Heb je geen last van het Bos virus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:52 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
redactie laat die loverboy met zijn hoer zien!
Ruud de Wildquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]uit in zakje doet*
Bridget en die enge 538 lul
jij hebt nog een heel boek om te typen vandaag die blijven wel in beeld maar ik wil een para zien....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:55 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Heb je geen last van het Bos virus?
Nee joh hij is op zoek naar zelfbevestiging, hij voelt of hij nog steeds achter z'n lul staat in plaats van voor lulquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Man oh man wat doet die Nix toch daar?
Hij staat schaapachtig te lachen en te knikken, loopt een beetje doelloos in de rondte terwijl die stiekem met zijn ballen speelt, en meer is het niet
Ik snap niet dat ie daarover "op zijn pikkie getrapt" is. Geweldig toch, zo'n meidquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nadia tegen Kim: Ik heb niks met Dennis..![]()
Ze pijpt hem alleen maar, en Dennis zit erbij en voelt zich op zijn pikkie getrapt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
jij hebt nog een heel boek om te typen vandaag die blijven wel in beeld maar ik wil een para zien....
En dat mogen wij niet zien? Elke ruzie van Huub en Lieke wordt op ingezoomdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Dark het volgende:
Huub meldt dat Amanda tegen Brian aan het schreeuwen is!
Wij mogen niet meegenietenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Dark het volgende:
dit bedoel ik een geen stream shittttttttttttttttttttttttttttttttt flens................quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Dark het volgende:
Gaat die haar weer slaan 'duwen'?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Dark het volgende:
Smaken verschillen, maar ik vind hem super eng. brrrrrrquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo eng maar die werd wel bedoeld![]()
De kans dat Brain Amanda een paar flinke hoeken verkoopt is aanzienlijk groter. En dat mag natuurlijk niet op beeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat mogen wij niet zien? Elke ruzie van Huub en Lieke wordt op ingezoomd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |