abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52068744
zo, hoe gaat t met jullie allemaal vandaag?

Hier wel okee, al sta ik al bijna een week op t zelfde gewicht, k ga gewoon door. Daarbij lekker spierpijn weet je tenminste dat je iets gedaan hebt!!

Van t weekend mag k japanse mix ik kijk er nu al naar uit
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_52076962
Ik ga me zondag wegen, na mijn eerste Sonja week. Ben erg benieuwd!!
pi_52078415
Ja n8, dat gevoel heb ik dus ook, dat ik stilsta, toch is het niet zo.

Ik vind het gek dat ik het figuur heb van toen ik nog 68 kilo woog, maar nu weeg ik 74 kilo. Hoe kan het dan dat ik zwaarder ben. Ik heb niet gesport, dus het zullen geen zwaardere spieren zijn...
Misschien dat ik me er op verkijk...

Doen de plaatjes het wel in de openingspost trouwens? Want mijn pc laat sowieso niet altijd alle plaatjes zien, dus het kan zijn dat jullie ze wel zien en ik niet... anders verwijder ik ze weer.
pi_52088967
Dit is eigenlijk deel 14
pi_52095061
Foto doet het niet LaFemmeObscur (ligt niet aan je pc)

Ik sinds maandag weer begonnen.. gaat wel goed
pi_52095993
Heeft iemand een boodschappenlijstje online staan voor de eerste week Sonja?
Ik ga komende week namelijk de boodschappen doen zodat ik de 13e kan beginnen!
pi_52097036
Ik heb de foto's in de OP gefixt. Plaatjes kun je niet meer direct van de Sonja Bakker site plukken.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:34:00 #9
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_52106546
Morgen weer wegen nadat ik van mezelf een week niet op de weegschaal heb mogen staan....
Iedere dag op dat ding werd ik toch wel erg humeurig van toen er even geen schot meer zat in het afvallen...
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_52113430
Ik heb me net gewogen na mijn eerste week Sonja en ben 2,4 kilo kwijt!!

Ben bang dat het niet iedere week zo zal zijn maar een goed begin is het halve werk denk ik dan maar Bovendien geeft het volop motivatie om door te gaan!
  maandag 6 augustus 2007 @ 01:35:46 #11
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52133317
7 kilo kwijt nu ik 5 weken bezig ben, helaas raak ik niets bij mn dijbenen kwijt . Nogsteeds die zelfde broekmaat dus
pi_52136994
Vanmorgen op de weegschaal gestaan (vorige week maandag begonnen)
Ben 1.5 kilo kwijt!
Ben ik opzich tevreden mee,maar ik heb dit weekend me er niet echt aan gehouden
(veel andere dingetjes gegeten etc) Dus het had 2 kilo ofzo kunnen zijn...
maar we gaan er deze week weer met volle goede moed tegenaan en streng zijn!

ben blij met iedere kilo die eraf gaat
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:34:37 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_52137093
tvp
disclaimer
pi_52137793
Valt me op als je de calorieen check die je op een dag binnen krijgt als je het SB boek volgt dat het om maandag altijd het minste aantal is, en woensdag het meeste!

Nagekeken wat ik vandaag binnen krijgt als ik me er precies aan hou (wat ik echt ga doen)
krijg ik maar 900 calorieen binnen

Tja mag ook wel na het weekend met uitspattingen de verkeerder kant op
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:08:29 #15
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_52148651
Jawel, gisteren na een week weer op de weegschaal!! En....??? Yeeehaaa: 66 kg.

Nog 1 te gaan en dan gaat mevrouw Bakker de koelkast even in.....

Overigens, bij het boodschappen doen vandaag bij Super de Boer: rijstzoutjes waarbij op het rek stond: 'met de groeten van Sonja Bakker'. .......
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_52163823
schatje (Mod), bedankt voor het fixen van de plaatjes

Ik ben vorige week 0,5 kilo kwijtgeraakt. Nu bevind ik me op 73,7 kilo.
Het gaat langzaam, maar ik moet ook zeggen dat doordat ik vakantie heb ik ook iets minder streng ben. Ben eigenlijk allang blij dat er steeds nog wat afgaat.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:10:21 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_52163894
vandaag mijn eerste Sonjadagje, ik heb mijn lunch maar onzichtbaar weggestopt in de koelkast voor het geval mijn collega's me gaan overladen met commentaar Kijken hoe lang ik het geniepig kan doen
disclaimer
pi_52165481
Oeh goed zo Stormqueen, moet er veel af bij je?
Succes !
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:44:27 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_52166583
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Oeh goed zo Stormqueen, moet er veel af bij je?
Succes !
Ik weeg 89 kilo bij een lengte van 1.69 dus er mag wel minimaal 15 kilo vanaf
Ik streef eigenlijk naar 20, maar wil mijn doelen niet meteen te hoog stellen. Ik ben ooit 23 kilo afgevallen met mijn eigen methode, helaas alles in het slop laten zakken en weer veel te veel gaan eten en daardoor toch weer 20 kilo aangekomen Nu werkt mijn eigen methode uiteraard niet meer en ga ik het eens via SB proberen. In de dieetclub is het een scheldwoord, maar ik heb er al zoveel positiefs over gehoord dat ik het toch maar ga doen
disclaimer
pi_52166632
Gvd, Ik kan al 3 dagen niet naar de wc .... das echt abnormaal voor mij.... en ik eet precies wat Sonja zeg.... Zelfs pruimen gegeten en vanochtend met kiwi's ontbeten

Iemand tips?
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_52166889
Ik ga prima naar de wc eigenlijk sinds ik vorige week sonja gebruik..eigenlijk te goed na mijn idee haha!
Geen tips,ik volg gewoon haar boek (wel de 2de; bereik en behoud je ideale gewicht)

Goed zo stromqueen dat je bent begonnen, ben ik tenminste niet alleen in dieetclub haha!
pi_52168271
probeer vezel pillen en veel water..
pi_52175457
Net lekker andijvie gegeten...
Had ik al heel lang niet meer gegeten, 1.5 jaar ofzo!
Hou er niet zo van,mijn moeder altijd wel!
Maarja uit moeders nest, dus geen andijvie haha!!!

Maar moest van SB vandaag andijvie eten, dus vanavond bij moeders gegeten
Want die maakt dat op een lekkere manier klaar, op een manier dat ik niet kan!
Was lekker, komt omdat ik het zo lang niet heb gegeten!

Vanavond geen tussendoortje geloof ik, grrr
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:41:44 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52182551
ff tvp.. weer terug van vakantie. volgens mij valt de schade mee... morgen even over wegen, maar ik denk maar 2 kilo..
het voelt in ieder geval als meer... weer lekker volgens mijn boek eten, dan voel ik me echt zoveel beter...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_52191073
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ff tvp.. weer terug van vakantie. volgens mij valt de schade mee... morgen even over wegen, maar ik denk maar 2 kilo..
het voelt in ieder geval als meer... weer lekker volgens mijn boek eten, dan voel ik me echt zoveel beter...
Dit snap ik niet zo goed. Als je je zoveel beter voelt als je volgens de Sonja Bakker richtlijnen eet, waarom doe je dat dan niet altijd?
Ook op vakantie kun je bijzonder gezond en gevarieerd eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')