quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:02 schreef jewelsophie het volgende:
gisteren lekker zitten kussen met een vriend. Was heerlijk... maar moet nu zorgen dat ik niet verliefd word he... niet makkelijk, maar 't moet
Dat is zeker lang, nog 11 maanden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:24 schreef T42 het volgende:
mijn liefde zit 4uur vliegen van mij af![]()
30juni is ze weer terug van vakantie wat duurt dat lang
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is zeker lang, nog 11 maanden.![]()
Sterkte.
foutje is al hersteldquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is zeker lang, nog 11 maanden.![]()
Sterkte.
Dat is minder!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:30 schreef Cyclonist het volgende:
Oh ik ben wel verliefd, zij ook.. maar niet op mij
hahahahaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:33 schreef cerror het volgende:
Ik ben vergeten op wie ik verliefd ben. Over klunzigheid gesproken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:45 schreef Doagere het volgende:
Jeuj, ik heb een vriendinnetje!
Ik ook.. Alleen ze woont 402,3 km van hier..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Een ietsie-pietsie beginnend beetje
onzekerheid? ben zekerder dan ooit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:17 schreef releaze het volgende:
Blergh, ik haat het verliefd zijn. Helemaal overlopen van onzekerheid.. Die dagen die zo fucking lang duren als ik hem niet zie, en nieteens weten of het Echt wel wederzijds is, of niets meer dan gewoon, een fling.
Maar al dat gevoel... heerlijk.
quote:
He bah viespeuk, let op je taal er kijken kinderen mee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef BrauN het volgende:
[..].
Wil je die foto's voortaan niet in dit topic posten, alsjeblieft? Er kijken kinderen mee, viespeuk.
Zo, die mag in de rubriek 'loze opmerkingen'. Ik zie niet waar ik qua taal over de schreef ga in dit topic. Wel zie ik waar jij qua helder denken en fatsoen over de schreef gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:30 schreef Doagere het volgende:
[..]
He bah viespeuk, let op je taal er kijken kinderen mee.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:34 schreef TheWings het volgende:
als je niet verliefd bent moet je niet denken aan kwijlend voorvochtelijke speekselklieren die extreem nat in je mond ronddolen
![]()
Alweer? Hoe doe je dat toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja shit.
Echt heelheel erg geloof ik.
Nohh, valt wel mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alweer? Hoe doe je dat toch?
Je bent steeds 2 weken na het beeindigen van een relatie enorm verdrietig en dan ineens weer helemaal verliefd.
Of een penis die ineens warmig aanvoelt en zijn zwellichamen doet vullen met bloed, volpompend, zaad gereed, in de aanslag om, in jouw warme grot te lozen..quote:
quote:
Het antwoord is nee!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja shit.
Echt heelheel erg geloof ik.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alweer? Hoe doe je dat toch?
Je bent steeds 2 weken na het beeindigen van een relatie enorm verdrietig en dan ineens weer helemaal verliefd.
Was jij dat niet dan? Ik dacht dat jij zelfs samenwoonde?quote:Ik wil ook wel weer een keer verliefd zijn![]()
Oh dus het is overgedramatiseerd?quote:
Ik woon alweer een jaar of 4 alleen. Wel relaties gehad daarna, niet samengewoond en niet de donder en de bliksem en de slag toen ik je zag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:18 schreef dawg het volgende:
[..]maar je hebt wel gelijk
[..]
Was jij dat niet dan? Ik dacht dat jij zelfs samenwoonde?
Oh. Dan heb ik ergens gelezen dat je verliefd was, ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef Xennia het volgende:
Ik woon alweer een jaar of 4 alleen. Wel relaties gehad daarna, niet samengewoond en niet de donder en de bliksem en de slag toen ik je zag.
Mijn vorige relatie duurde bijna 9 maanden en die daarvoor meer dan 3 jaar. Zullen we het daar over gaan hebben ja? Laat me lekker blij zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh dus het is overgedramatiseerd?
Zie je het patroon niet dan?
Je post lyrisch in hoe voel je je nu hoe ontzettend verliefd je bent, je post zoetsappige romantische liedjes in hoe voel je je uitgedrukt in songteksten. Dit duurt, pak hem beet 2 maanden. Dan verschijnt er een bericht bij hoe voel je je nu dat je je ontzettend klote en verdrietig voelt omdat je relatie uit is en dat je nooooit meer gelukkig zult zijn. Je post dramatische liedjes in hoe voel je je in songteksten. En dan is het maximaal 2 weken wachten op het bericht in meld hier je verliefdheid dat je zo ontzettend verliefd bent.
[..]
Ik woon alweer een jaar of 4 alleen. Wel relaties gehad daarna, niet samengewoond en niet de donder en de bliksem en de slag toen ik je zag.
Controleer je mijn posts ofzoquote:
quote:
Doe er 9000 km bij en je hebt de afstand tussen mij en mijn lief.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef ma_jojo het volgende:
Heeeeeel erg verliefd, ookal is hij 3 weken minimaal 600 kilometer van me verwijderd!!
U lucky biatchquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:46 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Maar hij komt over een paar daagjes alweer terug.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OT: Is even kijken of het gaat lukken![]()
Lucidity4All
Ik voel me precies zoquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:25 schreef releaze het volgende:
nogsteeds!kutzooi
als ik bij hem ben, beetje afstandig, .. ik zit met zoveel twijfels in mn kop die me tegenhouden. kom ik thuis, vrij spel voor alle twijfels, alle gevoel, inclusief de vlinders en het verschrikkelijk hunkeren naar hem weer te mogen zien. wanneer mag ik je weer zien? wanneer mag ik mn twijfels weg?
Wees blij dat je wakker word door hem. Ik moest haar sinds 4 dagen weer missen toen ik wakker werdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Elke dag meer en meer. Ook al vond meneer het blijkbaar leuk om me vanmorgen wakker te maken door bovenop me te springen.
Ahww, ja dat is waar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:47 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wees blij dat je wakker word door hem. Ik moest haar sinds 4 dagen weer missen toen ik wakker werd
Dankje. Maar het komt allemaal weer goed als ik haar weer ziequote:
Check je geboortedatumquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:46 schreef iruub het volgende:
Nou ik anders wel. Kom ik gisteren en oude vriend tegen met zijn vrouw die ik in geen +/- 4 jaar meer gezien heb en in hun gezelschap een bloedmooie blondine van?...20 jaar?.. Word ik voorgesteld: " Dit is ons nichtje Josephine "![]()
Blijkt ze ook nog in de buurt van mij te wonen! Gelijk geregeld dat we volgende week gaat uiteten met ons viertjes en met haar er natuurlijk bij. geloof dat ik er heel erg mag![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:25 schreef tonks het volgende:
Bijna net zo oud als mijn vader!! en dan met iemand van 20 !!
tja.. dat zei zequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:52 schreef Koewam het volgende:
Hoezo teamlead?
pfff heb ik dus ook met me vriendin.... ik ga kapot hier, mis er te erg....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nu ie weer weg is merk ik pas hoe leuk ik hem vind...
quote:
lang, diepgaand gesprek... en uiteindelijk gaf ze aan verliefd te zijn, maar het doodeng te vinden... (door allerlei dingen die spelen en gespeeld hebben). Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:39 schreef TheWings het volgende:
[..]
Of een penis die ineens warmig aanvoelt en zijn zwellichamen doet vullen met bloed, volpompend, zaad gereed, in de aanslag om, in jouw warme grot te lozen..
brrrrrrr..
Als ik niet verliefd ben moet ik daar dus niet aan denken...
Maar wat is het lichaam een groot wonder ergens![]()
Bwhehe. Die van mij ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en hij vond me zelfs huilend & kotsend nog leuk![]()
Achteraf bleek dat ze me helemaal niet bij hun zoon vonden passen. Ik was veel te wild met 'al die piercings'.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:38 schreef uncle_sjohie het volgende:
Hier ook nog steeds.. Dit nummer komt vaak in me op, kweet ook niet waarom..
Whooaaaaa
The hot summer night fell like a net
I've got to find my baby yet
I need you to soothe my head
Turn my blue heart to red
Doctor, doctor, give me the news
I've got a bad case of lovin' you
No pill's gonna cure my ill
I've got a bad case of lovin' you
A pretty face don't make no pretty heart
I learned that, buddy, from the start
You think I'm cute, a little bit shy
Momma, I ain't that kind of guy
Doctor, doctor, give me the news
I got a bad case of lovin' you
Whooaaa
I know you like it, you like it on top
Tell me, momma, are you gonna stop?
You had me down, 21 to zip
Smile of Judas on your lip
Shake my fist, knock on wood
I've got it bad, and I've got it good
Doctor, doctor, gimme the news
I got a bad case of lovin' you!
Robert Palmer - Bad Case of Loving You (Doctor, Doctor)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:38 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik wil ook weer verliefd zijn, 'k kom amper leuke meiden tegen, zit vrijwel niet meer op school dus daar zie ik niks, geen meiden in m'n klas gehad (ICT), geen meiden op werken, en meiden van 't stappen moet ik niet..
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef cerror het volgende:
Al maanden niet gehad. Volgens mij begin ik echt af te stompen.
Ach ja, het gevoel is er of niet.quote:
Lief!quote:Op zondag 25 november 2007 18:23 schreef Pharell het volgende:
ze zei vandaag de magische woorden:
ik hou van jou![]()
![]()
Oeh leukkkkkquote:Op zondag 25 november 2007 23:34 schreef Detroit het volgende:
Het is weer enkele jaren geleden, maarrrrr volgens mij heeft deze aandoening ook weer eens mijn immuunsysteem getroffen..
Zekerquote:
Tofquote:
en nee niemand van hierquote:Op woensdag 28 november 2007 07:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof.
OT: ik ook nog steeds heur. Bijna een jaar. Joechei!.
Dat is nog beter natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
en nee niemand van hiernoch iemand van hier die m kent.
Ik was niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
om je nieuwsgierigheid te stillen
Nouquote:
Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef Logician het volgende:
bleh volgens mij word ik gewoon echt verliefd... ik voel me zo onzeker, analiseer alles veelste veel, en dit terwijl ik normaal juist degene ben die de touwtjes in handen heeft...
Same here.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef Logician het volgende:
bleh volgens mij word ik gewoon echt verliefd... ik voel me zo onzeker, analiseer alles veelste veel, en dit terwijl ik normaal juist degene ben die de touwtjes in handen heeft...
Dat kan gebeuren maar meestal word ik dan alleen maar gekker op iemandquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:34 schreef Koewam het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Dat als je iemand écht leert kennen dat de verliefdheid *poef* weggaat?
Zucht... de crime van het fantaseren.
Haha zo nieuwsgierig, maar ken je toch nietquote:
spannendquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha zo nieuwsgierig, maar ken je toch nietEn is veeeeel te lang verhaal. Geen zin om dat allemaal uit te typen. Vertel ik je dan liever een keer face to face
Maargoed zo lang ik nog met mijn ex samenwoon (don't ask) wordt dat toch nog even niks. Nog een maandje of drie ofzo en dan eindelijk uit Deventer weg
Thanks, je bent een ongelofelijk schatjequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:28 schreef Logician het volgende:
[..]
spannendals er iemand is die ik het gun ben jij het wel
En toen was het gevoel weer wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef Rossdale het volgende:
Moeilijk geval, maar volgens mij begin ik wel weer enigszins verliefd te worden. Nu zij nog...
Nee hoor, ik ben al 8 maanden samen met mn schatje en nog steeds stapelverliefdquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:34 schreef Koewam het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Dat als je iemand écht leert kennen dat de verliefdheid *poef* weggaat?
quote:
Thanks lieverd,quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef Logician het volgende:
[..]awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *knuv!!!*
Ik zit echt in een loop van:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oops?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:20 schreef Koewam het volgende:
kut... op een van mn beste vrienden......
Ik twijfel nog steeds hevig omdat ze niet echt mijn type is, maar wel heel erg lief, zorgzaam en leuk in de omgang. Probleem is alleen dat ze bij me op school zit, in de klas zelfs. Een een andere jongen flirt ook constant met haar, weet niet wat ik daar van moet denken.quote:
Gewoon je gevoel volgen, aan ervaring heb je wat dat betreft weinig hoor, aangezien elke dame anders is/reageerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:36 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds hevig omdat ze niet echt mijn type is, maar wel heel erg lief, zorgzaam en leuk in de omgang. Probleem is alleen dat ze bij me op school zit, in de klas zelfs. Een een andere jongen flirt ook constant met haar, weet niet wat ik daar van moet denken.
Heb ook niet veel ervaring, ben nogal bang mijn gevoelens te uiten tegenover haar.
De tijd zal het leren
Hoe voel jij je?
Omgquote:Op donderdag 6 december 2007 19:36 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds hevig omdat ze niet echt mijn type is, maar wel heel erg lief, zorgzaam en leuk in de omgang. Probleem is alleen dat ze bij me op school zit, in de klas zelfs. Een een andere jongen flirt ook constant met haar, weet niet wat ik daar van moet denken.
Heb ook niet veel ervaring, ben nogal bang mijn gevoelens te uiten tegenover haar.
De tijd zal het leren
We hadden het vandaag over films en daaruit bleek dat we best op een lijn zitten.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omgecht precies maar dan ook precies dezelfde situatie hier dus :p
naja... alleen die andere jongen is bij mij dan wel "gewoon" een vriend van haar .(denk ik/weet ik)
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:05 schreef Lunar het volgende:
[..]
We hadden het vandaag over films en daaruit bleek dat we best op een lijn zitten.
Zo kwamen we op een film die we beiden leuk vinden en waar we heen willen als hij uit komt in de bioscoop.
Misschien ga ik haar wel mee vragen voor de kerstvakantie
Heb haar voor het eerst begin van het vorige schooljaar gezien bij zon etentje van school...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:21 schreef Lunar het volgende:
Als je te snel gaat is dat ook niet goed
Doe gewoon rustig aan, wees lief voor haar maar hang niet teveel aan haar.
wat een onzin, zo kom je nergens. plaag dr een beetje, probeer dr vaak aan te raken, gewoon hand op dr arm om schouder en zo. dan krijg je vanzelf tekens of je door moet gaan of niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:21 schreef Lunar het volgende:
Als je te snel gaat is dat ook niet goed
Doe gewoon rustig aan, wees lief voor haar maar hang niet teveel aan haar.
simpel, leuker zijn dan dr vriend. maar vraag je dit eens af: wil je een vriendin die haar vriend makkelijk verlaat voor een ander? want jij zou zomaar eens de volgende kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:52 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen om een meisje te vergeten die ik heel erg leuk vind, maar al bezet is? Zwaar k*t is dit. Ik denk constant aan haar, ook als ik moet studeren. Ik probeer haar te ontwijken/negeren op het werk maar dat lukt (helaas) niet. Iemand tips? Komt dit probleem ook bij jullie voor?
Een voordeel: ik fap nu veel minder dan voorheen.
ja das wel zo want ze spreekt over meerdere "ex-en". Maar elke keer als ik haar zie, dan wordt ik van binnen heel blij. Ik zit haar nu een beetje te teasen, en dat vindt ze wel leuk. Ik hoop alleen dat ik niet als een broertje overkom, dat is nog de vraag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
simpel, leuker zijn dan dr vriend. maar vraag je dit eens af: wil je een vriendin die haar vriend makkelijk verlaat voor een ander? want jij zou zomaar eens de volgende kunnen zijn.
Haha, ja je bent wel een moeilijk persoontje wat dat betreft inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha, ja je bent wel een moeilijk persoontje wat dat betreft inderdaad
erg tof voor je, logi.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:15 schreef Logician het volgende:
[..]I know, ben dan ook redelijk onder de indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |