quote:
Het antwoord is nee!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja shit.
Echt heelheel erg geloof ik.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alweer? Hoe doe je dat toch?
Je bent steeds 2 weken na het beeindigen van een relatie enorm verdrietig en dan ineens weer helemaal verliefd.
Was jij dat niet dan? Ik dacht dat jij zelfs samenwoonde?quote:Ik wil ook wel weer een keer verliefd zijn![]()
Oh dus het is overgedramatiseerd?quote:
Ik woon alweer een jaar of 4 alleen. Wel relaties gehad daarna, niet samengewoond en niet de donder en de bliksem en de slag toen ik je zag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:18 schreef dawg het volgende:
[..]maar je hebt wel gelijk
[..]
Was jij dat niet dan? Ik dacht dat jij zelfs samenwoonde?
Oh. Dan heb ik ergens gelezen dat je verliefd was, ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef Xennia het volgende:
Ik woon alweer een jaar of 4 alleen. Wel relaties gehad daarna, niet samengewoond en niet de donder en de bliksem en de slag toen ik je zag.
Mijn vorige relatie duurde bijna 9 maanden en die daarvoor meer dan 3 jaar. Zullen we het daar over gaan hebben ja? Laat me lekker blij zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh dus het is overgedramatiseerd?
Zie je het patroon niet dan?
Je post lyrisch in hoe voel je je nu hoe ontzettend verliefd je bent, je post zoetsappige romantische liedjes in hoe voel je je uitgedrukt in songteksten. Dit duurt, pak hem beet 2 maanden. Dan verschijnt er een bericht bij hoe voel je je nu dat je je ontzettend klote en verdrietig voelt omdat je relatie uit is en dat je nooooit meer gelukkig zult zijn. Je post dramatische liedjes in hoe voel je je in songteksten. En dan is het maximaal 2 weken wachten op het bericht in meld hier je verliefdheid dat je zo ontzettend verliefd bent.
[..]
Ik woon alweer een jaar of 4 alleen. Wel relaties gehad daarna, niet samengewoond en niet de donder en de bliksem en de slag toen ik je zag.
Controleer je mijn posts ofzoquote:
quote:
Doe er 9000 km bij en je hebt de afstand tussen mij en mijn lief.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef ma_jojo het volgende:
Heeeeeel erg verliefd, ookal is hij 3 weken minimaal 600 kilometer van me verwijderd!!
U lucky biatchquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:46 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Maar hij komt over een paar daagjes alweer terug.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OT: Is even kijken of het gaat lukken![]()
Lucidity4All
Ik voel me precies zoquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:25 schreef releaze het volgende:
nogsteeds!kutzooi
als ik bij hem ben, beetje afstandig, .. ik zit met zoveel twijfels in mn kop die me tegenhouden. kom ik thuis, vrij spel voor alle twijfels, alle gevoel, inclusief de vlinders en het verschrikkelijk hunkeren naar hem weer te mogen zien. wanneer mag ik je weer zien? wanneer mag ik mn twijfels weg?
Wees blij dat je wakker word door hem. Ik moest haar sinds 4 dagen weer missen toen ik wakker werdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Elke dag meer en meer. Ook al vond meneer het blijkbaar leuk om me vanmorgen wakker te maken door bovenop me te springen.
Ahww, ja dat is waar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:47 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wees blij dat je wakker word door hem. Ik moest haar sinds 4 dagen weer missen toen ik wakker werd
Dankje. Maar het komt allemaal weer goed als ik haar weer ziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |