quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou over die keer met Huub in bed kunnen gaan.
Dit is een voorbeeld waarom het onmogelijk wordt om naast de RTL TV uitzendingen de Talpa streams aan te houden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
stream 3 en 4:
aanranding............................
streamlock!
![]()
Nee maar andersom welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Flens we weten toch wel dat Brainless een Loverboy is........dat Kan JIJ nooit meer veranderen.
Zie je wel dat die Flens het weer is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Flens we weten toch wel dat Brainless een Loverboy is........dat Kan JIJ nooit meer veranderen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
hebben jullie ook geen geluid op stream 1
Ik welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Maar daar mag toch altijd gewoon over gesproken worden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou over die keer met Huub in bed kunnen gaan.
Pasjespen en ik ook niet, nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Ik heb al een hele avond lang een stilstaande Lieke op stream 3.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Vorige keer was ze ook harstikke aangeschoten en is ze ook gewoon naar huis gereden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
rij voorzichtig.............. Kim heeft een fles leeg................
Ja en vrouwen achter het stuur gaat over 't algemeen ook wat minderquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:12 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
rij voorzichtig.............. Kim heeft een fles leeg................
ze schijnt terug te komen....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Zie je wel dat die Flens het weer is.
De criminele vriendin van Natasia.
ja een DPM metje dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
In plaats van de kreet STREAMLOCK is "DOOFPOTMODUS" wellicht beter op zijn plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |