Dat is nog beter natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
en nee niemand van hiernoch iemand van hier die m kent.
Ik was niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 28 november 2007 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
om je nieuwsgierigheid te stillen
Nouquote:
Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef Logician het volgende:
bleh volgens mij word ik gewoon echt verliefd... ik voel me zo onzeker, analiseer alles veelste veel, en dit terwijl ik normaal juist degene ben die de touwtjes in handen heeft...
Same here.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef Logician het volgende:
bleh volgens mij word ik gewoon echt verliefd... ik voel me zo onzeker, analiseer alles veelste veel, en dit terwijl ik normaal juist degene ben die de touwtjes in handen heeft...
Dat kan gebeuren maar meestal word ik dan alleen maar gekker op iemandquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:34 schreef Koewam het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Dat als je iemand écht leert kennen dat de verliefdheid *poef* weggaat?
Zucht... de crime van het fantaseren.
Haha zo nieuwsgierig, maar ken je toch nietquote:
spannendquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha zo nieuwsgierig, maar ken je toch nietEn is veeeeel te lang verhaal. Geen zin om dat allemaal uit te typen. Vertel ik je dan liever een keer face to face
Maargoed zo lang ik nog met mijn ex samenwoon (don't ask) wordt dat toch nog even niks. Nog een maandje of drie ofzo en dan eindelijk uit Deventer weg
Thanks, je bent een ongelofelijk schatjequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:28 schreef Logician het volgende:
[..]
spannendals er iemand is die ik het gun ben jij het wel
En toen was het gevoel weer wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:18 schreef Rossdale het volgende:
Moeilijk geval, maar volgens mij begin ik wel weer enigszins verliefd te worden. Nu zij nog...
Nee hoor, ik ben al 8 maanden samen met mn schatje en nog steeds stapelverliefdquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:34 schreef Koewam het volgende:
Hebben jullie daar ook last van? Dat als je iemand écht leert kennen dat de verliefdheid *poef* weggaat?
quote:
Thanks lieverd,quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef Logician het volgende:
[..]awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww *knuv!!!*
Ik zit echt in een loop van:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oops?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:20 schreef Koewam het volgende:
kut... op een van mn beste vrienden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |