abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53661117
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:09 schreef SlaggY het volgende:
Ben er nu niet meer vaak. Maar ik vond de Meta door de week altijd stukken beter dan in het weekend. Ik kom er nu nog heel af en toe op zaterdag..
Ik kom er eigenlijk bijna nooit, maar gisteren speelde er een leuk bandje
Aids.
pi_53661173
Oh cool.. Zou je niet echt verwachten in de Meta. Welk bandje was het?
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_53661341
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Een bandje van KoKo, ze speelden rock covers.
Aids.
pi_53669975
Mestreech
toch wel beste stad die er is \m/
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:29:34 #255
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_53671763
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Mss het volgende:

[..]

Een bandje van KoKo, ze speelden rock covers.
Op het feestje van Fyrfad, mijn volleybalvereniging!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_53684796
De Meta is afschuwelijk. Ik kom er wel eens, maar niet omdat ik het er geweldig vind ofzo. Cafe Zondag, Shamrock, Ipanema, Backstage.
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 09:16:59 #257
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53686001
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Op het feestje van Fyrfad, mijn volleybalvereniging!
Speel je ook competitie bij Fyrfad? Dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat we elkaar tegenkomen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:32:16 #258
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_53686261
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Speel je ook competitie bij Fyrfad? Dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat we elkaar tegenkomen
Of dat we elkaar al tegengekomen zijn! Waar speel jij? Bij de Jokers of bij Mestreech? Wij zijn dit seizoen gepromoveerd naar de eerste klasse, en spelen nu niet meer tegen Maastrichtse teams!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 09:40:22 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53686401
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Of dat we elkaar al tegengekomen zijn! Waar speel jij? Bij de Jokers of bij Mestreech? Wij zijn dit seizoen gepromoveerd naar de eerste klasse, en spelen nu niet meer tegen Maastrichtse teams!
SEC Ik weet, Valkenburg

Speel zelf recreantencompetitie, dus helaasch
pi_53686472
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 04:01 schreef BloodyLotte het volgende:
De Meta is afschuwelijk. Ik kom er wel eens, maar niet omdat ik het er geweldig vind ofzo. Cafe Zondag, Shamrock, Ipanema, Backstage.
Ipanema is inderdaad ook wel leuk, maar ligt zo ver weg van alles.
pi_53694692
Lekker pokkeneind lopen is dat ja.
pi_53860436
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:01 schreef Jeffros het volgende:

[..]

Dus in die prijsklasse valt het hotel waar jij werkzaam bent

En het is gewoon echt herfst aan het worden.

Trouwens Mestreechteneren: Restaurant keuze:

- Pieke Potloed
- Mes Amis
- Il Giardino del Mama
- Le Courage

welke is de beste keus volgens jullie ervaring?
Courage vond ik niks, erg duur en niet echt verrassend (maar ik heb gehoord dat heel veel ander mensen het geweldig vonden)
Mes Amis en Giardino del Mama vind ik wel goed. Maar als je echt italiaans wilt eten, moet je of naar Mediterraneo of naar Gio's Cucina Casalinga gaan.

Heb zaterdag gegeten bij Harbour Club, was ook wel goed. Er was ook een BN'er: dat meisje uit GTST, Gigi Ravelli of hoe heet ze? Ze zat er met haar vriend (ten minste, ik denk dat het haar vriend was aangezien ze nogal aan elkaar zaten). Vond hem niet zo bij haar passen
pi_53877883
Nou, ondetussen al uitgebreid uit eten geweest en het de keuze was gevallen op Witloof.

Erg goede ervaring mee. 3-gangen menu a 25,- met heerlijke gerecht die door leuk personeel werden geserveerd en met veel zorg bereid:)

Was echt een aparte, leuk ervaring.

Binnekort naar Beluga....ben benieuwd....
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 03:05:42 #264
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_53878476
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Jeffros het volgende:
Nou, ondetussen al uitgebreid uit eten geweest en het de keuze was gevallen op Witloof.

Erg goede ervaring mee. 3-gangen menu a 25,- met heerlijke gerecht die door leuk personeel werden geserveerd en met veel zorg bereid:)

Was echt een aparte, leuk ervaring.

Goed eten, prima op elkaar afgestemd ook. Zeer uitgebreide wijkeuze, mooie inrichting, zeer kundig personeel..Alleen moet je zorgen voor een goed gevulde beurs of creditcard
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:09:55 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53879695
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 03:05 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Goed eten, prima op elkaar afgestemd ook. Zeer uitgebreide wijkeuze, mooie inrichting, zeer kundig personeel..Alleen moet je zorgen voor een goed gevulde beurs of creditcard
Of een sympathieke werkgever

Witloof gaat hier op het lijstje van To-Do's
pi_53880060
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 09:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Of een sympathieke werkgever

Witloof gaat hier op het lijstje van To-Do's
Hier gaat ie ook op de to-do's (misschien over 2 weken al )
pi_53900092
gelukkig dat ik jullie nieuwsgierig heb gemaakt

In de Sint Bernardusstraat moeten jullie zijn.
Reserveren is geen overbodige optie...was bomvol toen ik er was.
pi_53907531
Welke stad is er nog beter dan het oude, bourgondische Mestreech?!
ps: ik ben niet chauvinistisch
Ik heb 't
pi_53907610
ik wil TIPS voor het weekend van 26/27/28 oktober want dan zit ik 3 dagen in het NH hotel bij het congres-centrum.

Nu zijn we met ze 6-en en zoeken we leuke uitstapjes in en om maastricht, kan van alles zijn, tips voor restaurantjes (thema's enzo zijn ook leuk) of activiteiten zijn ook welkom
pi_53907643
Waarom is Luca''s trouwens alweer een tijdje weg? Liep het toch niet?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_53909790
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik wil TIPS voor het weekend van 26/27/28 oktober want dan zit ik 3 dagen in het NH hotel bij het congres-centrum.

Nu zijn we met ze 6-en en zoeken we leuke uitstapjes in en om maastricht, kan van alles zijn, tips voor restaurantjes (thema's enzo zijn ook leuk) of activiteiten zijn ook welkom
de grotten of kazematten ingaan als activiteit
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 oktober 2007 @ 20:57:56 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53913591
Wat is jullie mening over Mosae Gusto?
pi_53913623
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:24 schreef snopprinses het volgende:

[..]

de grotten of kazematten ingaan als activiteit
Grotten hebben we gedaan, zijn gaan grotbiken 2 maanden geleden was echt kicke!!!!!
Kazematten lijkt me ook wel interessant
pi_53913666
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:19 schreef Black-Death het volgende:
Waarom is Luca''s trouwens alweer een tijdje weg? Liep het toch niet?
Failliet....Liep idd niet zo als verwacht werd. Volgens de eigenaar kwam het door het personeel, maar ik kan het me niet indenken, heb zelf i.i.g geen klachten gehad over het personeel. Vond het allemaal maar een beetje vaag geregeld. De ene avond wel een dj, de andere weer niet. Ook allemaal onaangekondigd, dus vrij onoverzichtelijk wanneer er nu wat te doen was of niet...
pi_53914362
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Failliet....Liep idd niet zo als verwacht werd. Volgens de eigenaar kwam het door het personeel, maar ik kan het me niet indenken, heb zelf i.i.g geen klachten gehad over het personeel. Vond het allemaal maar een beetje vaag geregeld. De ene avond wel een dj, de andere weer niet. Ook allemaal onaangekondigd, dus vrij onoverzichtelijk wanneer er nu wat te doen was of niet...
Hmm.. Was er bij de officiele opening en dat was zeker gezellig.. Maja had er wel eens over met mensen en die zeiden dat het wel gezellig was, maar dat nauwelijks gedronken werd door de gasten zegmaar.. En dan maken ze weinig winst enz enz.. Beetje laf om je personeel de schuld te geven van je eigen mismanagement.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 14 oktober 2007 @ 18:14:11 #276
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_53929070
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hmm.. Was er bij de officiele opening en dat was zeker gezellig.. Maja had er wel eens over met mensen en die zeiden dat het wel gezellig was, maar dat nauwelijks gedronken werd door de gasten zegmaar.. En dan maken ze weinig winst enz enz.. Beetje laf om je personeel de schuld te geven van je eigen mismanagement.
Dat vond ik idd ook...Daarbij vind ik het drankverhaal onzin. Ik kwam er geregeld en was binnen een uurtje toch al gauw rond de 50euro kwijt aan drank, en iedereen daar dronk redelijk door. Niet dat je nu meteen aan zuipen moet denken, de prjizen waren behoorlijk aan de stevige kant daar....
pi_53933972
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Nog niet geweest, jij wel?
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_53941671
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Ziet er mooi uit, maar....veel te duur! Appeltaartje bijvoorbeeld: 17 Euro! En de bonbons zijn ook niet te betalen. Geloof niet dat er veel omzet gedraaid gaat worden daar. Ik denk niet dat ik er veel ga kopen; ben wel blij dat er een goeie viswinkel ligt (Schmidt toch?) maar is hij nu al open of niet?
  Licht Ontvlambaar maandag 15 oktober 2007 @ 09:20:31 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53942341
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef drs_Kiwi het volgende:

[..]

Nog niet geweest, jij wel?
Ben er nu drie keer geweest... eerste keer toen het nog niet open was, rondleiding tijdens Preuvenement georganiseerd door HotelloTop. Toen was me wel al duidelijk dat ze de geplande opening niet zouden halen.

De tweede keer even een rondje gedaan, het versgedeelte is aardig en naar mijn idee niet te prijzig. De stand met de truffels vind ik redelijk armoedig en het personeel chagerijnig. Het stuk rechts waar gekookt wordt, daar vind ik de verlichting waardeloos. Het is naar mijn idee nog steeds niet af, althans zo doet het aan. En die producten zijn duur... Bij Preuve Limburg heb ik een verjaardagspakketje laten samenstellen, de produkten waren redelijke geprijsd. Het personeel daar is stukken sympathieker... Bij Sayeur (traiteur) ben ik even rondgelopen, erg lekkere dingen maar ook best prijzig. Wel de moeite waard voor een keertje... De koffiebar vond ik erg leuk uitzien, maar zat vol

De derde keer (afgelopen zaterdag) even wat vlees gehaald bij van Melick en pompoensoep van Sayeur, heel tevreden
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit, maar....veel te duur! Appeltaartje bijvoorbeeld: 17 Euro! En de bonbons zijn ook niet te betalen. Geloof niet dat er veel omzet gedraaid gaat worden daar. Ik denk niet dat ik er veel ga kopen; ben wel blij dat er een goeie viswinkel ligt (Schmidt toch?) maar is hij nu al open of niet?
Nog niet open, ik dacht dat 1 november streefdatum was...
pi_53951569
Hey, Ik ben kinda nieuw op dit forum. Maarjah, ik woon in Mestreech (Geboren, spreek "plat" en ken heel Maastricht uit mn kop:P).

Wie van jullie komt er wel eens in de Shamrock (brusselse straat)?
Kvind het echt een superrelax café om te hangen en nieuwe mensen te ontmoeten ^^! Alleen als er Rugby gespeeld word op de tv is het echt BOMVOL (zoals afgelopen zaterdag ).

Mjah. zal dit topic eens in de gaten houden. Mischien dat jullie me dan nog vaker tegen komen

Groetjes!
Life's a game, Play with it!
pi_53959745
Welkom
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_53960466
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:06 schreef Annator het volgende:
Hey, Ik ben kinda nieuw op dit forum. Maarjah, ik woon in Mestreech (Geboren, spreek "plat" en ken heel Maastricht uit mn kop:P).

Wie van jullie komt er wel eens in de Shamrock (brusselse straat)?
Kvind het echt een superrelax café om te hangen en nieuwe mensen te ontmoeten ^^! Alleen als er Rugby gespeeld word op de tv is het echt BOMVOL (zoals afgelopen zaterdag ).

Mjah. zal dit topic eens in de gaten houden. Mischien dat jullie me dan nog vaker tegen komen

Groetjes!
Ik kom er regelmatig
pi_53962241
Shamrock Ik zit vaker daar dan thuis.

Nu is er regelmatig rugby (ben ik ook geen fan van) omdat het WK bezig is. Komende zaterdag is de finale dus als je niet van die drukte houdt zou ik voor 12 uur even wegblijven. . Daarna zijn we er vanaf.
pi_53962694
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:41 schreef SlaggY het volgende:
Shamrock Ik zit vaker daar dan thuis.

Nu is er regelmatig rugby (ben ik ook geen fan van) omdat het WK bezig is. Komende zaterdag is de finale dus als je niet van die drukte houdt zou ik voor 12 uur even wegblijven. . Daarna zijn we er vanaf.
Meen je dat?:\ Damnd! njah, vermake we ons toch in de backstage ofzo.. al hoewel daar de muziek wat te hard staat imho.

Mjah. Iemand idee of r nog andere leuke rock café's zijn in M'tricht?

-Groetjes-
Life's a game, Play with it!
pi_53982843
Highlander schijnt wel leuk te zijn. Ook veel buitelandse studenten enzo.. Maar ik kom er nooit.
pi_54006025
Vanaf vanavond Jazz Promenade

Programma:
pi_54149733
Zijn er woensdag eigenlijk nog speciale dingen te doen in Maastricht. Ik hoor dingen over de Irish Pub maar daar kan ik op internet niks over vinden. Iemand die wat weet over themafeesten in kroegen ofzo?
Aids.
pi_54149769
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Oh en het bandje was trouwens timmy & the tonedeafs ofzo .
Aids.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 00:44:59 #289
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_54150401
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Jeffros het volgende:

Ik ben er een paar maanden geleden geweest en het was idd wel genieten. 2 dingen waarmee je rekening moet houden:

- het neemt je hele avond in beslag (ik was er van 19:45-1:30 ofzo)
- neem een dikke portemonee mee als je niet uitgenodigd wordt

Het is wel een echte ervaring en ik raad het ook aan aan iedereen die echt eens wat anders wil.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 00:46:11 #290
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_54150422
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Mss het volgende:
Zijn er woensdag eigenlijk nog speciale dingen te doen in Maastricht. Ik hoor dingen over de Irish Pub maar daar kan ik op internet niks over vinden. Iemand die wat weet over themafeesten in kroegen ofzo?
het is deze week toetsweek op de meeste faculteiten dus het zal wel rustig zijn in de stad. ik ga zo ff een kijkje nemen in de nox, beetje 'clubben'. Ik denk dat het daar ook wel redelijk rustig is vanavond, maar het is er altijd wel gezellig.
pi_54163008
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 00:46 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

het is deze week toetsweek op de meeste faculteiten dus het zal wel rustig zijn in de stad. ik ga zo ff een kijkje nemen in de nox, beetje 'clubben'. Ik denk dat het daar ook wel redelijk rustig is vanavond, maar het is er altijd wel gezellig.
Ik heb het over komende woensdag, Halloween
Aids.
  zondag 4 november 2007 @ 23:58:05 #292
164755 Mss
kutHOEr
pi_54370388
Nog meer mensen die zondag op het vrijthof te vinden zijn?
Aids.
  maandag 5 november 2007 @ 17:00:17 #293
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_54383618
Ik wil in principe wel gaan kijken aangezien ik zondagochtend uit de nachtdienst kom. Van hoe laat tot hoe laat is t eigenlijk?

Laten we maar hopen dat dat weerbericht op de FP een hoax is, anders is zondag gedoemd te mislukken
pi_54386637
Om 11 over 11 begint het. En je kunt het zo laat maken als je zelf wilt
Aids.
pi_54387647
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:13 schreef Mss het volgende:
Om 11 over 11 begint het. En je kunt het zo laat maken als je zelf wilt
het begint altijd al eerder, volgens mij om 10:00 ofzo
om 11over11 is gewoon de officiele opening van het carnavalseizoen, en tegen 11uur savonds is het op het vrijthof meestal afgelopen als ik het me goed herinner. Maar het zal allemaal wel op de website staan
  maandag 5 november 2007 @ 20:27:07 #296
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_54388317
Ah, vanaf 10:00 al, das gunstig...Dan ben ik net 3 uurtjes klaar met werken en de behoefte aan pils is dan groot..Nu nog maar hopen dat t weer meewerkt!
pi_54509263
jeh ik weet niet zeker hoelaat het begint hoor..maar toen ik stage liep op het vrijthof twee jaar geleden, waren we om half 11 ongeveer naar buiten gegaan en toen was het al bezig
pi_54509420
Ik had gehoord dat ivm de eventuele overlast voor de "kerkgangers" het was uitgesteld tot 12:00...Het zou in de limburger gestaan hebben aldus mijn kennis, alhoewel ik t zelf niet gezien heb..

Nog iemand dit gehoord?

Daarbij hoop ik dat t weer beter is dan vandaag, anders ga ik zowieso niet...
pi_54509614
ff in de krant gekeken en daar begint het programma inderdaad pas om 12:00
maar L1 radio zendt al vanaf 11:00 uit. Zou wel erg stom zijn als de opening niet om 11:11 zou zijn
pi_54509726
Dan heb je kans dat de muziek pas om 12 begint, en dat allerlei stompzinnige mededelingen en een hoop blabla al een uur eerder van start gaan...Hoe dan ook, indien t weer goed is ben ik er toch pas vanaf een uur of 16:00...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')