quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
Morgen gaat hij meezingen!1 100% zeker
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft niet door dat hij zich nu kan bewijzen, zingt hij mee mag hij blijven, zingt hij niet mee, gaat hij straks exit.
hoop ik.
Leuk koppie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Niet voor dames? Ik kijk er ook graag naar...
Ik hoop met je mee.... ik kan best begrijpen dat het de eerste weken moeilijk is in DGK.... Maar die nix slaat werkelijk alles... grote bek over van alles en nog wat maar puntje bij paaltje stelt ie niets voor. En nu kan ie zich bewijzen en laat ie het weer afweten. Wat een passief persoon. Ik vond Eric een miscast en de lser van DGK. Maar de redaktie is in staat gebleken hem te overtreffen. Hulde...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft niet door dat hij zich nu kan bewijzen, zingt hij mee mag hij blijven, zingt hij niet mee, gaat hij straks exit.
hoop ik.
Morgen gaat hij wel meezingen , 100%, sowieso, alle bommen losquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis gaat niet zingen na diverse oproepen van het schatje van de band! Heavy terror.![]()
Lag in de lijn der verwachtingen![]()
Stephen King !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft die ene muzikant met dat lange haar nou een dreamcatcher in zijn oor hangen?
Daarentegen gaat Nadia helemaal op in haar rol in DGK...die is haar op het lijf geschreven, zo te zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.... ik kan best begrijpen dat het de eerste weken moeilijk is in DGK.... Maar die nix slaat werkelijk alles... grote bek over van alles en nog wat maar puntje bij paaltje stelt ie niets voor. En nu kan ie zich bewijzen en laat ie het weer afweten. Wat een passief persoon. Ik vond Eric een miscast en de lser van DGK. Maar de redaktie is in staat gebleken hem te overtreffen. Hulde...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:23 schreef bosb het volgende:
100% dat nix zijn batterijen leeg zijn.......
Waarschijnlijk sowieso alle bommen los op zijn zender
Wel nee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Morgen gaat hij wel meezingen , 100%, sowieso, alle bommen los
Wat is de redactie in deze miscast getrapt tijdens de audities zeg.
Die moeten zich echt genaaid voelen
Mag ook hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Niet voor dames? Ik kijk er ook graag naar...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
Ik voel het aan mn water...... Brian denkt dat een electrische gitaar hem toch beter ligt dan een acoustische...
Kijk em eens blij zijn met zichzelf!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef pasjesjen het volgende:
En ja hoor brain heeft een gitaar ontdenkt![]()
Was voorspeld, maar wordt hier toch als schokkend ervarenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:26 schreef mootie het volgende:
Terror van Brian!
Hoe lang tot hij een electrische gitaar besteld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was voorspeld, maar wordt hier toch als schokkend ervaren![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Kijk em eens blij zijn met zichzelf!
Oh, ik ben zo blij met mij, ik ben toch zo bijzonder!![]()
Eentje met 380V op de snaren?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe lang tot hij een electrische gitaar besteld?![]()
Vind ik ook, en dat is zo te zien een natuurlijke schoonheid.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op vrouwen maar ze is erg mooi![]()
morgen sowiesoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:30 schreef FdW het volgende:
Dennix gaat pas echt los wanneer Ton de zandbak klaar heeft; 100%![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe lang tot hij een electrische gitaar bestelt?![]()
En 15 jaar jongerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat meisje doet me aan Monica van 'Friends' denken.
Alleen is deze iets knapper.
Het bekende less is more...absoluut waar!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook, en dat is zo te zien een natuurlijke schoonheid.
Glanzend gezond haar, geen meter plamuur, een verademing eigenlijk
Ze hebben inderdaad allebei donker haar, ogen neus en een mond maar daar is ook echt alles mee gezegdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat meisje doet me aan Monica van 'Friends' denken.
Alleen is deze iets knapper.
Klopt. Hij kan best goed zingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
Je kan lullen wat je wil dennix zingt niet zo vals als nada en amanda
Nou ja zeg, alsof alle vrouwen die kinderen hebben gehad er niet meer aantrekkelijk uit kunnen zienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die lead zangeres zegt net dat ze een kindje van 5 heeft....aardig opgedroogd dan!![]()
Hij kan aardig zingen,maar ik zal nooit een plaat van hem kopen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
Ja nu je het zegt.... Als hij de hele dag zou zingen zaten we hem daar op af te zeiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis speelt het spel erg goed.
Niet te koop lopen met zijn zangtalent, maar heel af en toe wel een momentje pakken.
Don`t overfeed them.
Zag net op RTL dat inschrijven voor Idols weer kan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja zeg, alsof alle vrouwen die kinderen hebben gehad er niet meer aantrekkelijk uit kunnen zien![]()
Wahooo nix heeft net z'n eerste complimentje binnengehaald.... dan kan ie nu vertrekken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Zag net op RTL dat inschrijven voor Idols weer kan.
Soepele manier om hem te lozen![]()
ah ok, zij loenst net iets te veel. mooie vrouw hoor, maar ik ga liever voor haar zusjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die lead zangeres zegt net dat ze een kindje van 5 heeft....aardig opgedroogd dan!![]()
Ja dat hoedje dat staat echt zoooooooooooooooooooooo triestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef mazaru het volgende:
Slager Johnnie rapt ook even mee
[afbeelding]
Is dat die ene die een soortgelijk gebit heeft als Fries?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ok, zij loenst net iets te veel. mooie vrouw hoor, maar ik ga liever voor haar zusje![]()
Deze heeft wel een nare tik met haar ogen overgehouden door het harde persenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja zeg, alsof alle vrouwen die kinderen hebben gehad er niet meer aantrekkelijk uit kunnen zien![]()
Dat zeg ik toch niet...deze is bijvoorbeeld heel goed opgedroogd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook. als die lul de behanger nou eens eerder niet zo'n verlegen kleutertje was geweest had hij echt punte kunnen scoren. Nou is hij voor mij te laat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ben stomverbaasd
Dit klonk zowaar heel leuk
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat hoedje dat staat echt zoooooooooooooooooooooo triest![]()
Ja, beugelte voor de komende 5 jaar, alles opgelostquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is dat die ene die een soortgelijk gebit heeft als Fries?
Minder vals maar nog steeds vals dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
quote:
Voor jouw danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ok, zij loenst net iets te veel. mooie vrouw hoor, maar ik ga liever voor haar zusje![]()
Me too, wat een afgrijselijke weggooier die vrouwquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind haar nog erger dan het hele zooitje bij elkaar.
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef T-lex het volgende:
Als die zusjes nog ff door roken hebben ze straks net zo'n stem als amanda.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmpf, ik wil het er niet meer over hebben![]()
Das een Piranha, lamaarquote:
Het was een momentopname Geefmegeentjoeri.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad allebei donker haar, ogen neus en een mond maar daar is ook echt alles mee gezegd![]()
Wel jammer altijd dat stinkerige roken erbijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef T-lex het volgende:
Als die zusjes nog ff door roken hebben ze straks net zo'n stem als amanda.![]()
Moluksquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Wat is Akweldjo nou weer voor een naam?
Bevallen is ook geen makkie hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Deze heeft wel een nare tik met haar ogen overgehouden door het harde persen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
zie ik daar nu fakkels buiten staan?
o nee 't is mijn fantasie
Musicians & artists onder elkaar, begrijp dat nou!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
Waarom profileert Brian zich altijd zo als er bezoek is? Ik vind het zo kneuzerig.
Mannen ook nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
vrouwen die roken zijn niet sexy..
Weer die Hermaquote:
Hou het maar gewoon op toeval want de term bestaat al heeeeeeeeeeeeeeel wat jaartjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wie lachte ook alweer toen ik zei dat het een Zwoele Zomeravond is? Nou , het lijkt wel op de redactie mee kijkt hier : http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Ja, maar jij rookt ook elke dag op de streams.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel jammer altijd dat stinkerige roken erbij
Ik heb gauw mijn laatste peukie uitgedrukt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
vrouwen die roken zijn niet sexy..
je stinkt naar rook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb gauw mijn laatste peukie uitgedrukt.![]()
Opnieuw proberen en dan iets zinnigs svpquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, maar jij rookt ook elke dag op de streams.![]()
Je avatar rookt elke dag.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Opnieuw proberen en dan iets zinnigs svp![]()
Trustequote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
ws geen bank gebeuren meer
ga ik mijn bed maar opzoeken.
quote:
Doe nou niet ! Vanacht wordt het ThursdayNightTerrorNight met Dennis !!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
ws geen bank gebeuren meer
ga ik mijn bed maar opzoeken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Doe nou niet ! Vanacht wordt het ThursdayNightTerrorNight met Dennis !!!!
Hoe krijg je het weer verzonnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Lang geleden heeft hij van Huub gehoord, dat dit soort moment gebruikt worden in de uitzending.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
Waarom profileert Brian zich altijd zo als er bezoek is? Ik vind het zo kneuzerig.
Ik kijk volgende week donderdag wel!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Truste alvastquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan steek ik er ook nog eentje aan en ben er weg van.
![]()
Wat een optimisme zo laat op de avond.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een optimisme zo laat op de avond.![]()
Prachtige film ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hou het maar gewoon op toeval want de term bestaat al heeeeeeeeeeeeeeel wat jaartjes
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik rook wel maar ik stink niet.![]()
Is dat een raadsel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik rook wel maar ik stink niet.![]()
Zo is het, ieder zijn meug...of zijn teug.quote:
Hee, een on-topic post. Ik heb nog geen lijst van FdW gekregen van waarover en met wie ik mag posten, maar ik wil toch mijn complimenten kwijt:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Dennis moet ook nog even piepen (soort van zingen) op de achtergrond. Denkt zeker dat ie kans maakt bij Op Volle Toeren.
Weet je dat ik hartstikke geil word van jouw ironie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, een on-topic post. Ik heb nog geen lijst van FdW gekregen van waarover en met wie ik mag posten, maar ik wil toch mijn complimenten kwijt:![]()
Dank je wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, een on-topic post. Ik heb nog geen lijst van FdW gekregen van waarover en met wie ik mag posten, maar ik wil toch mijn complimenten kwijt:![]()
dat is echt niet normaal dat haar moet echt dood zijn ondertussenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
Fock, Nadia is weer aan het tangen!
Daar klaagt ze ook over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dat is echt niet normaal dat haar moet echt dood zijn ondertussen
Da's OT (off-topic)quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef demins het volgende:
[..]
Weet je dat ik hartstikke geil word van jouw ironie!![]()
FdW leest altijd mee!quote:
Mooi meegenomen op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef demins het volgende:
[..]
Neeeeee...quote:
Misschien bezetten ze straks de kooi en komen er wapen tevoorschijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mooi volk die Molukkers
Neequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
Zo bijgelezen en weer veel geleerd, maar ff to the point!!! Is de brief voor Dennis al verschenen!!! Want dat blijft onduidelijk.
Petraa, Petraa... Je strijdt tegen windmolens... popje, kindje... hou er toch mee op!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
Zo bijgelezen en weer veel geleerd, maar ff to the point!!! Is de brief voor Dennis al verschenen!!! Want dat blijft onduidelijk.
De eigendomsakte van de villa ? Nou dat is niet onduidelijk hoor, die krijgt Dennisquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
maar ff to the point!!! Is de brief voor Dennis al verschenen!!! Want dat blijft onduidelijk.
Weet jij zeker dat het geen sarcasme wasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ah, een lurker dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:12 schreef demins het volgende:
[..]
FdW leest altijd mee!
Hij zal zich zo wel melden om zijn momentje te pakken!![]()
Amanda en Brian is met slijmmuziek erbij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:18 schreef pasjesjen het volgende:
amanda & Brain of Niks en Nada
wat een keuze weer op de streams![]()
Ben je hier niet de enige.Elke avond om deze tijd is het kotsstreamsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, een lurker dus.
On topic: ik word een beetje misselijk van Nadia en Dennis....
Ja sorry ik moet die gozer niet, dan ben ik nogal vasthoudend!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:16 schreef demins het volgende:
[..]
Petraa, Petraa... Je strijdt tegen windmolens... popje, kindje... hou er toch mee op!![]()
Grappenmaker.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De eigendomsakte van de villa ? Nou dat is niet onduidelijk hoor, die krijgt Dennis
pas als hij als enige miljonair is overgebleven.....
Desnoods door de speakers of via het plasmascherm. Die pet op z'n harses is nou niet echt miljonairskledij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Sjonnie de slagerszoon.
Kan iemand die gast ff vertellen dat hij er belachelijk uitziet.
Nu pas ??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, een lurker dus.
On topic: ik word een beetje misselijk van Nadia en Dennis....
Het is een jonger makend petje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Desnoods door de speakers of via het plasmascherm. Die pet op z'n harses is nou niet miljonairskledij.![]()
Als je een gozer wel mag ben je dat ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet die gozer niet, dan ben ik nogal vasthoudend!!!!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Als je een gozer wel mag ben je dat ook!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Meganog het volgende:
Op mute ziet Brian eruit als iemand uit de jostiband.
edit: met geluid ook.
Ja, we doen nou polonaise!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus ik haak weer op het verkeerde moment in?
Wat een gelul weer voor iets wat honderden jaren geleden gebeurd isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Misschien bezetten ze straks de kooi en komen er wapen tevoorschijn.
Brian ziet er uit als een 12 jarige met lichte alzheimer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Meganog het volgende:
Op mute ziet Brian eruit als iemand uit de jostiband.
edit: met geluid ook.
Ow, dat is een ander verhaal. Waar kun je ze halen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is een jonger makend petje.
ik kijk al niet eens meer naar de streams waar die twee neppers op zijn....krijg er namelijk gewoon kotsneigingen van....van zowel alleen hun in beeld en helemaal met geluid erbijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:20 schreef farceman het volgende:
Dennis en Nadia zijn echt een stel slechte acteurs met hun neprelatie
Wil dan wel even weten hoe lang je hem op moet houden daarvoor want als het erg lang is en je moet er ook mee over straat dan pas ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow, dat is een ander verhaal. Waar kun je ze halen?![]()
Alsjeblieft............Weer dat jpg-je van een jaap achter een scherm met toetsenbordgeluidenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
Waarom niet op Jaap!!!
Geeft een schitterend absurdistisch beeld, idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
Het stilleven met de hangertjes doet het wel goed in dat licht!
Ja, dan koop ik er 1 voor mijn vrouw, die heeft dat wel nodig.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
[..] Het is een jonger makend petje.
Ow, dat is een ander verhaal. Waar kun je ze halen?![]()
Stilleven met boom- en tuinstoelhangersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef Dark het volgende:
Het stilleven met de hangertjes doet het wel goed in dat licht!
Maar voor inhaken ben je wel te porren?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar weiger ik aan deel te nemen bah polonaise![]()
Ik heb altijd de neiging om tijdens het zoenen m'n vinger in haar oor te stoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:27 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft steeds de merkwaardige neiging om na 2 minuten zoenen zijn vingers in de mond van Nadia te steken.
Voor jou is er nooit een goed moment om in te hakenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus ik haak weer op het verkeerde moment in?
Niet eens in haar neusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om tijdens het zoenen m'n vinger in haar oor te stoppen![]()
Heb nu bij alle streams het geluid uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Jippie nu een gitaar pingelende Brian en 2 lebberende debielen op de tuinstoelen, dat is gvd elke avond zo. Leuke verhaallijn zo.
Ik ook jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb nu bij alle streams het geluid uit!![]()
Heeft ie vast een keer in een sexfilm voorbij zien komen en wellicht zal hij hebben gedacht wow dat ga ik ook doen dat ziet er sensueel uit hij vergeet alleen dat je er ook een woest aantrekkelijke man voor moet zijn om daar ook daadwerkelijk iets mee te bereiken zowel bij de partner als voor degenen die er naar moeten kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:27 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft steeds de merkwaardige neiging om na 2 minuten zoenen zijn vingers in de mond van Nadia te steken.
Nou nou nou toch, Neehe....dat is niet zo lief van je t.o.v. je vrouw.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:28 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, dan koop ik er 1 voor mijn vrouw, die heeft dat wel nodig.![]()
Het liefste zou Dennix zijn vingers weer in zijn zak steken, maar dat gaat zo moeilijk als je zit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om tijdens het zoenen m'n vinger in haar oor te stoppen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Het liefste zou Dennix zijn vingers weer in zijn zak steken, maar dat gaat zo moeilijk als je zit.![]()
Sorry, ik bedoelde mijn ex vrouw !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou nou nou toch, Neehe....dat is niet zo lief van je t.o.v. je vrouw.![]()
Maar ik denk dat we gewoon bij de carnavalswinkel moeten zijn. Of bedrijfskleding (slagers-outfit). Zoiets?
Maar ja, dat kan niet, he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het liefst wel, maar dat gaat nog best lastig. Dan maar d'r oor...
Waarom steekt ze nou zo sneaky haar middelvinger op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zich van geen kwaad bewust .......
[afbeelding]
sympathiek van haarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda gaat douchen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tt fix
Nix over gehoordquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ben even weggeweest, heeft DENNIX nog iets gehoord over het eten weg pakken van Lieke?? Kan het nergens terug vinden. Wat een triest persoon, hij loopt een beetje dom te lullen en niemand loopt te luisteren....Terror.
Helaas mogen wij dat niet zien en moeten we weer tegen die slavinkenverkoper aankijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda gaat douchen
Nadia loopt elke dag in een tentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen ze niet weer eens een weekje camping houden.Wil Nadia wel eens zien in de tent.
Nee, ze loopt met een tent in haar broek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nadia loopt elke dag in een tent
Neemt ze ook wel eens een douche NA de sex?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda gaat douchen
volgens mij nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Neemt ze ook wel eens een douche NA de sex?
Ja hoor, elke maand.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze doucht niet na het sexen, ze gaat niet naar de wc, frist zich niet op en de volgende ochtend sexen ze vrolijk verder met (allebei) een stinkadquote:
Alsof ieder stel na sexen de douche induikt...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik mis de oude tjoeri! Waar is ze gebleven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik blijf het stom vinden van Japio dat hij deze periode in DGK niet heeft aangegrepen om af te vallen, wat een slappe zak
Hij overlegt met Elly.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:54 schreef neehe het volgende:
Jaap kan er niet tegen dat hij het niet snapt.
Nou dan ben ik blijkbaar een uitzondering. Ik ga meestal nog ff naar de wc. Ik vind het niet zo fris om de hele nacht het kwakkie van mijn partner te bewaren. Een enkele keer oké, maar liever niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof ieder stel na sexen de douche induikt...
Meesten vallen gewoon in slaap en douchen 's ochtends hoor![]()
Het plan is.........er is geen plan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Visual het volgende:
wat is het plan dan:o
Het plan van Lieke werkt prima ....... Beter dan verwacht zelfs. En dan te bedenken dat Huub in eerste instantie er helemaal niets in zag !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Hij baalt echt, dat hij hem nniet snapt
Naar de wc wel ja, maar douchen doe ik ook meestal smorgens dan hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar een uitzondering. Ik ga meestal nog ff naar de wc. Ik vind het niet zo fris om de hele nacht het kwakkie van mijn partner te bewaren. Een enkele keer oké, maar liever niet.![]()
Precies zoals Jaap zelf zei. Als hij in hun bed ging liggen, dan zou LIeke naar boven in de MB gaan liggen en kon ze hem claimen. Alleen ze ontkennen het tegen Jaap dus Jaap blijft twijfelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Visual het volgende:
wat is het plan dan:o
ik vind dat ook wel zo frisquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar een uitzondering. Ik ga meestal nog ff naar de wc. Ik vind het niet zo fris om de hele nacht het kwakkie van mijn partner te bewaren. Een enkele keer oké, maar liever niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |