sorry?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
ze schijnt terug te komen....![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Brainless zorgt er met zijn sneaky stem altijd voor, dat dingen erger lijjken/zijn, dat ze werkelijk zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar mag toch altijd gewoon over gesproken worden?
Ja, dus ik snap ook helemaal niets van deze streamlocks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar mag toch altijd gewoon over gesproken worden?
Ik moet er niet aan denken. Weg met dat gestoorde wijf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik denk dat er een RECHTZAAK aan zit te komen en alles wat er gezegt kan worden kan tegen ze werken, zelf de bewonner zo als LIEKE is het ook al een beetje minder te laten lijken ,vanmiddag over de BH waar die audio aan vast zat! maar er komt een ZAAK......dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Ik snap niets van deze redaktie.... waarom durven ze het niets te laten zien wat met dat aanrandingsverhaal heeft te maken? Bij elke streamlock zullen mensen zich alleen maar afvragen waarom deze streamlock met alle speculaties erbij. Eerlijk en openheid zal hun meer opleveren dan streamlocks en spreekverboden.
Ruudje tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
oooo Nadia: Dennis is niet eerlijk, over een uurtje lig je zijn leuter weer tegen je huig an te drukken....
Raar dat we die bij een ruzie met Huub en Lieke nooit krijgen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dus ik snap ook helemaal niets van deze streamlocks.
heb mijn ramen achter gelapt...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:16 schreef Pavement het volgende:
En nog iets gebeurt vandaag ? terror janken ? iets ?![]()
Ik heb de afgelopen weken niets eens meer dan de reguliere uitzendingen kunnen kijken. Ik kon dat mens gewoon niet meer verdragen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |