Ja zijn zat leuke winkels in Maastricht en er liggen 2 H&M's. Ik vind het iig leuker dan Amsterdamquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:44 schreef roburt het volgende:
kan je goed winkelen in Maastricht? (mannen kleding +-20 jaar)
en is er een mannen H&M?
kom uit Amsterdam maar ga binnenkort voor 2 dagen naar M'tricht
Nope, zoals al 2x eerder gezegd is vind je die op de markt...quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:17 schreef roburt het volgende:
oke die moet ik hebben![]()
ik neem aan dat die gewoon is te vinden in de 'winkelstraat' ?
en ja ik ga er naar toe om te winkelen en de andere dag familie bezoek.
Die gisteren getrouwd is?quote:Op zondag 9 september 2007 15:09 schreef DeeCruise het volgende:
Nee sorry, eindelijk vrij! Drukke week gehad, dus nu lekker rustig aan. Doe de grote bassdrum speler van Segura de groeten van me
Dave getrouwd? Niet dat ik weet? Lange smalle gast, kort zwart stekeltjeshaar...quote:Op zondag 9 september 2007 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die gisteren getrouwd is?
Ze waren weer goed vandaag... Vind het heerlijk om te kijken en wat mee te swingen. De sfeer was sowieso goed in de stad, erg druk ook
Nee, dit was een niet zo lange met heel kort blond haar... Lang, smal en kort zwart stekeltjes haar heb ik ook zien staan inderdaadquote:Op zondag 9 september 2007 22:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dave getrouwd? Niet dat ik weet? Lange smalle gast, kort zwart stekeltjeshaar...
Sfeer is altijd wel relaxed met t parcours, alleen jammer dat t weer niet echt super was..Ben zelf niet geweest overigens, te druk![]()
Heb niet eens meer gekekenquote:Op maandag 10 september 2007 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Is dr iemand naar Postman gaan kijken gisteren?
Ik wilde graag gaan maar had bezoek en we zaten met 13 honden dus dat was niet handig...
Flikken was trouwens iets beter dan de eerste aflevering he!
nee, dat is 't kneipke.. Maar, dat zit niet echt bij het conservatorium, meer een zijstraat van het OLV. De preuverij zit dichterbij het conservatorium, maar bij mijn weten hebben ze daar én geen kelder, én geen jazz!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef DeeCruise het volgende:
Take 5 wordt ook veel jazz gedraaid. En dan is er nog dat cafe bij t conservatorium (denk t kneipke, maar kan me vergissen, preuverij zou ook kunnen). Daar is in de kelder ook enorm vaak een live band die jazz speelt
Maar wel fietstochten die er startenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, dat is 't kneipke.. Maar, dat zit niet echt bij het conservatorium, meer een zijstraat van het OLV. De preuverij zit dichterbij het conservatorium, maar bij mijn weten hebben ze daar én geen kelder, én geen jazz!
en disputen die er borrelen, en goedkope lunches, etc. Maar, eigenlijk vind ik het helemaal geen leuke kroeg. Maastricht heeft veel leukere!quote:Op zaterdag 15 september 2007 06:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Maar wel fietstochten die er starten
Jah, klopt, je hebt gelijk...Zoals ik al zei gooi ik ze altijd door elkaar. Maar daar spelen ze i.i.g. live. Gezellig ook daar, leuke sfeer.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, dat is 't kneipke.. Maar, dat zit niet echt bij het conservatorium, meer een zijstraat van het OLV. De preuverij zit dichterbij het conservatorium, maar bij mijn weten hebben ze daar én geen kelder, én geen jazz!
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Jeffros het volgende:
Getuigen dachten dat het ging om een opname van Flikken Maastricht.
Volgens mij wel, ik hoop het i.i.g.!quote:
ah kut is die weg? had daar mn horloge gekocht en moet m laten reparerenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef Professional het volgende:
Waar is trouwens de trendwatcher gebleven?
Was van de week weer eens in Maastricht, denk ga eens kijken voor een mooi horloge. Zit er nu een andere winkel.
Dus in die prijsklasse valt het hotel waar jij werkzaam bentquote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef DeeCruise het volgende:
Eigenlijk slecht aangezien je bij de concurrent geboekt hebt
Ik vind Pieke Potloed niet vergelijkbaar met de andere twee restaurants met franse keuken. Het is in vergelijking eerder een soort eetcafe, niets mis mee hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:59 schreef DeeCruise het volgende:
Blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Ik vind niks mis met Pieke Potloed... Il Giardino is ook heel goed, maar weer een andere keuken dan eerder genoemde... Mes Amis is ook prima, Le Courage ben ik zelf nog nooit geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |