht topics maar in de gaten, ik zal de ontwikkelingen in de gaten houden
pi_52826872
12 september de opening van Mosae Gusto ben erg benieuwd. Schijnt erg mooi te zijn. Een aanwinst hoor ik van de kenners.
pi_52827665
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 07:33 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Sjah, dat hangt natuurlijk volledig af van de omzet die er gedraaid wordt dit jaar..Maar hou de Maastricht topics maar in de gaten, ik zal de ontwikkelingen in de gaten houden
Ja ik zal vanaf vandaag niet meer zoveel online zijn. Is maar afwachten wanneer ik in de buurt ben van internet, maar dan zal ik het in de gaten houden. Het topic staat toch in MYAT.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:55:16 #175
176471 oh-oh
pi_52833472
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Jeffros het volgende:
12 september de opening van Mosae Gusto ben erg benieuwd. Schijnt erg mooi te zijn. Een aanwinst hoor ik van de kenners.
Is dat waar Alex en Maxima voor komen?
Hoorde ik in de bus gisterochtend, ik moet toch af en toe die streekkrantjes es lezen .
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:08:35 #176
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52833761
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Jeffros het volgende:
Ik ben er afgelopen zondag geweest, rondleiding georganiseerd door HotelloTop... Toen was het nog niet mooi Er moet nog ontzettend veel gebeuren, maar als het eenmaal klaar is Ik vermoed dat ik er op zeer regelmatige basis te vinden zal zijn!
pi_52871114
Ik wist niet dat het zo word opgeblazen met Alex en Maxima. Voor mij onnodig.
Het heeft de hoogste prioriteit bij de werkzaamheden. Zag ook al dat er een hotel kwam: O La la Mosae Weet niet echt wat ik mij daar bij moet voorstellen.

Nieuwtje uit de hotelwereld: Amrath Hotels wil de panden van de SNS bank aan de Markt en Batterijstraat (straat achter de Markt) opkopen en hier een 5-sterren hotel bouwen. Ben benieuwd of ze de vergunning krijgen.

Maar ik vind dat Maastricht er ergens op voorruit gaat maar ook weer achteruit. Het oude wordt eigenlijk overspoeld door het nieuwe, het heeft z'n voor en nadelen.

Qua toerisme zit de gemeente helemaal met de handen in het haar. Ze weten niet of ze nou "Jong" toerisme willen aantrekken en voor langere termijn. Of "Ouder" toerisme, dagtripjes.
Ik zou zelf zeggen. laat het zoals het nu is. Het werkt. En ja...mensen zijn snel uitgekeken in Maastricht, het centrum is natuurlijk klein. Maar de toerist die van Maastricht houd komt heus wel terug.

Al met al zijn simpele oplossingen vaak de beste.
pi_52906311
Even aan eenieder die in de omgeving in maastricht woont:

Ik wordt net gebeld door iemand van flikken dat ze te weinig figuranten hebben voor morgen. Dus iedereen die vrij heeft morgen en op tv wil komen kan gaan!

Locatie en tijdstip komt er zo aan...
pi_52907386
't Was tof op de markt vandaag!
pi_52908432
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Tros muziekfeest?

Overigens niks meer gehoord van de locatie...Volgens mij zijn ze te dronken om nog te bellen :p
  Licht Ontvlambaar maandag 3 september 2007 @ 09:31:08 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52910486
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:18 schreef DeeCruise het volgende:
Even aan eenieder die in de omgeving in maastricht woont:

Ik wordt net gebeld door iemand van flikken dat ze te weinig figuranten hebben voor morgen. Dus iedereen die vrij heeft morgen en op tv wil komen kan gaan!

Locatie en tijdstip komt er zo aan...
Morgen als in maandag?
pi_52913276
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:18 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Tros muziekfeest?

Overigens niks meer gehoord van de locatie...Volgens mij zijn ze te dronken om nog te bellen :p
Nee. .
Feest van de Muziekgieterij.
pi_52919308
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Morgen als in maandag?
Jup, dat was dus vandaag....Ach jah, hebben ze pech gehad. Ergens hoop ik dat ze t niet geregeld meer hebben gekregen. Dat betekend dat een van hun in zijn blote reet over de kesselskade heen moet...
  Licht Ontvlambaar maandag 3 september 2007 @ 16:39:33 #184
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52919609
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jup, dat was dus vandaag....Ach jah, hebben ze pech gehad. Ergens hoop ik dat ze t niet geregeld meer hebben gekregen. Dat betekend dat een van hun in zijn blote reet over de kesselskade heen moet...
pi_52919803
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Idd...Vanavond feestje en de eerste aflevering. Ben eens benieuwd.

Anyhoo: Hebben jullie ook zon moeite met fok te bereiken? Heb het ff in de gaten gehouden. Vanaf een blanco pagina naar dit topic, en een reactie quoten duurt hier welgeteld 2.5 minuut...

: (
  Licht Ontvlambaar maandag 3 september 2007 @ 16:54:59 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52919922
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:48 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Idd...Vanavond feestje en de eerste aflevering. Ben eens benieuwd.

Anyhoo: Hebben jullie ook zon moeite met fok te bereiken? Heb het ff in de gaten gehouden. Vanaf een blanco pagina naar dit topic, en een reactie quoten duurt hier welgeteld 2.5 minuut...

: (
Het wisselt, nu ging het snel... net kwam ik niet verder dan een pagina zonder stylesheets...
pi_52931787
Nou het is dat Maastricht er in voorkwam, voor de rest vond ik het erg tegenvallen... Dat is toch geen moord oplossen.. Maar paar mooie shots van de stad, dat dan weer wel
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 september 2007 @ 09:25:57 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52932141
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 08:55 schreef Katseviool het volgende:
Nou het is dat Maastricht er in voorkwam, voor de rest vond ik het erg tegenvallen... Dat is toch geen moord oplossen.. Maar paar mooie shots van de stad, dat dan weer wel
Vriend hier riep ook al 'Nou, je kunt wel zien dat ze met een ander budget werken dan Baantjer...' Maar ik vond het leuk, met name dan inderdaad de beelden van Maastricht (en Victor )
pi_52939532
Ook eens.... Ik ben zowieso niet van de nederlandstalige series, dus ik had ook niet verwacht dat t mijn ding zou zijn. Maar de shots van maastricht zijn wel super. Overigens is dat van het budget onzin. Het budget is nagenoeg gelijk, maar dit is dan ook de opstartperiode...
  woensdag 5 september 2007 @ 11:59:31 #190
176471 oh-oh
pi_52956991
De shots van Maastricht waren echt heel erg mooi hoor, maar die Angela die kan echt niet acteren en het verhaal was ook flut.
Erg jammer, weet ook niet of ik dr nog eens na ga kijken .
( Groucho Marx )
pi_52957344
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat was inderdaad tof, mogen ze vaker doen! 't Wordt tijd voor een serieus poppodium hier in Maastricht.

Beetje late reactie, was het topic kwijt
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_52961167
Moet toch maar eens die Flikken aflevering gaan downloaden. Wachten op de DVD duurt me te lang.
pi_52963530
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:33 schreef Professional het volgende:
Moet toch maar eens die Flikken aflevering gaan downloaden. Wachten op de DVD duurt me te lang.
www.uitzendinggemist.nl
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 september 2007 @ 22:07:44 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52969234
Is die vriendin van Victor nou gevallen of gesprongen vannacht
pi_52973864
Wat een wazig volk in de stad vannacht
Aids.
pi_52975126
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:07 schreef Sjeen het volgende:
Is die vriendin van Victor nou gevallen of gesprongen vannacht
En welk hotel was dat?
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 september 2007 @ 09:20:02 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52975287
quote:
Op donderdag 6 september 2007 09:09 schreef SlaggY het volgende:

[..]

En welk hotel was dat?
Het lijkt me dat er maar een in aanmerking komt op het OLV...
quote:
03:59:14 05-09-07 16 I AMBU 30572 A1 Hotel Derlon Onze Lieve Vrouweplein MAAS MAASTRICHT
709050359141023036 1023036 RAV Limburg-Zuid ( Ambu 36 Maastricht )
pi_52977997
Of Hotel II, het dochterhotel van Derlon.
Akelig hoor, zo'n val.
pi_52987588
pi_53030325
kan je goed winkelen in Maastricht? (mannen kleding +-20 jaar)
en is er een mannen H&M?

kom uit Amsterdam maar ga binnenkort voor 2 dagen naar M'tricht
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_53033671
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 15:44 schreef roburt het volgende:
kan je goed winkelen in Maastricht? (mannen kleding +-20 jaar)
en is er een mannen H&M?

kom uit Amsterdam maar ga binnenkort voor 2 dagen naar M'tricht
Ja zijn zat leuke winkels in Maastricht en er liggen 2 H&M's. Ik vind het iig leuker dan Amsterdam
pi_53034214
Genoeg winkels idd voor mannen van die leeftijd. Denk aan the Sting, Open32, Forecast. Ook hebben we 2 H&M's idd, maar voor zover ik weet is dat geen speciale mannen winkel. Wel heeft die op de markt een verdieping met alleen maar kleding voor mannen. (kelder)
pi_53034292
speciaal hoeft ook niet maar de H&M van Haarlem bv. heeft geen mannen afdeling
pi_53035396
Kom je naar Maastricht speciaal om te winkelen dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door DeeCruise op 08-09-2007 19:57:44 ]
pi_53035501
H&M in de Entre Deux is meer voor vrouwen dan voor mannen, maar dat is die in de andere ook wel eigenlijk.

Op zich genoeg zaken voor te shoppen, ligt toch allemaal bij elkaar dus je vind het wel.
pi_53040357
nouja de h&m op de markt heeft toch een redelijk uitgebreide mannencollectie. en ook nog eens een sting om de hoek
pi_53040633
oke die moet ik hebben
ik neem aan dat die gewoon is te vinden in de 'winkelstraat' ?

en ja ik ga er naar toe om te winkelen en de andere dag familie bezoek.
  zondag 9 september 2007 @ 01:14:40 #208
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_53042705
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 23:17 schreef roburt het volgende:
oke die moet ik hebben
ik neem aan dat die gewoon is te vinden in de 'winkelstraat' ?

en ja ik ga er naar toe om te winkelen en de andere dag familie bezoek.
Nope, zoals al 2x eerder gezegd is vind je die op de markt...
  Licht Ontvlambaar zondag 9 september 2007 @ 11:52:29 #209
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53046138
Deecruise toevallig aan het werk vandaag? Ik ga straks op het OLV hangen, Segura kijken
  zondag 9 september 2007 @ 15:09:07 #210
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_53049964
Nee sorry, eindelijk vrij! Drukke week gehad, dus nu lekker rustig aan. Doe de grote bassdrum speler van Segura de groeten van me
  Licht Ontvlambaar zondag 9 september 2007 @ 22:14:58 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53060231
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:09 schreef DeeCruise het volgende:
Nee sorry, eindelijk vrij! Drukke week gehad, dus nu lekker rustig aan. Doe de grote bassdrum speler van Segura de groeten van me
Die gisteren getrouwd is?

Ze waren weer goed vandaag... Vind het heerlijk om te kijken en wat mee te swingen. De sfeer was sowieso goed in de stad, erg druk ook
  zondag 9 september 2007 @ 22:29:26 #212
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_53060693
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Die gisteren getrouwd is?

Ze waren weer goed vandaag... Vind het heerlijk om te kijken en wat mee te swingen. De sfeer was sowieso goed in de stad, erg druk ook
Dave getrouwd? Niet dat ik weet? Lange smalle gast, kort zwart stekeltjeshaar...

Sfeer is altijd wel relaxed met t parcours, alleen jammer dat t weer niet echt super was..Ben zelf niet geweest overigens, te druk
  Licht Ontvlambaar zondag 9 september 2007 @ 22:34:40 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53060852
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:29 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dave getrouwd? Niet dat ik weet? Lange smalle gast, kort zwart stekeltjeshaar...

Sfeer is altijd wel relaxed met t parcours, alleen jammer dat t weer niet echt super was..Ben zelf niet geweest overigens, te druk
Nee, dit was een niet zo lange met heel kort blond haar... Lang, smal en kort zwart stekeltjes haar heb ik ook zien staan inderdaad

Wel achterlijk trouwens dat alle fietsenstallingen dicht waren (die langs de Maas, op de Markt en onder het Vrijthof)
  maandag 10 september 2007 @ 23:18:17 #214
176471 oh-oh
pi_53084741
Is dr iemand naar Postman gaan kijken gisteren?
Ik wilde graag gaan maar had bezoek en we zaten met 13 honden dus dat was niet handig...
Flikken was trouwens iets beter dan de eerste aflevering he!
( Groucho Marx )
pi_53085085
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Is dr iemand naar Postman gaan kijken gisteren?
Ik wilde graag gaan maar had bezoek en we zaten met 13 honden dus dat was niet handig...
Flikken was trouwens iets beter dan de eerste aflevering he!
Heb niet eens meer gekeken

Misschien als ik me verveel vannacht via uitzendinggemist.nl. Nachtritme zuigt als je vrij hebt
pi_53089284
Ik ben zondag ook de stad in geweest. Beetje vermaakt in het theater en rond het amorsplein (bandjes kijken). Vond het erg leuk, en het viel me op dat laatste tijd zoveel te doen is. Binnerkort is ook weer de popronde.
pi_53171179
Er zijn ook ieder jaar een paar avonden live jazz in Maastricht. Ik heb dat nog nooit bezocht, heeft iemand dat hier wel eens gedaan? Ik ben wel benieuwd hoe dat is, want als jazzliefhebber zit je in Maastricht helemaal verkeerd, zo lijkt het.
feest
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:19:02 #218
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_53175054
Ik ben er wel eens geweest, op zich vond ik het best leuk! Overal life jazz, elk café wel weer wat anders...Ik weet niet meer hoe het heet, en wanneer het dit jaar is, opzich wel goed om te weten!

Nee, als jazzliefhebber is eigenlijk Edds café de enige oplossing, daar speelt nog wel eens wat leuks!
pi_53175633
Tramhalte ook toch?
pi_53180482
Take 5 wordt ook veel jazz gedraaid. En dan is er nog dat cafe bij t conservatorium (denk t kneipke, maar kan me vergissen, preuverij zou ook kunnen). Daar is in de kelder ook enorm vaak een live band die jazz speelt
  zaterdag 15 september 2007 @ 00:48:59 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_53188366
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef DeeCruise het volgende:
Take 5 wordt ook veel jazz gedraaid. En dan is er nog dat cafe bij t conservatorium (denk t kneipke, maar kan me vergissen, preuverij zou ook kunnen). Daar is in de kelder ook enorm vaak een live band die jazz speelt
nee, dat is 't kneipke.. Maar, dat zit niet echt bij het conservatorium, meer een zijstraat van het OLV. De preuverij zit dichterbij het conservatorium, maar bij mijn weten hebben ze daar én geen kelder, én geen jazz!
pi_53190962
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nee, dat is 't kneipke.. Maar, dat zit niet echt bij het conservatorium, meer een zijstraat van het OLV. De preuverij zit dichterbij het conservatorium, maar bij mijn weten hebben ze daar én geen kelder, én geen jazz!
Maar wel fietstochten die er starten
  zaterdag 15 september 2007 @ 11:02:36 #223
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_53192393
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 06:35 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Maar wel fietstochten die er starten
en disputen die er borrelen, en goedkope lunches, etc. Maar, eigenlijk vind ik het helemaal geen leuke kroeg. Maastricht heeft veel leukere!
pi_53192819
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 00:48 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Jah, klopt, je hebt gelijk...Zoals ik al zei gooi ik ze altijd door elkaar. Maar daar spelen ze i.i.g. live. Gezellig ook daar, leuke sfeer.
pi_53329063
Laatste nieuws in Maastricht: Ramkraak bij juwelier Leon Martens aan de Stationstraat.
3 gemaskerde mannen hebben met een gestolen auto de gevel geramd van de juwelier en zijn er met een onbekende buit vandoor gegaan in een andere klaarstaande auto.
Een vrachtauto heeft ze nog geprobeerd klem te rijden. Maar dit was tevergeefs.

Getuigen dachten dat het ging om een opname van Flikken Maastricht.

Is er toch weer actie in Maastricht haha. Zag er wel spectaculair uit. Kwam er toevallig langs.
De hele pui lag eruit en de balie was ook helemaal kapot.
Daders zullen ze toch niet meer vinden.
Ze zijn wel opzoek naar filmpjes en fotos's van getuigen die het hebben gefilmd
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 september 2007 @ 15:35:10 #226
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53329153
Ik hoorde het net ook op de radio idd...

Over de TT, het is weer lekker weer trouwens En voor het weekend zijn de voorspelling ook weer heerlijk. Heb afgelopen zondag op het terras gezeten bij Slavante, geweldig uitzicht en heerlijk in de zon
pi_53329302
Slavante is inderdaag goed vertoeven.

Moet het weekend helaas avonddiensten draaien zie er nu al tegen op
pi_53330789
Ik hoorde het van een collega die de ravage had gezien.
pi_53349900
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Jeffros het volgende:
Getuigen dachten dat het ging om een opname van Flikken Maastricht.
pi_53362183
Over ideaal terrasweer gesproken! Damn!
pi_53362819
Blijft het weer zo dit weekend?
pi_53363432
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef SlaggY het volgende:
Volgens mij wel, ik hoop het i.i.g.!

Morgenavond 11 years Atmoz!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 20:08:33 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53364947
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef SlaggY het volgende:

Weer Maastricht
pi_53364957
Waar is trouwens de trendwatcher gebleven?
Was van de week weer eens in Maastricht, denk ga eens kijken voor een mooi horloge. Zit er nu een andere winkel.
pi_53371049
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef Professional het volgende:
Waar is trouwens de trendwatcher gebleven?
Was van de week weer eens in Maastricht, denk ga eens kijken voor een mooi horloge. Zit er nu een andere winkel.
ah kut is die weg? had daar mn horloge gekocht en moet m laten repareren
pi_53406961
Dalijk maar weer eens de terrasjes op. Ben benieuwd of er nog ergens plek is...
pi_53471836
Binnenkort jullie hulp nodig aangezien ik 25/26/27 oktober een weekend in Maastricht verblijf

Afgelopen weekend ook geweest, beetje shoppen, Vrijthof terrasje gedaan, Douwe Egbert koffie gedronken, Holland Casino geweest en grotbiken

Had 1 overnachting op NH bij het NECC geboekt en beviel me zo goed dat ik eind volgende maand langer wil verblijfen...

Welke tips hebben jullie voor me, we zijn met 6 volwassenen
pi_53497560
Tips? Sjah, hangt ervanaf waar je van houdt natuurlijk....Is zowieso wel een beetje een dode periode, maar ik zal vnv op t werk eens ff voor je kijken wat er allemaal te doen is dan..

Eigenlijk slecht aangezien je bij de concurrent geboekt hebt
pi_53540662
Vanavond popronde! Wie gaat wat / waar zien? Ik ga sowieso naar The Feromones kijken bij hoppe (volgens mij). Daarna nog iets van de tweede helft van een ska/reggae bandje in de Shamrock meepikken.
pi_53544661
Jaaa ik ga ook. Er komen echt geweldige dingen!
pi_53544799
Precies, al een idee waar je naartoe gaat?
pi_53545543
Mono, Kissmekillme, Captain Hell & the sweet Monica's en Lilian Hak klinkt erg tof.
pi_53546974
Zo ultiem is het terrasweer niet
Aids.
pi_53631555
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef DeeCruise het volgende:

Eigenlijk slecht aangezien je bij de concurrent geboekt hebt
Dus in die prijsklasse valt het hotel waar jij werkzaam bent

En het is gewoon echt herfst aan het worden.

Trouwens Mestreechteneren: Restaurant keuze:

- Pieke Potloed
- Mes Amis
- Il Giardino del Mama
- Le Courage

welke is de beste keus volgens jullie ervaring?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:24:24 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53634125
- Pieke Potloed
Mwoah...

- Mes Amis
Klinkt aangenaam

- Il Giardino del Mama
Prima als je zin hebt in Italiaans, leuke ambiance

- Le Courage
Beetje uit de richting, want in Wijck. Maar het menu is steeds weer geweldig...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:59:55 #246
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_53645900
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind niks mis met Pieke Potloed... Il Giardino is ook heel goed, maar weer een andere keuken dan eerder genoemde... Mes Amis is ook prima, Le Courage ben ik zelf nog nooit geweest...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:35:25 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53646852
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 17:59 schreef DeeCruise het volgende:
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind niks mis met Pieke Potloed... Il Giardino is ook heel goed, maar weer een andere keuken dan eerder genoemde... Mes Amis is ook prima, Le Courage ben ik zelf nog nooit geweest...
Ik vind Pieke Potloed niet vergelijkbaar met de andere twee restaurants met franse keuken. Het is in vergelijking eerder een soort eetcafe, niets mis mee hoor Maar als ik dan toch mag kiezen
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:41:56 #248
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53647038
Ik vond het vandaag prima weer om lekker een frietje buiten te eten in dit gure weer.
verpachten & verpachten
pi_53659216
Was gezellig in de Meta vanavond
Aids.
pi_53660915
Ben er nu niet meer vaak. Maar ik vond de Meta door de week altijd stukken beter dan in het weekend. Ik kom er nu nog heel af en toe op zaterdag..
pi_53661117
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:09 schreef SlaggY het volgende:
Ben er nu niet meer vaak. Maar ik vond de Meta door de week altijd stukken beter dan in het weekend. Ik kom er nu nog heel af en toe op zaterdag..
Ik kom er eigenlijk bijna nooit, maar gisteren speelde er een leuk bandje
Aids.
pi_53661173
Oh cool.. Zou je niet echt verwachten in de Meta. Welk bandje was het?
pi_53661341
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Een bandje van KoKo, ze speelden rock covers.
Aids.
pi_53669975
Mestreech
toch wel beste stad die er is \m/
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:29:34 #255
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_53671763
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Mss het volgende:

[..]

Een bandje van KoKo, ze speelden rock covers.
Op het feestje van Fyrfad, mijn volleybalvereniging!
pi_53684796
De Meta is afschuwelijk. Ik kom er wel eens, maar niet omdat ik het er geweldig vind ofzo. Cafe Zondag, Shamrock, Ipanema, Backstage.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 09:16:59 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53686001
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Op het feestje van Fyrfad, mijn volleybalvereniging!
Speel je ook competitie bij Fyrfad? Dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat we elkaar tegenkomen
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:32:16 #258
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_53686261
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Speel je ook competitie bij Fyrfad? Dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat we elkaar tegenkomen
Of dat we elkaar al tegengekomen zijn! Waar speel jij? Bij de Jokers of bij Mestreech? Wij zijn dit seizoen gepromoveerd naar de eerste klasse, en spelen nu niet meer tegen Maastrichtse teams!
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 09:40:22 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53686401
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Of dat we elkaar al tegengekomen zijn! Waar speel jij? Bij de Jokers of bij Mestreech? Wij zijn dit seizoen gepromoveerd naar de eerste klasse, en spelen nu niet meer tegen Maastrichtse teams!
SEC Ik weet, Valkenburg

Speel zelf recreantencompetitie, dus helaasch
pi_53686472
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 04:01 schreef BloodyLotte het volgende:
De Meta is afschuwelijk. Ik kom er wel eens, maar niet omdat ik het er geweldig vind ofzo. Cafe Zondag, Shamrock, Ipanema, Backstage.
Ipanema is inderdaad ook wel leuk, maar ligt zo ver weg van alles.
pi_53694692
Lekker pokkeneind lopen is dat ja.
pi_53860436
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:01 schreef Jeffros het volgende:

[..]

Dus in die prijsklasse valt het hotel waar jij werkzaam bent

En het is gewoon echt herfst aan het worden.

Trouwens Mestreechteneren: Restaurant keuze:

- Pieke Potloed
- Mes Amis
- Il Giardino del Mama
- Le Courage

welke is de beste keus volgens jullie ervaring?
Courage vond ik niks, erg duur en niet echt verrassend (maar ik heb gehoord dat heel veel ander mensen het geweldig vonden)
Mes Amis en Giardino del Mama vind ik wel goed. Maar als je echt italiaans wilt eten, moet je of naar Mediterraneo of naar Gio's Cucina Casalinga gaan.

Heb zaterdag gegeten bij Harbour Club, was ook wel goed. Er was ook een BN'er: dat meisje uit GTST, Gigi Ravelli of hoe heet ze? Ze zat er met haar vriend (ten minste, ik denk dat het haar vriend was aangezien ze nogal aan elkaar zaten). Vond hem niet zo bij haar passen
pi_53877883
Nou, ondetussen al uitgebreid uit eten geweest en het de keuze was gevallen op Witloof.

Erg goede ervaring mee. 3-gangen menu a 25,- met heerlijke gerecht die door leuk personeel werden geserveerd en met veel zorg bereid:)

Was echt een aparte, leuk ervaring.

Binnekort naar Beluga....ben benieuwd....
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 03:05:42 #264
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_53878476
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Jeffros het volgende:
Nou, ondetussen al uitgebreid uit eten geweest en het de keuze was gevallen op Witloof.

Erg goede ervaring mee. 3-gangen menu a 25,- met heerlijke gerecht die door leuk personeel werden geserveerd en met veel zorg bereid:)

Was echt een aparte, leuk ervaring.

Goed eten, prima op elkaar afgestemd ook. Zeer uitgebreide wijkeuze, mooie inrichting, zeer kundig personeel..Alleen moet je zorgen voor een goed gevulde beurs of creditcard
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:09:55 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53879695
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 03:05 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Goed eten, prima op elkaar afgestemd ook. Zeer uitgebreide wijkeuze, mooie inrichting, zeer kundig personeel..Alleen moet je zorgen voor een goed gevulde beurs of creditcard
Of een sympathieke werkgever

Witloof gaat hier op het lijstje van To-Do's
pi_53880060
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Of een sympathieke werkgever

Witloof gaat hier op het lijstje van To-Do's
Hier gaat ie ook op de to-do's (misschien over 2 weken al )
pi_53900092
gelukkig dat ik jullie nieuwsgierig heb gemaakt

In de Sint Bernardusstraat moeten jullie zijn.
Reserveren is geen overbodige optie...was bomvol toen ik er was.
pi_53907531
Welke stad is er nog beter dan het oude, bourgondische Mestreech?!
ps: ik ben niet chauvinistisch
Ik heb 't
pi_53907610
ik wil TIPS voor het weekend van 26/27/28 oktober want dan zit ik 3 dagen in het NH hotel bij het congres-centrum.

Nu zijn we met ze 6-en en zoeken we leuke uitstapjes in en om maastricht, kan van alles zijn, tips voor restaurantjes (thema's enzo zijn ook leuk) of activiteiten zijn ook welkom
pi_53907643
Waarom is Luca''s trouwens alweer een tijdje weg? Liep het toch niet?
pi_53909790
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik wil TIPS voor het weekend van 26/27/28 oktober want dan zit ik 3 dagen in het NH hotel bij het congres-centrum.

Nu zijn we met ze 6-en en zoeken we leuke uitstapjes in en om maastricht, kan van alles zijn, tips voor restaurantjes (thema's enzo zijn ook leuk) of activiteiten zijn ook welkom
de grotten of kazematten ingaan als activiteit
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:57:56 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53913591
Wat is jullie mening over Mosae Gusto?
pi_53913623
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:24 schreef snopprinses het volgende:

[..]

de grotten of kazematten ingaan als activiteit
Grotten hebben we gedaan, zijn gaan grotbiken 2 maanden geleden was echt kicke!!!!!
Kazematten lijkt me ook wel interessant
pi_53913666
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:19 schreef Black-Death het volgende:
Waarom is Luca''s trouwens alweer een tijdje weg? Liep het toch niet?
Failliet....Liep idd niet zo als verwacht werd. Volgens de eigenaar kwam het door het personeel, maar ik kan het me niet indenken, heb zelf i.i.g geen klachten gehad over het personeel. Vond het allemaal maar een beetje vaag geregeld. De ene avond wel een dj, de andere weer niet. Ook allemaal onaangekondigd, dus vrij onoverzichtelijk wanneer er nu wat te doen was of niet...
pi_53914362
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Failliet....Liep idd niet zo als verwacht werd. Volgens de eigenaar kwam het door het personeel, maar ik kan het me niet indenken, heb zelf i.i.g geen klachten gehad over het personeel. Vond het allemaal maar een beetje vaag geregeld. De ene avond wel een dj, de andere weer niet. Ook allemaal onaangekondigd, dus vrij onoverzichtelijk wanneer er nu wat te doen was of niet...
Hmm.. Was er bij de officiele opening en dat was zeker gezellig.. Maja had er wel eens over met mensen en die zeiden dat het wel gezellig was, maar dat nauwelijks gedronken werd door de gasten zegmaar.. En dan maken ze weinig winst enz enz.. Beetje laf om je personeel de schuld te geven van je eigen mismanagement.
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:14:11 #276
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_53929070
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hmm.. Was er bij de officiele opening en dat was zeker gezellig.. Maja had er wel eens over met mensen en die zeiden dat het wel gezellig was, maar dat nauwelijks gedronken werd door de gasten zegmaar.. En dan maken ze weinig winst enz enz.. Beetje laf om je personeel de schuld te geven van je eigen mismanagement.
Dat vond ik idd ook...Daarbij vind ik het drankverhaal onzin. Ik kwam er geregeld en was binnen een uurtje toch al gauw rond de 50euro kwijt aan drank, en iedereen daar dronk redelijk door. Niet dat je nu meteen aan zuipen moet denken, de prjizen waren behoorlijk aan de stevige kant daar....
pi_53933972
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Nog niet geweest, jij wel?
pi_53941671
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Ziet er mooi uit, maar....veel te duur! Appeltaartje bijvoorbeeld: 17 Euro! En de bonbons zijn ook niet te betalen. Geloof niet dat er veel omzet gedraaid gaat worden daar. Ik denk niet dat ik er veel ga kopen; ben wel blij dat er een goeie viswinkel ligt (Schmidt toch?) maar is hij nu al open of niet?
  Licht Ontvlambaar maandag 15 oktober 2007 @ 09:20:31 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53942341
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef drs_Kiwi het volgende:

[..]

Nog niet geweest, jij wel?
Ben er nu drie keer geweest... eerste keer toen het nog niet open was, rondleiding tijdens Preuvenement georganiseerd door HotelloTop. Toen was me wel al duidelijk dat ze de geplande opening niet zouden halen.

De tweede keer even een rondje gedaan, het versgedeelte is aardig en naar mijn idee niet te prijzig. De stand met de truffels vind ik redelijk armoedig en het personeel chagerijnig. Het stuk rechts waar gekookt wordt, daar vind ik de verlichting waardeloos. Het is naar mijn idee nog steeds niet af, althans zo doet het aan. En die producten zijn duur... Bij Preuve Limburg heb ik een verjaardagspakketje laten samenstellen, de produkten waren redelijke geprijsd. Het personeel daar is stukken sympathieker... Bij Sayeur (traiteur) ben ik even rondgelopen, erg lekkere dingen maar ook best prijzig. Wel de moeite waard voor een keertje... De koffiebar vond ik erg leuk uitzien, maar zat vol

De derde keer (afgelopen zaterdag) even wat vlees gehaald bij van Melick en pompoensoep van Sayeur, heel tevreden
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit, maar....veel te duur! Appeltaartje bijvoorbeeld: 17 Euro! En de bonbons zijn ook niet te betalen. Geloof niet dat er veel omzet gedraaid gaat worden daar. Ik denk niet dat ik er veel ga kopen; ben wel blij dat er een goeie viswinkel ligt (Schmidt toch?) maar is hij nu al open of niet?
Nog niet open, ik dacht dat 1 november streefdatum was...
pi_53951569
Hey, Ik ben kinda nieuw op dit forum. Maarjah, ik woon in Mestreech (Geboren, spreek "plat" en ken heel Maastricht uit mn kop:P).

Wie van jullie komt er wel eens in de Shamrock (brusselse straat)?
Kvind het echt een superrelax café om te hangen en nieuwe mensen te ontmoeten ^^! Alleen als er Rugby gespeeld word op de tv is het echt BOMVOL (zoals afgelopen zaterdag ).

Mjah. zal dit topic eens in de gaten houden. Mischien dat jullie me dan nog vaker tegen komen

Groetjes!
Life's a game, Play with it!
pi_53959745
Welkom
pi_53960466
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:06 schreef Annator het volgende:
Hey, Ik ben kinda nieuw op dit forum. Maarjah, ik woon in Mestreech (Geboren, spreek "plat" en ken heel Maastricht uit mn kop:P).

Wie van jullie komt er wel eens in de Shamrock (brusselse straat)?
Kvind het echt een superrelax café om te hangen en nieuwe mensen te ontmoeten ^^! Alleen als er Rugby gespeeld word op de tv is het echt BOMVOL (zoals afgelopen zaterdag ).

Mjah. zal dit topic eens in de gaten houden. Mischien dat jullie me dan nog vaker tegen komen

Groetjes!
Ik kom er regelmatig
pi_53962241
Shamrock Ik zit vaker daar dan thuis.

Nu is er regelmatig rugby (ben ik ook geen fan van) omdat het WK bezig is. Komende zaterdag is de finale dus als je niet van die drukte houdt zou ik voor 12 uur even wegblijven. . Daarna zijn we er vanaf.
pi_53962694
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:41 schreef SlaggY het volgende:
Shamrock Ik zit vaker daar dan thuis.

Nu is er regelmatig rugby (ben ik ook geen fan van) omdat het WK bezig is. Komende zaterdag is de finale dus als je niet van die drukte houdt zou ik voor 12 uur even wegblijven. . Daarna zijn we er vanaf.
Meen je dat?:\ Damnd! njah, vermake we ons toch in de backstage ofzo.. al hoewel daar de muziek wat te hard staat imho.

Mjah. Iemand idee of r nog andere leuke rock café's zijn in M'tricht?

-Groetjes-
Life's a game, Play with it!
pi_53982843
Highlander schijnt wel leuk te zijn. Ook veel buitelandse studenten enzo.. Maar ik kom er nooit.
pi_54006025
Vanaf vanavond Jazz Promenade

Programma:
pi_54149733
Zijn er woensdag eigenlijk nog speciale dingen te doen in Maastricht. Ik hoor dingen over de Irish Pub maar daar kan ik op internet niks over vinden. Iemand die wat weet over themafeesten in kroegen ofzo?
Aids.
pi_54149769
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Oh en het bandje was trouwens timmy & the tonedeafs ofzo .
Aids.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 00:44:59 #289
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_54150401
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Jeffros het volgende:

Ik ben er een paar maanden geleden geweest en het was idd wel genieten. 2 dingen waarmee je rekening moet houden:

- het neemt je hele avond in beslag (ik was er van 19:45-1:30 ofzo)
- neem een dikke portemonee mee als je niet uitgenodigd wordt

Het is wel een echte ervaring en ik raad het ook aan aan iedereen die echt eens wat anders wil.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 00:46:11 #290
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_54150422
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Mss het volgende:
Zijn er woensdag eigenlijk nog speciale dingen te doen in Maastricht. Ik hoor dingen over de Irish Pub maar daar kan ik op internet niks over vinden. Iemand die wat weet over themafeesten in kroegen ofzo?
het is deze week toetsweek op de meeste faculteiten dus het zal wel rustig zijn in de stad. ik ga zo ff een kijkje nemen in de nox, beetje 'clubben'. Ik denk dat het daar ook wel redelijk rustig is vanavond, maar het is er altijd wel gezellig.
pi_54163008
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:46 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

het is deze week toetsweek op de meeste faculteiten dus het zal wel rustig zijn in de stad. ik ga zo ff een kijkje nemen in de nox, beetje 'clubben'. Ik denk dat het daar ook wel redelijk rustig is vanavond, maar het is er altijd wel gezellig.
Ik heb het over komende woensdag, Halloween
Aids.
  zondag 4 november 2007 @ 23:58:05 #292
164755 Mss
kutHOEr
pi_54370388
Nog meer mensen die zondag op het vrijthof te vinden zijn?
Aids.
  maandag 5 november 2007 @ 17:00:17 #293
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_54383618
Ik wil in principe wel gaan kijken aangezien ik zondagochtend uit de nachtdienst kom. Van hoe laat tot hoe laat is t eigenlijk?

Laten we maar hopen dat dat weerbericht op de FP een hoax is, anders is zondag gedoemd te mislukken
pi_54386637
Om 11 over 11 begint het. En je kunt het zo laat maken als je zelf wilt
Aids.
pi_54387647
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:13 schreef Mss het volgende:
Om 11 over 11 begint het. En je kunt het zo laat maken als je zelf wilt
het begint altijd al eerder, volgens mij om 10:00 ofzo
om 11over11 is gewoon de officiele opening van het carnavalseizoen, en tegen 11uur savonds is het op het vrijthof meestal afgelopen als ik het me goed herinner. Maar het zal allemaal wel op de website staan
  maandag 5 november 2007 @ 20:27:07 #296
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_54388317
Ah, vanaf 10:00 al, das gunstig...Dan ben ik net 3 uurtjes klaar met werken en de behoefte aan pils is dan groot..Nu nog maar hopen dat t weer meewerkt!
pi_54509263
jeh ik weet niet zeker hoelaat het begint hoor..maar toen ik stage liep op het vrijthof twee jaar geleden, waren we om half 11 ongeveer naar buiten gegaan en toen was het al bezig
pi_54509420
Ik had gehoord dat ivm de eventuele overlast voor de "kerkgangers" het was uitgesteld tot 12:00...Het zou in de limburger gestaan hebben aldus mijn kennis, alhoewel ik t zelf niet gezien heb..

Nog iemand dit gehoord?

Daarbij hoop ik dat t weer beter is dan vandaag, anders ga ik zowieso niet...
pi_54509614
ff in de krant gekeken en daar begint het programma inderdaad pas om 12:00
maar L1 radio zendt al vanaf 11:00 uit. Zou wel erg stom zijn als de opening niet om 11:11 zou zijn
pi_54509726
Dan heb je kans dat de muziek pas om 12 begint, en dat allerlei stompzinnige mededelingen en een hoop blabla al een uur eerder van start gaan...Hoe dan ook, indien t weer goed is ben ik er toch pas vanaf een uur of 16:00...
pi_54509965
en boo, de terrassen gaan deze week weg daar gaat m'n werk
dus topictitel klopt straks niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')