Dom.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:56 schreef Pharell het volgende:die meid die in mn hoofd rond huppelde.. wil me opeens niet meer
en dat heb ik dus absoluut niet zien aankomen![]()
Meld *hier* je verliefdheid #10 - Zoenen in de zomerzon ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:38 schreef Ferdii het volgende:
heerlijk
zojuist terug van mijn vriendin, hebben nu iets van 2,5 maandjes met elkaar (sinds 25 mei) en het gaat echt super goed. Met haar ouders kan ik het goed vinden. ben al samen met haar een weekje naar kroatie geweest (ze verbleef daar op vakantie met haar ouders ik was net terug uit Kos met aantal vrienden toen zij belde of ik geen zin had om bij haar in kroatie langs te komen, haar zus was net haar huis gegaan omdat ze weer moest werken en zij had geen zin om daar een week te vervelen) vliegticket geboekt en naar kroatie gevlogen. Daar de meest perfecte vakantie ooit gehad
ben dus helemaal blij met mijn schatje, dit is een blijvertje
ach dom... t blijkt dat ze gewoon geen relatie wil met wie dan ook... verder heeft ze wel gezegd dat er idd meer is tussen ons... vrouwenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef birdydontfly het volgende:
kut kwaad en in paniek
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben zenuwachtig vandaag
hoezo spekkiequote:Op zondag 5 augustus 2007 10:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben zenuwachtig vandaag
You go Q!quote:
ah . . d8quote:
Waarom zou je zoiets willen weten van iemand die je totaal niet kent?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef ToT het volgende:
Hoezo dan?
Als je zo begitn kun je je ook gaan afvragen wat het nut is van zoiets hier te postenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:39 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets willen weten van iemand die je totaal niet kent?
Mua vrij weinig nut..je kunt dergelijke info beter aan een vriend vertellen dan een forum lijkt me. Waarom ik het hier sporadisch opschrijf is me ook nog steeds een raadsel :s verveling voornamelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:38 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Als je zo begitn kun je je ook gaan afvragen wat het nut is van zoiets hier te postenHoudt dan een dagboek bij ofzo.
Details willen weten van leed...klinkt meer naar leedvermaak, want jij zelf hebt niets aan dergelijke informatie. Als het een bekende is en het probleem heeft betrekking op jou, kun je er iets aan doen en dus iets zinnigs zeggen. Al is het een vreemde, dan kun je er niets meer behalve duffe cliché ophoesten als "het komt wel weer goed" of "goh, dat is kut"quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:53 schreef ToT het volgende:
Tja ik ben gewoon benieuwd wat er aan de hand is als iemand zegt dat het heel erg klote gaat.
*Vraagt zich af waarom hij altijd de praatpaal van z'n vriendengroep is.*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |