Ik kom er eigenlijk bijna nooit, maar gisteren speelde er een leuk bandjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:09 schreef SlaggY het volgende:
Ben er nu niet meer vaak. Maar ik vond de Meta door de week altijd stukken beter dan in het weekend.Ik kom er nu nog heel af en toe op zaterdag..
Een bandje van KoKo, ze speelden rock covers.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Oh cool.. Zou je niet echt verwachten in de Meta. Welk bandje was het?
Op het feestje van Fyrfad, mijn volleybalvereniging!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Een bandje van KoKo, ze speelden rock covers.
Speel je ook competitie bij Fyrfad? Dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat we elkaar tegenkomenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Op het feestje van Fyrfad, mijn volleybalvereniging!
Of dat we elkaar al tegengekomen zijn! Waar speel jij? Bij de Jokers of bij Mestreech? Wij zijn dit seizoen gepromoveerd naar de eerste klasse, en spelen nu niet meer tegen Maastrichtse teams!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Speel je ook competitie bij Fyrfad? Dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat we elkaar tegenkomen
SECquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of dat we elkaar al tegengekomen zijn! Waar speel jij? Bij de Jokers of bij Mestreech? Wij zijn dit seizoen gepromoveerd naar de eerste klasse, en spelen nu niet meer tegen Maastrichtse teams!
Ipanema is inderdaad ook wel leuk, maar ligt zo ver weg van alles.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 04:01 schreef BloodyLotte het volgende:
De Meta is afschuwelijk.Ik kom er wel eens, maar niet omdat ik het er geweldig vind ofzo. Cafe Zondag, Shamrock, Ipanema, Backstage.
Courage vond ik niks, erg duur en niet echt verrassend (maar ik heb gehoord dat heel veel ander mensen het geweldig vonden)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:01 schreef Jeffros het volgende:
[..]
Dus in die prijsklasse valt het hotel waar jij werkzaam bent
En het is gewoon echt herfst aan het worden.
Trouwens Mestreechteneren: Restaurant keuze:
- Pieke Potloed
- Mes Amis
- Il Giardino del Mama
- Le Courage
welke is de beste keus volgens jullie ervaring?
Goed eten, prima op elkaar afgestemd ook. Zeer uitgebreide wijkeuze, mooie inrichting, zeer kundig personeel..Alleen moet je zorgen voor een goed gevulde beurs of creditcardquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Jeffros het volgende:
Nou, ondetussen al uitgebreid uit eten geweest en het de keuze was gevallen op Witloof.
Erg goede ervaring mee. 3-gangen menu a 25,- met heerlijke gerecht die door leuk personeel werden geserveerd en met veel zorg bereid:)
Was echt een aparte, leuk ervaring.
Binnekort naar Beluga....ben benieuwd....
Of een sympathieke werkgeverquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Goed eten, prima op elkaar afgestemd ook. Zeer uitgebreide wijkeuze, mooie inrichting, zeer kundig personeel..Alleen moet je zorgen voor een goed gevulde beurs of creditcard
Hier gaat ie ook op de to-do's (misschien over 2 weken alquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Of een sympathieke werkgever
Witloof gaat hier op het lijstje van To-Do's
de grotten of kazematten ingaan als activiteitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik wil TIPS voor het weekend van 26/27/28 oktober want dan zit ik 3 dagen in het NH hotel bij het congres-centrum.
Nu zijn we met ze 6-en en zoeken we leuke uitstapjes in en om maastricht, kan van alles zijn, tips voor restaurantjes (thema's enzo zijn ook leuk) of activiteiten zijn ook welkom
Grotten hebben we gedaan, zijn gaan grotbiken 2 maanden geledenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
de grotten of kazematten ingaan als activiteit
Failliet....Liep idd niet zo als verwacht werd. Volgens de eigenaar kwam het door het personeel, maar ik kan het me niet indenken, heb zelf i.i.g geen klachten gehad over het personeel. Vond het allemaal maar een beetje vaag geregeld. De ene avond wel een dj, de andere weer niet. Ook allemaal onaangekondigd, dus vrij onoverzichtelijk wanneer er nu wat te doen was of niet...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:19 schreef Black-Death het volgende:
Waarom is Luca''s trouwens alweer een tijdje weg? Liep het toch niet?![]()
Hmm.. Was er bij de officiele opening en dat was zeker gezellig.. Maja had er wel eens over met mensen en die zeiden dat het wel gezellig was, maar dat nauwelijks gedronken werd door de gasten zegmaar.. En dan maken ze weinig winst enz enz.. Beetje laf om je personeel de schuld te geven van je eigen mismanagement.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:01 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Failliet....Liep idd niet zo als verwacht werd. Volgens de eigenaar kwam het door het personeel, maar ik kan het me niet indenken, heb zelf i.i.g geen klachten gehad over het personeel. Vond het allemaal maar een beetje vaag geregeld. De ene avond wel een dj, de andere weer niet. Ook allemaal onaangekondigd, dus vrij onoverzichtelijk wanneer er nu wat te doen was of niet...
Dat vond ik idd ook...Daarbij vind ik het drankverhaal onzin. Ik kwam er geregeld en was binnen een uurtje toch al gauw rond de 50euro kwijt aan drank, en iedereen daar dronk redelijk door. Niet dat je nu meteen aan zuipen moet denken, de prjizen waren behoorlijk aan de stevige kant daar....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hmm.. Was er bij de officiele opening en dat was zeker gezellig.. Maja had er wel eens over met mensen en die zeiden dat het wel gezellig was, maar dat nauwelijks gedronken werd door de gasten zegmaar.. En dan maken ze weinig winst enz enz.. Beetje laf om je personeel de schuld te geven van je eigen mismanagement.
Nog niet geweest, jij wel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Wat is jullie mening over Mosae Gusto?
Ziet er mooi uit, maar....veel te duur! Appeltaartje bijvoorbeeld: 17 Euro! En de bonbons zijn ook niet te betalen. Geloof niet dat er veel omzet gedraaid gaat worden daar. Ik denk niet dat ik er veel ga kopen; ben wel blij dat er een goeie viswinkel ligt (Schmidt toch?) maar is hij nu al open of niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:57 schreef Sjeen het volgende:
Wat is jullie mening over Mosae Gusto?
Ben er nu drie keer geweest... eerste keer toen het nog niet open was, rondleiding tijdens Preuvenement georganiseerd door HotelloTop. Toen was me wel al duidelijk dat ze de geplande opening niet zouden halen.quote:
Nog niet open, ik dacht dat 1 november streefdatum was...quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, maar....veel te duur! Appeltaartje bijvoorbeeld: 17 Euro! En de bonbons zijn ook niet te betalen. Geloof niet dat er veel omzet gedraaid gaat worden daar. Ik denk niet dat ik er veel ga kopen; ben wel blij dat er een goeie viswinkel ligt (Schmidt toch?) maar is hij nu al open of niet?
Ik kom er regelmatigquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:06 schreef Annator het volgende:
Hey, Ik ben kinda nieuw op dit forum. Maarjah, ik woon in Mestreech (Geboren, spreek "plat" en ken heel Maastricht uit mn kop:P).
Wie van jullie komt er wel eens in de Shamrock (brusselse straat)?
Kvind het echt een superrelax café om te hangen en nieuwe mensen te ontmoeten ^^! Alleen als er Rugby gespeeld word op de tv is het echt BOMVOL (zoals afgelopen zaterdag).
Mjah. zal dit topic eens in de gaten houden. Mischien dat jullie me dan nog vaker tegen komen![]()
Groetjes!
Meen je dat?:\ Damnd!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:41 schreef SlaggY het volgende:
ShamrockIk zit vaker daar dan thuis.
Nu is er regelmatig rugby (ben ik ook geen fan van) omdat het WK bezig is. Komende zaterdag is de finale dus als je niet van die drukte houdt zou ik voor 12 uur even wegblijven.. Daarna zijn we er vanaf.
![]()
Oh en het bandje was trouwens timmy & the tonedeafs ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef SlaggY het volgende:
Oh cool.. Zou je niet echt verwachten in de Meta. Welk bandje was het?
Ik ben er een paar maanden geleden geweest en het was idd wel genieten. 2 dingen waarmee je rekening moet houden:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:25 schreef Jeffros het volgende:
Binnekort naar Beluga....ben benieuwd....
het is deze week toetsweek op de meeste faculteiten dus het zal wel rustig zijn in de stad. ik ga zo ff een kijkje nemen in de nox, beetje 'clubben'. Ik denk dat het daar ook wel redelijk rustig is vanavond, maar het is er altijd wel gezellig.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:16 schreef Mss het volgende:
Zijn er woensdag eigenlijk nog speciale dingen te doen in Maastricht. Ik hoor dingen over de Irish Pub maar daar kan ik op internet niks over vinden. Iemand die wat weet over themafeesten in kroegen ofzo?
Ik heb het over komende woensdag, Halloweenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
het is deze week toetsweek op de meeste faculteiten dus het zal wel rustig zijn in de stad. ik ga zo ff een kijkje nemen in de nox, beetje 'clubben'. Ik denk dat het daar ook wel redelijk rustig is vanavond, maar het is er altijd wel gezellig.![]()
het begint altijd al eerder, volgens mij om 10:00 ofzoquote:Op maandag 5 november 2007 19:13 schreef Mss het volgende:
Om 11 over 11 begint het. En je kunt het zo laat maken als je zelf wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |