quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:35 schreef Liebe het volgende:Een beetje klote, sinds het uit is met m'n ex heeft hij me als gewone vriendin laten vallen. En daar bovenop ook nog twee mensen uit onze gezamelijke vriendengroep die ik écht mocht. Ik zie niet veel mensen als echte vrienden, maar hun zag ik wel zo.
En die hebben me dus laten vallen.
Tja sommige mensen vinden t enorm moeilijk om na een relatie als vrienden verder te gaan,
en sommige vrienden hebben ook t gevoel dat ze moeten kiezen... Ik vind t vooral van die
2 mensen getuigen dat t niet de vriendschap is/was die je dacht dat t was...
Aan de andere kant is dat ook wel minder gecompliceerd, zeker als er nieuwe liefdes in t spel
komen... Ik ben met de meeste van de ex-en waarmee ik een langdurige relatie heb gehad goede
vrienden gebleven... Bij een paar daarvan is t erop uitgekomen dat ze nu iets met iemand anders
in mijn vriendengroep hebben, zo heeft mijn laatste ex-vriendin nu met een van mn beste maten...
Is niet erg, liefde kan je niet sturen, maar t voelt wel raar, zeker als ze openlijk intiem zijn enzo...
Ook heb ik omwille van een eerdere ex-vriendin een aantal vriendschappen laten verwateren
omdat ze onderdeel was geworden van m'n oude vriendengroep in de tijd dat k iets met haar
had... Ik wilde niet dat die vrienden het gevoel hadden te moeten kiezen, of ergens tussenin
zouden moeten staan waardoor mijn ex zich ongemakkelijk zou voelen, dus heb ik ze de keuze
ook niet gegeven... Hebben ze me wel kwalijk genomen maar toen ik t veel later uitlegde begrepen
ze t wel...
iig succes, en t komt altijd goed!