quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:32 schreef birdydontfly het volgende:
kut kwaad en in paniek
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben zenuwachtig vandaag
hoezo spekkiequote:Op zondag 5 augustus 2007 10:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben zenuwachtig vandaag
You go Q!quote:
ah . . d8quote:
Waarom zou je zoiets willen weten van iemand die je totaal niet kent?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:18 schreef ToT het volgende:
Hoezo dan?
Als je zo begitn kun je je ook gaan afvragen wat het nut is van zoiets hier te postenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:39 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets willen weten van iemand die je totaal niet kent?
Mua vrij weinig nut..je kunt dergelijke info beter aan een vriend vertellen dan een forum lijkt me. Waarom ik het hier sporadisch opschrijf is me ook nog steeds een raadsel :s verveling voornamelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:38 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Als je zo begitn kun je je ook gaan afvragen wat het nut is van zoiets hier te postenHoudt dan een dagboek bij ofzo.
Details willen weten van leed...klinkt meer naar leedvermaak, want jij zelf hebt niets aan dergelijke informatie. Als het een bekende is en het probleem heeft betrekking op jou, kun je er iets aan doen en dus iets zinnigs zeggen. Al is het een vreemde, dan kun je er niets meer behalve duffe cliché ophoesten als "het komt wel weer goed" of "goh, dat is kut"quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:53 schreef ToT het volgende:
Tja ik ben gewoon benieuwd wat er aan de hand is als iemand zegt dat het heel erg klote gaat.
*Vraagt zich af waarom hij altijd de praatpaal van z'n vriendengroep is.*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |