abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 augustus 2007 @ 20:30:55 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52600693
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Haha, ben al 3x daar geweest...Ken zo onderhand bijna de hele crew uit t hoofd. Leuke lui overigens. Volgende week is de laatste draaiweek, dus dan zul je ze voorlopig niet meer zien in de stad...Maar als je een dag wilt gaan kijken kan ik t wel voor je checken als je wilt
Ik hou me aanbevolen

Werkte jij nou in een hotel? Of haal ik je door de war met iemand anders?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52611373
Je hebt de juiste voor je
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 14:52:46 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_52622452
Flikken filmde laatst ook bij t postkantoor in Wyck, ik heb er eigenlijk maar heel weinig van meegekregen maar ik ben wel heel benieuwd naar de serie!
Tis al bijna 1 september ook.
Vandaag is het trouwens echt heerlijk terrasweer , helemaal niet verwacht!
Lekker in de pauze met de dogs op dat fijne nieuwe strookje bij de maas gezeten, heerlijk relaxed.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 augustus 2007 @ 14:55:52 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52622555
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:53 schreef DeeCruise het volgende:
Je hebt de juiste voor je
In Wijck?
pi_52628456
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 14:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

In Wijck?
Nope....

@ Oh-oh: nieuwe strookje? Waar dan ergens?
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:58:34 #156
176471 oh-oh
pi_52633692
Ik bedoel die nieuwe boulevard, bij de boten, bij die nieuwe boog van de brug zeg maar.
Heerlijk om daar tussen de middag ff op een bankje of muurtje te zitten en touristen te kijken als het zulk mooi weer is!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_52636225
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 02:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jij bent dus indirect gewoon een collega van mij
Hotelwezen dus..Waar ben jij werkzaam?
pi_52658295
import maastrichtenaar en nog druk bezig met limburgeren
pi_52669586
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef Jeffros het volgende:

[..]

Hotelwezen dus..Waar ben jij werkzaam?
Wou je een pm sturen, maar lukt niet...Het antwoord ga ik i.i.g. niet hier op het forum zetten
pi_52689582
Vanavond nog even lekker gegeten op het OLV plein, prima weer en goede sfeer
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_52742648
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 05:03 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Wou je een pm sturen, maar lukt niet...Het antwoord ga ik i.i.g. niet hier op het forum zetten
pm moet nu gaan. Maar schaam je jezelf voor het hotel waar je werkt

Maar weet volgens mij al waarom
pi_52744473
Krijg nog steeds dezelfde melding: "De inbox "jeffros" is niet beschikbaar"
pi_52744631
he kut ik mis het winterland dit jaar.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:48:20 #164
176471 oh-oh
pi_52752921
Is Flikken nog aan het filmen of zijn ze nu echt klaar? Dr vliegen weer heli's boven t centrum...
( Groucho Marx )
pi_52753839
Ben zelf regelmatige (elke week wel een nacht) hotelgast in Maastricht. Voornamelijk in het Empereur, CrownePlaza of DuCasque. Als die volzitten of als ze de kamers te duur hebben (>100), wijk ik uit naar andere hotels in de stad.
Jeffro, DeeCruise, hebben jullie me weleens ingecheckt? Dhr Klaarover, bij de K. :-)
pi_52759573
haha, nee...nooit van gehoord. Werk ook niet bij de concurrenten

PM moet het nu echt doen, anders begrijp ik het helemaal niet :S
pi_52761425
@ Jeffros: pm is onderweg, hij doet t!

@ Klaarover: Zou ik dalijk eens moeten checken, zo uit mijn hoofd staat me je naam i.i.g. niet bij. Maar gezien de prijs schat ik de kans gering dat je vaker bij ons verbleven bent

@oh-oh: Ze zijn nog aan t filmen. Maandag is er een feestje waarbij we met zijn allen de eerste aflevering kijken, en daarna doen ze nog 2 dagen geloof ik, dan is het echt voorbij. Als ze een bepaald aantal kijkers halen verdeeld over de eerste 4 afleveringen, dan komen ze terug voor seizoen 2 en waarschijnlijk ook seizoen 3. Massaal kijken dus!

@ Tevebe: Ik denk dat er niet zoveel te missen valt. Ik las in de ster van vorige week (geloof ik) dat ze het roer radicaal omgooien. De oude sponsor (bavaria) is al de deur uit en een nieuwe is er ook al. (naam nog onbekend) De reden hiervoor is dat ze het meer kind-gericht willen gaan organiseren, met als resultaat dat er geen bier meer geschonken gaat worden.....
pi_52790289
Het is me toch wat met de buspaal op de Boschstraat. Dat ding is weer kapot en nu moeten de bussen noodgedwongen tegen het verkeer in op dat punt.

Dat ding blijft maar steeds kapot gaan. Heeft de gemeente geen verstand van die paal ofzo...

En het Preuvenemint heeft ongeveer 1,5 miljoen opgebracht en maar 10% gaat naar de goede doelen:S Dat is wat ik heb gehoord. Wat gebeurd er met de rest?
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 augustus 2007 @ 21:12:57 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52791477
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef Jeffros het volgende:
Het is me toch wat met de buspaal op de Boschstraat. Dat ding is weer kapot en nu moeten de bussen noodgedwongen tegen het verkeer in op dat punt.

Dat ding blijft maar steeds kapot gaan. Heeft de gemeente geen verstand van die paal ofzo...

En het Preuvenemint heeft ongeveer 1,5 miljoen opgebracht en maar 10% gaat naar de goede doelen:S Dat is wat ik heb gehoord. Wat gebeurd er met de rest?
Hij is nu weer kapot omdat een spanjaard dacht er nog wel effe overheen te kunnen crossen achter een taxi aan. De vorige keer heeft een belg zijn auto eroverheen geparkeerd... Ze schijnen de betekenis van een rood licht niet te begrijpen...
pi_52792405
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:01 schreef DeeCruise het volgende:

@ Tevebe: Ik denk dat er niet zoveel te missen valt. Ik las in de ster van vorige week (geloof ik) dat ze het roer radicaal omgooien. De oude sponsor (bavaria) is al de deur uit en een nieuwe is er ook al. (naam nog onbekend) De reden hiervoor is dat ze het meer kind-gericht willen gaan organiseren, met als resultaat dat er geen bier meer geschonken gaat worden.....
Oh ok dan ga ik niet zoveel missen. Ik vond het altijd wel leuk om een paar x per week naar Maastricht te gaan om over het Winterland te lopen. Maar als het kindgericht wordt ga ik het inet zo missen. Misschien dat het volgend jaar weet terug gaat naar het oude concept.
pi_52795891
De gemeente moet het gewoon een keer goed mis hebben om er van te leren in plaats van naar de inwoners te luisteren.

@ Sjeen: Tja, zijn buitenlanders en willen zo snel mogelijk naar de drugs toe. Laats ging een Belg met zijn auto vanuit de Markt de Grote Gracht op. Dan kun je wel eens een bus tegenkomen en die schuiven dan niet echt
pi_52802124
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 21:34 schreef tevebe het volgende:

[..]

Oh ok dan ga ik niet zoveel missen. Ik vond het altijd wel leuk om een paar x per week naar Maastricht te gaan om over het Winterland te lopen. Maar als het kindgericht wordt ga ik het inet zo missen. Misschien dat het volgend jaar weet terug gaat naar het oude concept.
Sjah, dat hangt natuurlijk volledig af van de omzet die er gedraaid wordt dit jaar..Maar hou de Maastricht topics maar in de gaten, ik zal de ontwikkelingen in de gaten houden
pi_52826872
12 september de opening van Mosae Gusto ben erg benieuwd. Schijnt erg mooi te zijn. Een aanwinst hoor ik van de kenners.
pi_52827665
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 07:33 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Sjah, dat hangt natuurlijk volledig af van de omzet die er gedraaid wordt dit jaar..Maar hou de Maastricht topics maar in de gaten, ik zal de ontwikkelingen in de gaten houden
Ja ik zal vanaf vandaag niet meer zoveel online zijn. Is maar afwachten wanneer ik in de buurt ben van internet, maar dan zal ik het in de gaten houden. Het topic staat toch in MYAT.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:55:16 #175
176471 oh-oh
pi_52833472
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:21 schreef Jeffros het volgende:
12 september de opening van Mosae Gusto ben erg benieuwd. Schijnt erg mooi te zijn. Een aanwinst hoor ik van de kenners.
Is dat waar Alex en Maxima voor komen?
Hoorde ik in de bus gisterochtend, ik moet toch af en toe die streekkrantjes es lezen .
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')