Ja, beugelte voor de komende 5 jaar, alles opgelostquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is dat die ene die een soortgelijk gebit heeft als Fries?
Minder vals maar nog steeds vals dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef pasjesjen het volgende:
Je kan lullen wat je wil dennix zingt niet zo vals als nada en amanda
quote:
Voor jouw danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah ok, zij loenst net iets te veel. mooie vrouw hoor, maar ik ga liever voor haar zusje![]()
Me too, wat een afgrijselijke weggooier die vrouwquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind haar nog erger dan het hele zooitje bij elkaar.
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef T-lex het volgende:
Als die zusjes nog ff door roken hebben ze straks net zo'n stem als amanda.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmpf, ik wil het er niet meer over hebben![]()
Das een Piranha, lamaarquote:
Het was een momentopname Geefmegeentjoeri.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad allebei donker haar, ogen neus en een mond maar daar is ook echt alles mee gezegd![]()
Wel jammer altijd dat stinkerige roken erbijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:42 schreef T-lex het volgende:
Als die zusjes nog ff door roken hebben ze straks net zo'n stem als amanda.![]()
Moluksquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Wat is Akweldjo nou weer voor een naam?
Bevallen is ook geen makkie hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Deze heeft wel een nare tik met haar ogen overgehouden door het harde persen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
zie ik daar nu fakkels buiten staan?
o nee 't is mijn fantasie
Musicians & artists onder elkaar, begrijp dat nou!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
Waarom profileert Brian zich altijd zo als er bezoek is? Ik vind het zo kneuzerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |