Hij roept heel hard - Doe het dan, doe het dan! en gooit allemaal kiezelsteentjes op de schoot van Amanda.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef wie.. het volgende:
Brian vind het volgens mij niet zo leuk dan A en N met elkaar zoenen ?
Hij moet er wel om lachen dus het zal wel goed zitten![]()
![]()
Omdat Lieke een zeiksnol is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef STAP01 het volgende:
Waarom laat Lieke Huub nou niet 1 keer uitpraten! Gsus !
Ik voel me altijd een oen als ik zo'n post lees...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:28 schreef Flabberguest het volgende:
streams aan, 5 sec. geluisterd en weer uit.
En terecht, laat die kutkaboutuh in z'n vet gaar smoren.quote:
Brief van mams, dat ze zich rot voelt, dat ze veel last van de media etc heeft nav het aanrandincident.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Carlaa het volgende:
Waar gáát die brief eigenlijk over?
Oh, ik betrap sommige er wel meer op, die zeggen dat ze uit staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een oen als ik zo'n post lees...![]()
je houdt alles goed bij maar het blijft jou ding, ook geen last van het LOS virus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef Maria44 het volgende:
Dus als Lieke met zichzelf bezig is, kan Huub dood neer vallen; het interessert haar niks wie het is. Als ze haar gevoel maar kan ventileren.
Huub hoopt dat het is gelukt maar ze moet dan niet komen piepen als het de volgende keer tegen haar wordt gebruikt.
Werkelijk wat is die Lieke jaloers zeg. Ze begint over de vriendschap tussen Huub en Amanda en dat gesprek gisterenavond. Het maakt haar geen zak uit wat mensen van haar vinden en ze is uitgesproken met Huub. Ze vraagt of hij de brief nog wil lezen of dat hij zich te goed voelt.
Huub: of te min.
Wat zei(kt) die dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
Brian is ook een zak hooi..... hij zei net iets over de moeder van NAdia, nu neemt hij het terug, dus dan is alles weer goed, alsof hij het noooit gezegd heeft.
Hoe kan ik die vijfde stream zien bij jou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ik betrap sommige er wel meer op, die zeggen dat ze uit staan![]()
Nee maar wat is je probleem? Het gaat toch over de streams of niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:31 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
je houdt alles goed bij maar het blijft jou ding, ook geen last van het LOS virus?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe kan ik die vijfde stream zien bij jou.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |