Dat dan weer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:20 schreef ToT het volgende:
Minder belabberd dan gisteren.
Tja sommige mensen vinden t enorm moeilijk om na een relatie als vrienden verder te gaan,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:35 schreef Liebe het volgende:
Een beetje klote, sinds het uit is met m'n ex heeft hij me als gewone vriendin laten vallen. En daar bovenop ook nog twee mensen uit onze gezamelijke vriendengroep die ik écht mocht. Ik zie niet veel mensen als echte vrienden, maar hun zag ik wel zo.
En die hebben me dus laten vallen.
Hier ook zo'n beetje, maar gelukkig nog maar 1 dagje tot de vakantie. En dan de voorbereidingen op LLquote:
boeh!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:02 schreef fraubitch het volgende:
helaas veel minder moeten werken dan dat ik ingepland stond, dus de uitbetaling wordt ook minder![]()
verder heb ik de hele dag al last van de hik
ow ja ik kon vandaag opeens juridisch niet uitspreken.
maar verder gewoon goed![]()
vakantieperiode hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Baal van mijn werk! Ze plannen me veel te weinig in, zo verdien ik toch niks
Tja, daar moet ik het juist een beetje van hebben. Ik werk normaal 1 a 2 ochtenden per week naast mijn studie, maar in vakanties alle dagen. Maar nu krijg ik dus maar 1 ochtend toegewezenquote:
Weet waar je aan begint.. het kan heel wazig wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Miam het volgende:
Gezoend met m`n ex. de laatste keer dat dat gebeurde was 5 maanden geleden. ik voel me dubbel...![]()
en eigelijk nog steeds een beetje![]()
Het is eigelijk al de 4e x.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint.. het kan heel wazig worden(eigen ervaring)
Maar hetis wel onwijs fijn! Ook daar heb ik dan weer ervaring mee.
Haha, waar bemoei ik me eigenlijk mee? Sorry
Heb vanmorgen ook afscheid genomen, van mijn broertje op het vliegveld. Voelde me toen ook best shitty. Lekker gechagerijnd in de morgen, so I took a piss on people who annoyed me and told them some truth.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef sophie24 het volgende:
ik voel me alleen.
maar heb het echt super fijn gehad afgelopen dagen.
alleen afscheid nemen is zo kut
Hier ook, alleen hoef ik nog maar 'n halve dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben vreselijk toe aan vakantie!
Nog een weekje..
Wat is eigenlijk al de 4e keer?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Het is eigelijk al de 4e x.Maar heel erg bedankt.
Ik voel mij inmiddels alweer een stuk minder fijn.
Dat ik met hem zoen e.d. terwijl we toch echt van mening waren dat het gewoon afgelopen zou zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk al de 4e keer?
En sorry, dat was niet mijn bedoeling.. maar het komt zo overeen met mijn situatie nu, vandaar mijn reactie.
OT: Voel me wel okee
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat ik met hem zoen e.d. terwijl we toch echt van mening waren dat het gewoon afgelopen zou zijn.
Ik voel me echt verschrikkelijk klote.
Ga uit huis wonen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:47 schreef fraubitch het volgende:
mijn moeder zeurt
en naar mijn mening onterecht. wil je in dischuusie gaan loopt ze weg
moeders![]()
![]()
vanwege een nutteloze discussie met mijn moeder?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vanwege een nutteloze discussie met mijn moeder?![]()
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |