quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef farceman het volgende:
Morgen gaat hij meezingen!1 100% zeker
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft niet door dat hij zich nu kan bewijzen, zingt hij mee mag hij blijven, zingt hij niet mee, gaat hij straks exit.
hoop ik.
Leuk koppie!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef Yollie het volgende:
[..]
Niet voor dames? Ik kijk er ook graag naar...
Ik hoop met je mee.... ik kan best begrijpen dat het de eerste weken moeilijk is in DGK.... Maar die nix slaat werkelijk alles... grote bek over van alles en nog wat maar puntje bij paaltje stelt ie niets voor. En nu kan ie zich bewijzen en laat ie het weer afweten. Wat een passief persoon. Ik vond Eric een miscast en de lser van DGK. Maar de redaktie is in staat gebleken hem te overtreffen. Hulde...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft niet door dat hij zich nu kan bewijzen, zingt hij mee mag hij blijven, zingt hij niet mee, gaat hij straks exit.
hoop ik.
Morgen gaat hij wel meezingen , 100%, sowieso, alle bommen losquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis gaat niet zingen na diverse oproepen van het schatje van de band! Heavy terror.![]()
Lag in de lijn der verwachtingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |