Check je geboortedatumquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:46 schreef iruub het volgende:
Nou ik anders wel. Kom ik gisteren en oude vriend tegen met zijn vrouw die ik in geen +/- 4 jaar meer gezien heb en in hun gezelschap een bloedmooie blondine van?...20 jaar?.. Word ik voorgesteld: " Dit is ons nichtje Josephine "![]()
Blijkt ze ook nog in de buurt van mij te wonen! Gelijk geregeld dat we volgende week gaat uiteten met ons viertjes en met haar er natuurlijk bij. geloof dat ik er heel erg mag![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:25 schreef tonks het volgende:
Bijna net zo oud als mijn vader!! en dan met iemand van 20 !!
tja.. dat zei zequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:52 schreef Koewam het volgende:
Hoezo teamlead?
pfff heb ik dus ook met me vriendin.... ik ga kapot hier, mis er te erg....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Nu ie weer weg is merk ik pas hoe leuk ik hem vind...
quote:
lang, diepgaand gesprek... en uiteindelijk gaf ze aan verliefd te zijn, maar het doodeng te vinden... (door allerlei dingen die spelen en gespeeld hebben). Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:39 schreef TheWings het volgende:
[..]
Of een penis die ineens warmig aanvoelt en zijn zwellichamen doet vullen met bloed, volpompend, zaad gereed, in de aanslag om, in jouw warme grot te lozen..
brrrrrrr..
Als ik niet verliefd ben moet ik daar dus niet aan denken...
Maar wat is het lichaam een groot wonder ergens![]()
Bwhehe. Die van mij ook.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en hij vond me zelfs huilend & kotsend nog leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |