Ik ook.. Alleen ze woont 402,3 km van hier..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Een ietsie-pietsie beginnend beetje
onzekerheid? ben zekerder dan ooit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:17 schreef releaze het volgende:
Blergh, ik haat het verliefd zijn. Helemaal overlopen van onzekerheid.. Die dagen die zo fucking lang duren als ik hem niet zie, en nieteens weten of het Echt wel wederzijds is, of niets meer dan gewoon, een fling.
Maar al dat gevoel... heerlijk.
quote:
He bah viespeuk, let op je taal er kijken kinderen mee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef BrauN het volgende:
[..].
Wil je die foto's voortaan niet in dit topic posten, alsjeblieft? Er kijken kinderen mee, viespeuk.
Zo, die mag in de rubriek 'loze opmerkingen'. Ik zie niet waar ik qua taal over de schreef ga in dit topic. Wel zie ik waar jij qua helder denken en fatsoen over de schreef gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:30 schreef Doagere het volgende:
[..]
He bah viespeuk, let op je taal er kijken kinderen mee.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:34 schreef TheWings het volgende:
als je niet verliefd bent moet je niet denken aan kwijlend voorvochtelijke speekselklieren die extreem nat in je mond ronddolen
![]()
Alweer? Hoe doe je dat toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja shit.
Echt heelheel erg geloof ik.
Nohh, valt wel mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alweer? Hoe doe je dat toch?
Je bent steeds 2 weken na het beeindigen van een relatie enorm verdrietig en dan ineens weer helemaal verliefd.
Of een penis die ineens warmig aanvoelt en zijn zwellichamen doet vullen met bloed, volpompend, zaad gereed, in de aanslag om, in jouw warme grot te lozen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |