Iemand met Parkinson achter de knoppen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef AnTjUh het volgende:
wie zit er nou toch steeds te switchen met die beelden?
Natasia....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef AnTjUh het volgende:
wie zit er nou toch steeds te switchen met die beelden?
ik kijk nog steeds gelukkig gratis.Hoe dat kan weet ik ook niet.Hebben meer mensen gratis streams.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik om streamlocks heb gevraagd toen ik weer betaald had voor een maandje streams.![]()
Gevoegd met uien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Oooooooh ik heb de vloer gevoegd, maar er niet bij gehuild![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
RTL.... ik zou zeggen kappen maar met die streams. Streamers zijn blijkbaar te lastig. Die kunnen nadenken enzo.... heel vervelend voor programmamakers die hun kijkers will manipuleren.
Dat zou echt prachtig zijn. Ik zie haar al zitten, met die lange, enge, donkere vingers van d'r achter die knoppen. En maar lachen...quote:
Moet Lieke naast die dwergmarmot nu ook nog Naatje overeind houden van de Febo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
Goed zo Lieke, Nadia zit maar te miepen over behoefte aan sex. Lieke: Hoe lang zit je hier, 5 weken, en dan zeg je dat Dennis seksueel gefrustreerd is!
Lieke, scherp als altijd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:22 schreef riri het volgende:
hahahaha
Lieke tegen nadia...."Je zit hier nog maar 6 weken....en dan zeg je dat dennix sexueel gefrustreerd is?"
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:19 schreef F04 het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De vijand heeft zojuist de witte vlag gehesen en de eerste frontsoldaten trekken zich zojuist al dansend terug
uit de moerassen van Eemnes....
het eerste slachtoffer gaat weldra vallen en zal afgevoerd worden in een dwangbuis..
hij is er duidelijk naar toe aan het werkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
Brian lacht weer met een hoog geluid. Zou ie weer para worden?
kim is nog niet weg die is bij jaap en dennixquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:24 schreef akveor het volgende:
Jaap's presentje was waarschijnlijk niet duur genoeg voor Kim.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |