Ja dat is ook vreemd. En Huub zegt dat tegen haar. Hij gunde haar wel haar tijd met Nadia maar snapt niet waarom ze niet met haar probleem/gevoel naar hem kwam. En terecht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Beetje vreemd dat Lieke eerst met het verhaal over die brief naar degene gaan die haar uitkotsen i.p.v. Huub.
Wist ik niet...had de indruk dat ze een ander niveau had dan de rest vd snollenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeggen dat dat kankerwijf moet opkankere vind ik ook al een vage uitspraak, gooi er dan nog maar een abortus bij.![]()
Neuh..... dit was haar fameuze uitspraak van vorige week. Mooie binnenkomerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wist ik niet...had de indruk dat ze een ander niveau had dan de rest vd snollen
Lieke beseft dat ze met dat achterbakse verslaafde lulletje rozenwater niet verder kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef pasjesjen het volgende:
Het lukt nog steeds niet om het goed te maken met huub en lieke
Goeie op!
niet lullen maar doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef wolferl het volgende:
Ja waar zijn Jaap en Kim.
Het ligt vlak onder de oppervlaktequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef wie.. het volgende:
Brian is behoorlijk boos of zie ik dat verkeert ?
Nou mis ik iets, welke stream?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ondertussen NEUKT jaap Kim...........en de rest LULT maar een beetje.........
nee hoor amanda krijgt dalijk op zeker een flinke preek over alcohol van brianquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef wie.. het volgende:
Brian is behoorlijk boos of zie ik dat verkeert ?
stream 5quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou mis ik iets, welke stream?
5e oeps te laatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou mis ik iets, welke stream?
Is die pop nog heel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:25 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Jaap is al , aan de 2e ronde!
Gelukkig ben je beter in dichten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef demins het volgende:
Vaak is de 'bottom line' dat Lieke te traag denkt...
Hij roept heel hard - Doe het dan, doe het dan! en gooit allemaal kiezelsteentjes op de schoot van Amanda.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef wie.. het volgende:
Brian vind het volgens mij niet zo leuk dan A en N met elkaar zoenen ?
Hij moet er wel om lachen dus het zal wel goed zitten![]()
![]()
Omdat Lieke een zeiksnol is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef STAP01 het volgende:
Waarom laat Lieke Huub nou niet 1 keer uitpraten! Gsus !
Ik voel me altijd een oen als ik zo'n post lees...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef Flabberguest het volgende:
streams aan, 5 sec. geluisterd en weer uit.
En terecht, laat die kutkaboutuh in z'n vet gaar smoren.quote:
Brief van mams, dat ze zich rot voelt, dat ze veel last van de media etc heeft nav het aanrandincident.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Carlaa het volgende:
Waar gáát die brief eigenlijk over?
Oh, ik betrap sommige er wel meer op, die zeggen dat ze uit staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een oen als ik zo'n post lees...![]()
je houdt alles goed bij maar het blijft jou ding, ook geen last van het LOS virus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Maria44 het volgende:
Dus als Lieke met zichzelf bezig is, kan Huub dood neer vallen; het interessert haar niks wie het is. Als ze haar gevoel maar kan ventileren.
Huub hoopt dat het is gelukt maar ze moet dan niet komen piepen als het de volgende keer tegen haar wordt gebruikt.
Werkelijk wat is die Lieke jaloers zeg. Ze begint over de vriendschap tussen Huub en Amanda en dat gesprek gisterenavond. Het maakt haar geen zak uit wat mensen van haar vinden en ze is uitgesproken met Huub. Ze vraagt of hij de brief nog wil lezen of dat hij zich te goed voelt.
Huub: of te min.
Wat zei(kt) die dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
Brian is ook een zak hooi..... hij zei net iets over de moeder van NAdia, nu neemt hij het terug, dus dan is alles weer goed, alsof hij het noooit gezegd heeft.
Hoe kan ik die vijfde stream zien bij jou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ik betrap sommige er wel meer op, die zeggen dat ze uit staan![]()
Nee maar wat is je probleem? Het gaat toch over de streams of niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:31 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
je houdt alles goed bij maar het blijft jou ding, ook geen last van het LOS virus?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe kan ik die vijfde stream zien bij jou.![]()
niet eens d'r adres?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets dat haar moeder wel trots zou zijn, of dat ze haar moeder nodig had.
het bekende van hem ,even buiten er bij trekken..................quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets dat haar moeder wel trots zou zijn, of dat ze haar moeder nodig had.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:36 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
het bekende van hem ,even buiten er bij trekken..................
dan moet hij die maar eens aanpakkken maarja dat durft hij niet. ofwel ja wel maar dan moet hij wel heel dronken zijn...................quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef ruby het volgende:
Huub ergert zich aan het hysterische gelach van het "kind" Brian.
Als die er zou zijn, zou ik hem wel hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe kan ik die vijfde stream zien bij jou.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Liefde op stream 3.
Liefde voor back up op stream 1.
en neuken op stream 5quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Liefde op stream 3.
Liefde voor back up op stream 1.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef AnTjUh het volgende:
die 5e stream is toch voor de liveuitzending?
Het is een woord van drie lettergrepen, daar is hij trots opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef mootie het volgende:
Genieten....... waarom noemt Brian toch alles genieten...
neeeeeeeeeeeee hij kost 10 euro per maand .de hardcore stream en boven de 18...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef AnTjUh het volgende:
die 5e stream is toch voor de liveuitzending?
Is toch peanuts vergeleken met bewerkstelligenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een woord van drie lettergrepen, daar is hij trots op
Met Patty Brard en Rolf Wouters?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Woensdag weer, in de live uitzending![]()
Alleen omdat iemand lacht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
dan moet hij die maar eens aanpakkken maarja dat durft hij niet. ofwel ja wel maar dan moet hij wel heel dronken zijn...................
Vooropgesteld, ik heb geen eigen ervaring, maar wel in mijn directe omgeving gehad!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef blomst het volgende:
FdW, Huub heeft twee biertjes op en gaat niet verder met zuipen, klopt dat bij jouw ervaring??
Beau van Erven Dorensquote:
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef riri het volgende:
lieke heeft gewoon gelijk....
huub moet het heel vaak afleggen in discussies en dat weet ie
lieke is namelijk echt oprecht
klote hoor als je tanghaar hebtquote:
Ik hoor haar nooit anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Amanda met stemverheffing?
He's back!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) telefoongesprek Lieke met Mams en Paps:
http://www.evilshare.com/6283e462-935b-102a-9fc6-0002b38e63a9
Het lijkt idd of ik Amanda en Brian op de achtergrond hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Amanda met stemverheffing?
Ik had wel door dat het geen eigen ervaring was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Vooropgesteld, ik heb geen eigen ervaring, maar wel in mijn directe omgeving gehad!
In de geconditioneerde omstandigheden en met een lopende kwestie heeft het drinken van 2 biertjes een andere uitwerking dan buiten.
Als Lieke - zoals ik hoop - hem laat vallen, zal het hard gaan.
De vijand heeft zojuist de witte vlag gehesen en de eerste frontsoldaten trekken zich zojuist al dansend terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:46 schreef cobain94 het volgende:
Zijn liep en huuke de enigste bewoners?..GEINTJE... Maar is er nog nieuws aan het front?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De vijand heeft zojuist de witte vlag gehesen en de eerste frontslodaten trekken zich zojuist al dansend terug
uit de moerassen van Eemnes....
het eerste slachtoffer ga weldra vallen en zal afgevoerd worden in een dwangbuis..
Dat werkt naar twee kanten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens.
Lieke laat Huub niet uitpraten, omdat hij altijd gelijk wil hebben en als zij naar één van die meiden ging om haar emoties te delen, omdat dit bij Huub niet kon, omdat zij boos op hem was. Vind ik dit heel begrijpelijk.
Emoties komen als zij komen. Klaar. Op dat moment WAS Huub er niet voor haar en dat moet hij dit haar niet kwalijk gaan nemen. Ook iets wat Huub goed kan. Dingen omdraaien!!!!
Vraag me nu af of Huub wel zo oprecht is, of dat hij bang is om zijn dekking te verliezen.
Lieke gaat de confrontatie niet uit de weg en dat is heel sterk van haar. Oprecht dus!
Huub doet alles voor geld heeft hij laatst gezegd, dus ook een meisje wat echt om hem geeft kwetsen om vooral die pot te winnen.
Ik hoop dat 'r haar eraf valt en dat ze een kale kop krijgt.quote:
Wait and see, Lieke heeft hem helemaal door, maar is niet iemand die op stel en sprong de koffers pakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik had wel door dat het geen eigen ervaring was.
Maar het is weer goed tussen beide, dus je wens komt niet uit
Ja, wat kan ons die tang met die stijltang schelen!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:52 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
redactie laat die loverboy met zijn hoer zien!
Heb je geen last van het Bos virus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:52 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
redactie laat die loverboy met zijn hoer zien!
Ruud de Wildquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]uit in zakje doet*
Bridget en die enge 538 lul
jij hebt nog een heel boek om te typen vandaag die blijven wel in beeld maar ik wil een para zien....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:55 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Heb je geen last van het Bos virus?
Nee joh hij is op zoek naar zelfbevestiging, hij voelt of hij nog steeds achter z'n lul staat in plaats van voor lulquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Man oh man wat doet die Nix toch daar?
Hij staat schaapachtig te lachen en te knikken, loopt een beetje doelloos in de rondte terwijl die stiekem met zijn ballen speelt, en meer is het niet
Ik snap niet dat ie daarover "op zijn pikkie getrapt" is. Geweldig toch, zo'n meidquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia tegen Kim: Ik heb niks met Dennis..![]()
Ze pijpt hem alleen maar, en Dennis zit erbij en voelt zich op zijn pikkie getrapt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
jij hebt nog een heel boek om te typen vandaag die blijven wel in beeld maar ik wil een para zien....
En dat mogen wij niet zien? Elke ruzie van Huub en Lieke wordt op ingezoomdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Dark het volgende:
Huub meldt dat Amanda tegen Brian aan het schreeuwen is!
Wij mogen niet meegenietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Dark het volgende:
dit bedoel ik een geen stream shittttttttttttttttttttttttttttttttt flens................quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Dark het volgende:
Gaat die haar weer slaan 'duwen'?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Dark het volgende:
Smaken verschillen, maar ik vind hem super eng. brrrrrrquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo eng maar die werd wel bedoeld![]()
De kans dat Brain Amanda een paar flinke hoeken verkoopt is aanzienlijk groter. En dat mag natuurlijk niet op beeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat mogen wij niet zien? Elke ruzie van Huub en Lieke wordt op ingezoomd![]()
Naar mondjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Smaken verschilen, maar ik vind hem super eng. brrrrrr
Nou en die is niet op de streams dus waarom val je mij aan? Ga anders lekker naar de SC.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
jij hebt nog een heel boek om te typen vandaag die blijven wel in beeld maar ik wil een para zien....
en op stream 5 is wel weer beeld.............snap er niks van..... Brainless en adel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Apart ook de lock op 3 en 4, daar zouden we zomaar B en A kunnen zien...... Moooooooi..... speculeren in de hand werken.
We worden elke dag doodgegooid met Amanda op de streams.En nu het eindelijk leuk word mogen we niks zien.Stelletje amateurs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
De kans dat Brain Amanda een paar flinken hoeken verkoopt is aanzienlijk groter. En dat mag natuurlijk niet op beeld.
Ze hebben net weer cursus gehad, dus een soort tussenexamen zeg maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Apart ook de lock op 3 en 4, daar zouden we zomaar B en A kunnen zien...... Moooooooi..... speculeren in de hand werken.
Ben je al naar het toilet geweest?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef F04 het volgende:
Oeh.
Wat zei ze nu weer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
Ook Dennis zegt dat hij geschreeuw hoort.
Kim doet weer sarcastisch over Lieke.
Daar mept Brian Amanda door het beeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens mij is er iets mis , stream 3 en 4 deden toestrax ook al raar. Iets mis in het productie hok? Ik geloof niet dat het expres is.
Niet te geloven krijgen we een keertje de kans om wat spanningen te zien tussen andere bewoners dan behalve huub en lieke en nee hoor ho maar dat mogen we niet zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Juist, omdat zij weet hoe Huub is, tettert zij door. Anders komt zij er niet tussen en zal zij het onderspit sowieso delven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat werkt naar twee kanten.
Lieke weet ook hoe Huub in elkaar steekt, en zou zich ook moeten kunnen voorstellen hoe hij zich voelde.
En dat is wat Lieke mist, ze ziet het alleen maar van haar eigen kant, en blijft daar maar over doortetteren.
Nu nog?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda staan op het terras?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, was toch Dennis even volgens mij![]()
ja sorry ze waren stuk, gelukkig doen ze het weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Ruzie is voorbij en streams terug...... toevallig!
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:07 schreef wolferl het volgende:
Oh Amanda en Brian hebben vannacht weer goedmaak sex.
why not me?quote:
Dat zou over die keer met Huub in bed kunnen gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
Brian - Als jij had gezegd, Brian, toen zag ik het als een aanranding...........streamlock!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou over die keer met Huub in bed kunnen gaan.
Dit is een voorbeeld waarom het onmogelijk wordt om naast de RTL TV uitzendingen de Talpa streams aan te houden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
stream 3 en 4:
aanranding............................
streamlock!
![]()
Nee maar andersom welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Flens we weten toch wel dat Brainless een Loverboy is........dat Kan JIJ nooit meer veranderen.
Zie je wel dat die Flens het weer is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Flens we weten toch wel dat Brainless een Loverboy is........dat Kan JIJ nooit meer veranderen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
hebben jullie ook geen geluid op stream 1
Ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Maar daar mag toch altijd gewoon over gesproken worden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou over die keer met Huub in bed kunnen gaan.
Pasjespen en ik ook niet, nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Ik heb al een hele avond lang een stilstaande Lieke op stream 3.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Vorige keer was ze ook harstikke aangeschoten en is ze ook gewoon naar huis gereden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
rij voorzichtig.............. Kim heeft een fles leeg................
Ja en vrouwen achter het stuur gaat over 't algemeen ook wat minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
rij voorzichtig.............. Kim heeft een fles leeg................
ze schijnt terug te komen....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Zie je wel dat die Flens het weer is.
De criminele vriendin van Natasia.
ja een DPM metje dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
In plaats van de kreet STREAMLOCK is "DOOFPOTMODUS" wellicht beter op zijn plaats.
sorry?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
ze schijnt terug te komen....![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brainless zorgt er met zijn sneaky stem altijd voor, dat dingen erger lijjken/zijn, dat ze werkelijk zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar mag toch altijd gewoon over gesproken worden?
Ja, dus ik snap ook helemaal niets van deze streamlocks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar mag toch altijd gewoon over gesproken worden?
Ik moet er niet aan denken. Weg met dat gestoorde wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik denk dat er een RECHTZAAK aan zit te komen en alles wat er gezegt kan worden kan tegen ze werken, zelf de bewonner zo als LIEKE is het ook al een beetje minder te laten lijken ,vanmiddag over de BH waar die audio aan vast zat! maar er komt een ZAAK......dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Ik snap niets van deze redaktie.... waarom durven ze het niets te laten zien wat met dat aanrandingsverhaal heeft te maken? Bij elke streamlock zullen mensen zich alleen maar afvragen waarom deze streamlock met alle speculaties erbij. Eerlijk en openheid zal hun meer opleveren dan streamlocks en spreekverboden.
Ruudje tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
oooo Nadia: Dennis is niet eerlijk, over een uurtje lig je zijn leuter weer tegen je huig an te drukken....
Raar dat we die bij een ruzie met Huub en Lieke nooit krijgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dus ik snap ook helemaal niets van deze streamlocks.
heb mijn ramen achter gelapt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:16 schreef Pavement het volgende:
En nog iets gebeurt vandaag ? terror janken ? iets ?![]()
Ik heb de afgelopen weken niets eens meer dan de reguliere uitzendingen kunnen kijken. Ik kon dat mens gewoon niet meer verdragen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
.quote:
Iemand met Parkinson achter de knoppen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef AnTjUh het volgende:
wie zit er nou toch steeds te switchen met die beelden?
Natasia....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef AnTjUh het volgende:
wie zit er nou toch steeds te switchen met die beelden?
ik kijk nog steeds gelukkig gratis.Hoe dat kan weet ik ook niet.Hebben meer mensen gratis streams.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik om streamlocks heb gevraagd toen ik weer betaald had voor een maandje streams.![]()
Gevoegd met uien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooooooh ik heb de vloer gevoegd, maar er niet bij gehuild![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
RTL.... ik zou zeggen kappen maar met die streams. Streamers zijn blijkbaar te lastig. Die kunnen nadenken enzo.... heel vervelend voor programmamakers die hun kijkers will manipuleren.
Dat zou echt prachtig zijn. Ik zie haar al zitten, met die lange, enge, donkere vingers van d'r achter die knoppen. En maar lachen...quote:
Moet Lieke naast die dwergmarmot nu ook nog Naatje overeind houden van de Febo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Goed zo Lieke, Nadia zit maar te miepen over behoefte aan sex. Lieke: Hoe lang zit je hier, 5 weken, en dan zeg je dat Dennis seksueel gefrustreerd is!
Lieke, scherp als altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:22 schreef riri het volgende:
hahahaha
Lieke tegen nadia...."Je zit hier nog maar 6 weken....en dan zeg je dat dennix sexueel gefrustreerd is?"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De vijand heeft zojuist de witte vlag gehesen en de eerste frontsoldaten trekken zich zojuist al dansend terug
uit de moerassen van Eemnes....
het eerste slachtoffer gaat weldra vallen en zal afgevoerd worden in een dwangbuis..
hij is er duidelijk naar toe aan het werkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
Brian lacht weer met een hoog geluid. Zou ie weer para worden?
kim is nog niet weg die is bij jaap en dennixquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
Jaap's presentje was waarschijnlijk niet duur genoeg voor Kim.
[afbeelding]
En de ene kut is de andere niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
"Je kan met iedereen sex hebben...een piemel is een piemel..."
Kim moet lekker blijven, sloerie slieko vervangenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ze laten Kim niet gaan met haar slok op.
Dat biedt perspectief Jaap.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
"Je kan met iedereen sex hebben...een piemel is een piemel..."
ze vind Nix de aantrekkelijkst jonguh in de kooi.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef mootie het volgende:
Als Kim het met iemand zou doen, zou ze het met Dennis doen.
De fockings vliegen je om de oren in het kantoor.
Jij durft Lieke een sloerie te noemen terwijl Amanda er ook nog woont?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kim moet lekker blijven, sloerie slieko vervangen![]()
Om haar na een tijd net zo af te zeiken als nu bij Lieke gedaan wordt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze kan zich waarschijnlijk niet voorstellen dat er echt niks meer inzit dan wat hij nu laat zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Kim vindt nix mysterieus en lief..
Vergeet Jaap niet in deze..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze vind Nix de aantrekkelijkst jonguh in de kooi.....ik vind zelfs Brian en Huub nog aantrekkelijker.... en dat meen ik nog ook.
is al de hele avond geen geluid opquote:
Maar wel eerst 5 minuten wachten. Anders zwaait er wat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
COSje bijna vol. Iemand klaar voor de volgende?
Ja hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij durft Lieke een sloerie te noemen terwijl Amanda er ook nog woont?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef Nasp het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ik weet waar Nadia's marrokaanse roots liggen![]()
sloerie's Amanda...... Nadia.......en wat denk je van die Kim, maar goed je moet het wel zien!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |