En de ene kut is de andere niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
"Je kan met iedereen sex hebben...een piemel is een piemel..."
Kim moet lekker blijven, sloerie slieko vervangenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ze laten Kim niet gaan met haar slok op.
Dat biedt perspectief Jaap.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
"Je kan met iedereen sex hebben...een piemel is een piemel..."
ze vind Nix de aantrekkelijkst jonguh in de kooi.....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef mootie het volgende:
Als Kim het met iemand zou doen, zou ze het met Dennis doen.
De fockings vliegen je om de oren in het kantoor.
Jij durft Lieke een sloerie te noemen terwijl Amanda er ook nog woont?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kim moet lekker blijven, sloerie slieko vervangen![]()
Om haar na een tijd net zo af te zeiken als nu bij Lieke gedaan wordt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze kan zich waarschijnlijk niet voorstellen dat er echt niks meer inzit dan wat hij nu laat zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Kim vindt nix mysterieus en lief..
Vergeet Jaap niet in deze..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze vind Nix de aantrekkelijkst jonguh in de kooi.....ik vind zelfs Brian en Huub nog aantrekkelijker.... en dat meen ik nog ook.
is al de hele avond geen geluid opquote:
Maar wel eerst 5 minuten wachten. Anders zwaait er wat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
COSje bijna vol. Iemand klaar voor de volgende?
Ja hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij durft Lieke een sloerie te noemen terwijl Amanda er ook nog woont?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:30 schreef Nasp het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ik weet waar Nadia's marrokaanse roots liggen![]()
sloerie's Amanda...... Nadia.......en wat denk je van die Kim, maar goed je moet het wel zien!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |