Nee hoor, klopt ook beter bij t weer van nu..Maar ik heb begrepen dat een verzoek tot titelwijziging alleen van de ts kan komen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee hoor... het werd een post boven mijn gevraagd. Maar als je er niet door kunt slapen, wil ik 'm best voor je terugzetten hoor...
Och... in principe hoeven we helemaal niets te doen op verzoekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee hoor, klopt ook beter bij t weer van nu..Maar ik heb begrepen dat een verzoek tot titelwijziging alleen van de ts kan komen?
Nee hoor, is wel een geslaagd geintjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och... in principe hoeven we helemaal niets te doen op verzoekMaar meestal zijn we wel zo welwillend. Dit was een geintje en als je het echt vervelend vind, gewoon zeggen, dan zet ik het weer terug
Maar goed, wat een afgrijselijk deprimerend weer zeg, 't is augustus nondeju...
Wat ga je precies doen in het politieke leven in Maastricht? Ik heb er zelf lang ingezeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:27 schreef AKnynke het volgende:
Binnenkort leer ik zelfs de politieke kant kennen, ook daar heb ik zin in!
Ik word de assistent van de fractie van D'66. Hoewel D'66 niet mijn partij is is het de ideale gelegenheid om de lokale politiek te leren kennen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat ga je precies doen in het politieke leven in Maastricht? Ik heb er zelf lang ingezeten.
ah juistem en waar ben je vanuit geimporteerd? (*benieuwd is*)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Leuk veel sjengen hier. Ben zelf nu al 7 jaar importsjeng en ik wil hier niet meer weg , en ik woon nog wel in de Heeg. Vroeger vond ik Maastricht een vreselijke stad vol snobs maar sinds ik er woon ben ik daar helemaal op terug gekomen.
quote:
hmm okquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Niet heel spectaculair, geboren en getogen in Sittard, Nijmegen gestudeerd en een jaartje Engeland, daarna 3 jaar in Meerssen gewoond en blij dat ik in de Heeg terecht kon!
Alleen vandaagquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik werk vandaag van 12 tot 18 uur bij Cafe Cest La Vie! Iedereen die daar een fluitje besteld en zegt dat ie van Fok is, krijgt een tweede met korting
en dan is het ook nog mooi weer in maastricht? kutquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik werk vandaag van 12 tot 18 uur bij Cafe Cest La Vie! Iedereen die daar een fluitje besteld en zegt dat ie van Fok is, krijgt een tweede met korting
Werk je daar ook wel eens savonds in t weekend of doordeweeks? Dan moet ik je kennen nl.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:34 schreef Black-Death het volgende:
Nee, geen Peet in de fractie. Begin pas in September, maar heb er in ieder geval zin in!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:35 schreef ultra_ivo het volgende:
Aha, fractieassistente. Dat kan soms toch een behoorlijk politiek inhoudelijke functie zijn. Zit Peet nog in de fractie?
Is de vaste stamkroeg van maten van me. Een daarvan heeft dezelfde voornaam als jou...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:27 schreef Black-Death het volgende:
Ja vooral in de vakantie ook vaak doordeweeks en zo goed als elk weekend s avonds
Hehe er werken in de bediening drie met die voornaamquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:25 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Is de vaste stamkroeg van maten van me. Een daarvan heeft dezelfde voornaam als jou...
Hell no, no frat boys over here! Nee, ze studeren wel nog, maar zijn alle 3 limburgers...Heerlenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hehe er werken in de bediening drie met die voornaamWaarschijnlijk zijn maten van je lid van Lucifer?
blijf weg danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:48 schreef hannekethemaster het volgende:
ik zit er hard over te denken om terug te komen naar Maastricht. Echt een heerlijke stad (behalve de maastrichtenaren dan)
neuh, ik kan er inmiddels mee omgaan na 6 jaarquote:
tsja dat zijn dus die maastrichtenaren waar ik het over hadquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef The6thgate het volgende:
ik ben gister ook weer tot de conclusie gekomen dat ik zaterdagavond hier ronduit kut vind. wat een arrogant volk bij elkaar zeg
Arrogant? Dat vind ik juist wel meevallen...Het is meer het onderontwikkeld volk wat zich ook vertoond die ene avond in de week waar ik me aan stoor...quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:21 schreef The6thgate het volgende:
ik ben gister ook weer tot de conclusie gekomen dat ik zaterdagavond hier ronduit kut vind. wat een arrogant volk bij elkaar zeg
Daar was gisteravond voor de verandering de gemiddelde leeftijd rond de 30....Althans, vooraan. Ben dan ook meteen omgedraaid en terug gelopen naar Luca...Wat mij betreft een van de weinige tenten in maastricht die nog de moeite waard is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:30 schreef The6thgate het volgende:
in de clinique bespeurde ik (in mijn ogen in elk geval) erg veel arrogantie
En daar werk ik danquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:06 schreef DeeCruise het volgende:
Interessante avond: Net gezien hoe een meid behoorlijk uitgebreid gevingerd werd op die stenen bankjes rond het amor-beeld op het amorsplein.
Ik vind het wel een relaxte tent. Inrichting is absoluut mijn smaak, en de mensen zijn ook wel chill. Hebben i.i.g. een hoger iq dan wat je aan de overkant van het vrijthof aantreft... De prijzen mochten wat mij betreft wel wat omlaag, maar ach, je gaat er ook heen om te chillen, niet om te zuipen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Black-Death het volgende:
Hoe is het eigenlijk bij Luca? Ik was daar op de officiele opening (een maandagavond) en toen was het wel gezellig, maar ben er sindsdien nooit meer teruggeweest.
Jij zat in de c'est la vie toch? Ben ik ook nog ff binnen geweest. Toen ik mijn biertje kreeg ging t licht aanquote:En daar werk ik dan
En wat betreft uitgaan, doordeweeks is gewoon veel relaxter dan op zaterdag. Vandaar dat ik op zaterdagen liever aan het tappen ben, dan dat geld sta uit te geven.
Jij bent dus indirect gewoon een collega van mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Jeffros het volgende:
Prijzen zullen bij Luca nog wel worden aangepast met de tijd. Concurreren nu niet echt mee met de rest en voor toeristen is het niet echt een "top" locatie op het Vrijthof.
Stuur er veel gasten heen vanuit het hotel gezien het daar ook hip is en hun smaak. Inrichting vinden ze leuk alleen hadden ze hem liever aan de andere kant gezien.
Luca is wel een leuke tent met een goed concept. Alleen mag de website is worden geupdate ... staat nog André Rieu op
Maar zaterdag uitgaan in Maastricht is echt bagger en saai. Valt weinig te beleven en het volk is ook stekr veranderd. En de Clinique...Hollandse studenten hé
Ligt het dan tussen de Perroen en Gio's?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef DeeCruise het volgende:
Geen flauw idee eigenlijk, en dat terwijl ik best vaak bij de perroen op het terras heb gezeten de afgelopen jaren![]()
Overigens begint 1 sept de serie flikken, misschien wel een van de beste promotie middelen die de gemeente maastricht momenteel heeft...![]()
Haha, ben al 3x daar geweest...Ken zo onderhand bijna de hele crew uit t hoofd. Leuke lui overigens. Volgende week is de laatste draaiweek, dus dan zul je ze voorlopig niet meer zien in de stad...Maar als je een dag wilt gaan kijken kan ik t wel voor je checken als je wiltquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ligt het dan tussen de Perroen en Gio's?
Flikken! Vorige week hebben ze een duikscene opgenomen in de Beatrixhaven. Mijn buurman was die week OvD en moest zijn gezicht even laten zien. Helaas kon ik niet mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |