Amanda en Brian is met slijmmuziek erbij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:18 schreef pasjesjen het volgende:
amanda & Brain of Niks en Nada
wat een keuze weer op de streams![]()
Ben je hier niet de enige.Elke avond om deze tijd is het kotsstreamsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, een lurker dus.
On topic: ik word een beetje misselijk van Nadia en Dennis....
Ja sorry ik moet die gozer niet, dan ben ik nogal vasthoudend!!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:16 schreef demins het volgende:
[..]
Petraa, Petraa... Je strijdt tegen windmolens... popje, kindje... hou er toch mee op!![]()
Grappenmaker.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De eigendomsakte van de villa ? Nou dat is niet onduidelijk hoor, die krijgt Dennis
pas als hij als enige miljonair is overgebleven.....
Desnoods door de speakers of via het plasmascherm. Die pet op z'n harses is nou niet echt miljonairskledij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:17 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Sjonnie de slagerszoon.
Kan iemand die gast ff vertellen dat hij er belachelijk uitziet.
Nu pas ??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, een lurker dus.
On topic: ik word een beetje misselijk van Nadia en Dennis....
Het is een jonger makend petje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Desnoods door de speakers of via het plasmascherm. Die pet op z'n harses is nou niet miljonairskledij.![]()
Als je een gozer wel mag ben je dat ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja sorry ik moet die gozer niet, dan ben ik nogal vasthoudend!!!!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Als je een gozer wel mag ben je dat ook!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Meganog het volgende:
Op mute ziet Brian eruit als iemand uit de jostiband.
edit: met geluid ook.
Ja, we doen nou polonaise!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus ik haak weer op het verkeerde moment in?
Wat een gelul weer voor iets wat honderden jaren geleden gebeurd isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Misschien bezetten ze straks de kooi en komen er wapen tevoorschijn.
Brian ziet er uit als een 12 jarige met lichte alzheimer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Meganog het volgende:
Op mute ziet Brian eruit als iemand uit de jostiband.
edit: met geluid ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |