Beau van Erven Dorensquote:
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef riri het volgende:
lieke heeft gewoon gelijk....
huub moet het heel vaak afleggen in discussies en dat weet ie
lieke is namelijk echt oprecht
klote hoor als je tanghaar hebtquote:
Ik hoor haar nooit anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Amanda met stemverheffing?
He's back!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
(audio van) telefoongesprek Lieke met Mams en Paps:
http://www.evilshare.com/6283e462-935b-102a-9fc6-0002b38e63a9
Het lijkt idd of ik Amanda en Brian op de achtergrond hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
Hoor ik Amanda met stemverheffing?
Ik had wel door dat het geen eigen ervaring was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Vooropgesteld, ik heb geen eigen ervaring, maar wel in mijn directe omgeving gehad!
In de geconditioneerde omstandigheden en met een lopende kwestie heeft het drinken van 2 biertjes een andere uitwerking dan buiten.
Als Lieke - zoals ik hoop - hem laat vallen, zal het hard gaan.
De vijand heeft zojuist de witte vlag gehesen en de eerste frontsoldaten trekken zich zojuist al dansend terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:46 schreef cobain94 het volgende:
Zijn liep en huuke de enigste bewoners?..GEINTJE... Maar is er nog nieuws aan het front?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De vijand heeft zojuist de witte vlag gehesen en de eerste frontslodaten trekken zich zojuist al dansend terug
uit de moerassen van Eemnes....
het eerste slachtoffer ga weldra vallen en zal afgevoerd worden in een dwangbuis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |