abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52186822
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:58 schreef ghizzer het volgende:

[..]

daar heb je idd een punt. in principe hoeven er ook maar een paar gekken zoiets te filmen en op youtube te posten en de shit staat er op. ik kom er nu ook steeds meer achter hoe dom mn opmerking was. hopelijk kunnen jullie zuiderlingen mij vergeven. ik wil niet om zo'n misser van mij de achterhoek een slecht imago geven.
Hahaha, zo erg zijn we niet hoor! Mijn reactie was misschien ook een beetje bot, maar Maastrichtenaren zijn nogal defensief als het over "hun" stad gaat

Maar ik zou zeggen kom gewoon eens een weekendje langs, dat is en blijft nou eenmaal de beste manier om een indruk te krijgen...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_52190081
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 02:00 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Hahaha, zo erg zijn we niet hoor! Mijn reactie was misschien ook een beetje bot, maar Maastrichtenaren zijn nogal defensief als het over "hun" stad gaat

Maar ik zou zeggen kom gewoon eens een weekendje langs, dat is en blijft nou eenmaal de beste manier om een indruk te krijgen...
hehe

hehe ik ben al redelijk vaak in Maastricht geweest. Het centrum heeft een goede indruk op me gemaakt. Anderzijds... als toerist is Deventer ook een erg mooie stad, maar ik weet nu na 4 jaar dat wonen in een stad anders is dan een stad bezoeken.
pi_52201325
Ik vond het vanmorgen helemaal niet terrasweer met die motregen. Door de regen lopen zonder plu
pi_52201717
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vond het vanmorgen helemaal niet terrasweer met die motregen. Door de regen lopen zonder plu
Haha, de TT was misschien ook een beetje optimistisch, maar vergeet niet dat het toen 28 graden was he
pi_52201904
Ja toen was het heet. Gistermiddag wel op het OLV-plein gezeten.
pi_52201990
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja toen was het heet. Gistermiddag wel op het OLV-plein gezeten.
Blijft t fijnste plein van maastricht om te zitten

Ooit nog gewerkt, fjne locatie
pi_52202061
Waar dan? Ik ga normaal altijd naar Charlegmagne maar nu zaten we bij de Berekoul
pi_52202550
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Waar dan? Ik ga normaal altijd naar Charlegmagne maar nu zaten we bij de Berekoul
Haha, logisch ook dat je eerst denkt aan de kroegen...Nee ik heb bij Derlon gewerkt anderhalf jaar.
Technisch gezien werk ik daar nog aangezien het allemaal van dezelfde eigenaar is, maar ik kom er alleen nog maar in mijn vrije tijd
pi_52208684
Er is trouwens volgende maand een meet in de buurt: FOK! meet in Brussel!
pi_52209022
het is toch verdorie niet te geloven...elke keer dat ik in maastricht zit is het verdomme geen terrasweer!

wanneer is de inkom eigenlijk? kijken of er nog een feestje valt mee te pakken.
Too much is never enough!
pi_52215876
quote:
De INKOM 2007 vindt dit jaar plaats van dinsdag 21 augustus tot en met vrijdag 24 augustus 2007
pi_52225083
dank u! verander ook meteen de topictitel even ronduit deprimerend dit weer
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 augustus 2007 @ 13:00:27 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52225482
Zoiets?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52227052
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Sjeen het volgende:
Zoiets?
Ey!

Ben je nou ongevraagd mijn TT aan t wijzigen?
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 augustus 2007 @ 14:14:10 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52227654
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ey!

Ben je nou ongevraagd mijn TT aan t wijzigen?
Nee hoor... het werd een post boven mijn gevraagd. Maar als je er niet door kunt slapen, wil ik 'm best voor je terugzetten hoor...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52228042
oh heb ik het weer gedaan nouja denk dat de meerderheid zich liever in de kroeg dan op het terras bevindt momenteel
pi_52228158
Kerkreuj Mestreech is ut sjunste op de welt.
pi_52231711
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:24 schreef ghizzer het volgende:
mestreech........ *zucht* het heeft zoveel moois, maar ook wat tegens en het is zo ver weg. ken er ook niemand. ik denk dat ik het maar blijf beschouwen als erg mooie stad in het zuiden van nederland.
Je blijft maar met die afstand zitten he? Vanuit mij (Nijmegen) is het anderhalf uur rijden, maar als ik naar Amsterdam zou gaan dan zou je ook een uur en een kwartier d'r op rijden.. lekker boeiend. Ik bedoel, dat maakt toch niets uit? Zal wel aan mij liggen dan

Godsakke wat kan je toch lekker eten in Maastricht. Ik kom net terug van een doordeweeks weekendje Valkenburg met vriendlief (2 jaar saampjes, hoera ). Gelukkig nog een beetje goed weer gehad. Ooh er zijn zoveel chocoladewinkels (patisseriën right)! En lekker eten!
En m'n kamertje is gelukkig echt heel dichtbij het centrum én Uni Randwijck. Nou alleen nog goed weer met de INKOM, want dit is echt 100 keer niks..
pi_52232303
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:24 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Je blijft maar met die afstand zitten he? Vanuit mij (Nijmegen) is het anderhalf uur rijden, maar als ik naar Amsterdam zou gaan dan zou je ook een uur en een kwartier d'r op rijden.. lekker boeiend. Ik bedoel, dat maakt toch niets uit? Zal wel aan mij liggen dan

Godsakke wat kan je toch lekker eten in Maastricht. Ik kom net terug van een doordeweeks weekendje Valkenburg met vriendlief (2 jaar saampjes, hoera ). Gelukkig nog een beetje goed weer gehad. Ooh er zijn zoveel chocoladewinkels (patisseriën right)! En lekker eten!
En m'n kamertje is gelukkig echt heel dichtbij het centrum én Uni Randwijck. Nou alleen nog goed weer met de INKOM, want dit is echt 100 keer niks..
wat ik al eerder zei.. het dichtsbijzijnde voor het geval ik in maastricht zou zitten is 1,5 uur reizen (naar mn broertje in Tilburg). de rest is allemaal 2 á 3 uur reizen. en ik ken dus helemaal niemand die in maastricht woont.
pi_52232585
GIsteren was het weer erg gezellig in Maastricht! Bram Tanink die het criteriu de Bavaria Ronde op zijn naam schreef en daarna relax stappen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52232754
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef ghizzer het volgende:

[..]

wat ik al eerder zei.. het dichtsbijzijnde voor het geval ik in maastricht zou zitten is 1,5 uur reizen (naar mn broertje in Tilburg). de rest is allemaal 2 á 3 uur reizen. en ik ken dus helemaal niemand die in maastricht woont.
Maar als je er voor je werk heenkomt, leer je via je werk wel mensen kennen. En als je komt studeren leer je zeker mensen kennen ^^. Maar als je twijfelt zou ik 't niet doen, uiteraard.
pi_52235445
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 16:59 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Maar als je er voor je werk heenkomt, leer je via je werk wel mensen kennen. En als je komt studeren leer je zeker mensen kennen ^^. Maar als je twijfelt zou ik 't niet doen, uiteraard.
joa wie weet wat de toekomst te bieden heeft. ik zie het allemaal wel.
pi_52239594
zo maar weer eventjes een lekker speciaalbiertje (of 4) doen in de fallstaff
pi_52239815
Fallstaff, dat is ook niet meer wat 't geweest was. Voeger zat daar de Speak Easy. Dat was pas een kroeg.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 22:27:21 #100
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_52241662
Woon ook al weer drie jaar in Maastricht, en zal de stad over een jaar met pijn in m'n hart verlaten, maar ga dan weer opzoek naar iets leuks nieuws.

In de vakantie werk ik in de thuiszorg, poetsen bij oude mensen thuis. Op deze manier hoor je veel verhalen over het oude Maastricht, over de dorpskernen die onder groot protest bij de stad zijn gevoegd, en leer je de stad op een hele andere manier kennen dan uit het studentenleven.

Binnenkort leer ik zelfs de politieke kant kennen, ook daar heb ik zin in!

Maar eerst de inkom!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')