Dom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:56 schreef Pharell het volgende:die meid die in mn hoofd rond huppelde.. wil me opeens niet meer
en dat heb ik dus absoluut niet zien aankomen![]()
Meld *hier* je verliefdheid #10 - Zoenen in de zomerzon ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef Ferdii het volgende:
heerlijk
zojuist terug van mijn vriendin, hebben nu iets van 2,5 maandjes met elkaar (sinds 25 mei) en het gaat echt super goed. Met haar ouders kan ik het goed vinden. ben al samen met haar een weekje naar kroatie geweest (ze verbleef daar op vakantie met haar ouders ik was net terug uit Kos met aantal vrienden toen zij belde of ik geen zin had om bij haar in kroatie langs te komen, haar zus was net haar huis gegaan omdat ze weer moest werken en zij had geen zin om daar een week te vervelen) vliegticket geboekt en naar kroatie gevlogen. Daar de meest perfecte vakantie ooit gehad
ben dus helemaal blij met mijn schatje, dit is een blijvertje
ach dom... t blijkt dat ze gewoon geen relatie wil met wie dan ook... verder heeft ze wel gezegd dat er idd meer is tussen ons... vrouwenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef birdydontfly het volgende:
kut kwaad en in paniek
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben zenuwachtig vandaag
hoezo spekkiequote:Op zondag 5 augustus 2007 10:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben zenuwachtig vandaag
You go Q!quote:
ah . . d8quote:
Waarom zou je zoiets willen weten van iemand die je totaal niet kent?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef ToT het volgende:
Hoezo dan?
Als je zo begitn kun je je ook gaan afvragen wat het nut is van zoiets hier te postenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:39 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets willen weten van iemand die je totaal niet kent?
Mua vrij weinig nut..je kunt dergelijke info beter aan een vriend vertellen dan een forum lijkt me. Waarom ik het hier sporadisch opschrijf is me ook nog steeds een raadsel :s verveling voornamelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:38 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Als je zo begitn kun je je ook gaan afvragen wat het nut is van zoiets hier te postenHoudt dan een dagboek bij ofzo.
Details willen weten van leed...klinkt meer naar leedvermaak, want jij zelf hebt niets aan dergelijke informatie. Als het een bekende is en het probleem heeft betrekking op jou, kun je er iets aan doen en dus iets zinnigs zeggen. Al is het een vreemde, dan kun je er niets meer behalve duffe cliché ophoesten als "het komt wel weer goed" of "goh, dat is kut"quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:53 schreef ToT het volgende:
Tja ik ben gewoon benieuwd wat er aan de hand is als iemand zegt dat het heel erg klote gaat.
*Vraagt zich af waarom hij altijd de praatpaal van z'n vriendengroep is.*
Geef maarquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
wie ow wie wilt er een aantal muggen overnemen?
Word hier nu letterlijk aangevallen...
Voor de rest mag ik niet klagen geloof ik
Sjekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:06 schreef Sjowhan het volgende:
Gaar, echt toe aan verkansie.
Tja, haren en nagels moet je ook niet opeten he, dat verteert niet... En je hebt toch wel dequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De tering wat een buikpijn! Komt vast door die chinees van eergisteren.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:20 schreef ToT het volgende:
Minder belabberd dan gisteren.
Tja sommige mensen vinden t enorm moeilijk om na een relatie als vrienden verder te gaan,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:35 schreef Liebe het volgende:
Een beetje klote, sinds het uit is met m'n ex heeft hij me als gewone vriendin laten vallen. En daar bovenop ook nog twee mensen uit onze gezamelijke vriendengroep die ik écht mocht. Ik zie niet veel mensen als echte vrienden, maar hun zag ik wel zo.
En die hebben me dus laten vallen.
Hier ook zo'n beetje, maar gelukkig nog maar 1 dagje tot de vakantie. En dan de voorbereidingen op LLquote:
boeh!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef fraubitch het volgende:
helaas veel minder moeten werken dan dat ik ingepland stond, dus de uitbetaling wordt ook minder![]()
verder heb ik de hele dag al last van de hik
ow ja ik kon vandaag opeens juridisch niet uitspreken.
maar verder gewoon goed![]()
vakantieperiode hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Baal van mijn werk! Ze plannen me veel te weinig in, zo verdien ik toch niks
Tja, daar moet ik het juist een beetje van hebben. Ik werk normaal 1 a 2 ochtenden per week naast mijn studie, maar in vakanties alle dagen. Maar nu krijg ik dus maar 1 ochtend toegewezenquote:
Weet waar je aan begint.. het kan heel wazig wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Miam het volgende:
Gezoend met m`n ex. de laatste keer dat dat gebeurde was 5 maanden geleden. ik voel me dubbel...![]()
en eigelijk nog steeds een beetje![]()
Het is eigelijk al de 4e x.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint.. het kan heel wazig worden(eigen ervaring)
Maar hetis wel onwijs fijn! Ook daar heb ik dan weer ervaring mee.
Haha, waar bemoei ik me eigenlijk mee? Sorry
Heb vanmorgen ook afscheid genomen, van mijn broertje op het vliegveld. Voelde me toen ook best shitty. Lekker gechagerijnd in de morgen, so I took a piss on people who annoyed me and told them some truth.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef sophie24 het volgende:
ik voel me alleen.
maar heb het echt super fijn gehad afgelopen dagen.
alleen afscheid nemen is zo kut
Hier ook, alleen hoef ik nog maar 'n halve dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben vreselijk toe aan vakantie!
Nog een weekje..
Wat is eigenlijk al de 4e keer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Het is eigelijk al de 4e x.Maar heel erg bedankt.
Ik voel mij inmiddels alweer een stuk minder fijn.
Dat ik met hem zoen e.d. terwijl we toch echt van mening waren dat het gewoon afgelopen zou zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk al de 4e keer?
En sorry, dat was niet mijn bedoeling.. maar het komt zo overeen met mijn situatie nu, vandaar mijn reactie.
OT: Voel me wel okee
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat ik met hem zoen e.d. terwijl we toch echt van mening waren dat het gewoon afgelopen zou zijn.
Ik voel me echt verschrikkelijk klote.
Ga uit huis wonen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef fraubitch het volgende:
mijn moeder zeurt
en naar mijn mening onterecht. wil je in dischuusie gaan loopt ze weg
moeders![]()
![]()
vanwege een nutteloze discussie met mijn moeder?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vanwege een nutteloze discussie met mijn moeder?![]()
okquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:55 schreef RealZeus het volgende:
En gisteren had ik eindelijk weer een![]()
momentje toen ik met de vrachtwagen in het holst van de nacht over de A15 denderde. Ik heb mijn plekje weer gevonden. Het is nu nog via het uitzendbureau dus ik moet maar even een sollicitatiebrief gaan schrijven naar dat bedrijf.
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Qwea: just one of those days, heb ik ook regelmatig .. Kun je zo tering frusti van worden
@ Miam: chill meisje, tis nou eenmaal gebeurd. Probeer in 't vervolg je gedachten op tijd op 'n rijtje te hebben
OT: behoorlijk gaar, en ik moet vanavond nog bier gaan drinken. En morgen op tijd op om naar 'n auto voor m'n dinnetje te gaan kijken
ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:42 schreef sophie24 het volgende:
alleen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef Miam het volgende:
Ik slaap nog steeds niet en voel me vreselijk.
Eigenlijk zit je ernaast. Het zijn net en reeds afgestudeerden. Heb een vrij unieke studierichting en in het dagelijks (werk-)leven komen we elkaar regelmatig tegen (juist vanwege onze richting). En dan vind je het over het algemeen leuker om een keer op te trekken met die groep.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:09 schreef Shitonya het volgende:
Enig.. klasgenoten terugzien die je al jaren niet meer hebt gezien en allang al het contact mee bent verloren. Ik studeer nu dit, goh ik werk nu als dat..rete boeiend lijkt me :s
enne??quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:18 schreef zwartedoos het volgende:
Jezus wat moet ik nu weer met zo'n smsje![]()
Oja en pijn in mn rug![]()
En![]()
HA! Dat klinkt nu even bekend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik voel me laf.. waarom durf ik niet gewoon de waarheid te zeggen? Waarom zeg ik toch steeds ja en amen.. bah! Tegenover anderen lukt het me wel, waarom nu dan niet?
Tof!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ubergaar van 'n autorit om 'n nieuwe auto van m'n dinnetje te halen.
Maar bij thuiskomst 'n geweldige brief ontvangen, hoop ik. Tis namelijk 'n bevestiging van sollicitatie op de functie van Leerling Gipsverbandmeester, 'n job die ik al langer wil gaan doen en nu hopelijk eindelijk 'n grote kans op krijg. Ik hoop zo dat 't doorgaat
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:52 schreef Fredo55 het volgende:
Nog even -tussendoor- over die vermiste vriendin,
Floortje spreekt met een Rotterdams accent. Ze is gekleed in een spijkerbroek en een zwart-wit gekleurd shirt. Ze heeft lang donkerblond krullend haar.Waarschijnlijk zit ze bij loverboys.![]()
[afbeelding]
Meer info http://www.vermistekinderen.nl/missingkids/servlet/PubCaseSearchServlet?act=viewChildDetail&LanguageCountry=nl_NL&searchLang=nl_NL&caseLang=nl_NL&orgPrefix=NLZO&caseNum=07190509&seqNum=1
Oeh, dat is naar nieuws.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:52 schreef Fredo55 het volgende:
Floortje spreekt met een Rotterdams accent. Ze is gekleed in een spijkerbroek en een zwart-wit gekleurd shirt. Ze heeft lang donkerblond krullend haar.Waarschijnlijk zit ze bij loverboys.![]()
[afbeelding]
Meer info http://www.vermistekinderen.nl/missingkids/servlet/PubCaseSearchServlet?act=viewChildDetail&LanguageCountry=nl_NL&searchLang=nl_NL&caseLang=nl_NL&orgPrefix=NLZO&caseNum=07190509&seqNum=1
Jezus, wat erg Fredoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:52 schreef Fredo55 het volgende:
[afbeelding]
0 uur?quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:01 schreef Skv het volgende:
Ik ga slapen om 4 uur denk ik en dan om 12 uur / 13 uur er uit.
Moet maandag sowieso werken om 8 uur, dus morgenavond lig ik keurig om 0 uur in mn bedje
euhmquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat het geen automatisch gegenereerd bericht is?
Oftewel jij bent niet wakker en de pc plaatste jouw bericht automatischquote:
nou voor als je gaat slapen: slaap lekkerquote:
Welterustenquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou voor als je gaat slapen: slaap lekker
ik ga het maar weer eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |