Naar mondjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Smaken verschilen, maar ik vind hem super eng. brrrrrr
Nou en die is niet op de streams dus waarom val je mij aan? Ga anders lekker naar de SC.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
jij hebt nog een heel boek om te typen vandaag die blijven wel in beeld maar ik wil een para zien....
en op stream 5 is wel weer beeld.............snap er niks van..... Brainless en adel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Apart ook de lock op 3 en 4, daar zouden we zomaar B en A kunnen zien...... Moooooooi..... speculeren in de hand werken.
We worden elke dag doodgegooid met Amanda op de streams.En nu het eindelijk leuk word mogen we niks zien.Stelletje amateurs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
De kans dat Brain Amanda een paar flinken hoeken verkoopt is aanzienlijk groter. En dat mag natuurlijk niet op beeld.
Ze hebben net weer cursus gehad, dus een soort tussenexamen zeg maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Apart ook de lock op 3 en 4, daar zouden we zomaar B en A kunnen zien...... Moooooooi..... speculeren in de hand werken.
Ben je al naar het toilet geweest?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef F04 het volgende:
Oeh.
Wat zei ze nu weer?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
Ook Dennis zegt dat hij geschreeuw hoort.
Kim doet weer sarcastisch over Lieke.
Daar mept Brian Amanda door het beeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Volgens mij is er iets mis , stream 3 en 4 deden toestrax ook al raar. Iets mis in het productie hok? Ik geloof niet dat het expres is.
Niet te geloven krijgen we een keertje de kans om wat spanningen te zien tussen andere bewoners dan behalve huub en lieke en nee hoor ho maar dat mogen we niet zien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Juist, omdat zij weet hoe Huub is, tettert zij door. Anders komt zij er niet tussen en zal zij het onderspit sowieso delven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat werkt naar twee kanten.
Lieke weet ook hoe Huub in elkaar steekt, en zou zich ook moeten kunnen voorstellen hoe hij zich voelde.
En dat is wat Lieke mist, ze ziet het alleen maar van haar eigen kant, en blijft daar maar over doortetteren.
Nu nog?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:04 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda staan op het terras?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, was toch Dennis even volgens mij![]()
ja sorry ze waren stuk, gelukkig doen ze het weer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
Ruzie is voorbij en streams terug...... toevallig!
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:07 schreef wolferl het volgende:
Oh Amanda en Brian hebben vannacht weer goedmaak sex.
why not me?quote:
Dat zou over die keer met Huub in bed kunnen gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:09 schreef Dark het volgende:
Brian - Als jij had gezegd, Brian, toen zag ik het als een aanranding...........streamlock!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |