Ze doucht niet na het sexen, ze gaat niet naar de wc, frist zich niet op en de volgende ochtend sexen ze vrolijk verder met (allebei) een stinkadquote:
Alsof ieder stel na sexen de douche induikt...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Neemt ze ook wel eens een douche NA de sex?
Ik mis de oude tjoeri! Waar is ze gebleven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik blijf het stom vinden van Japio dat hij deze periode in DGK niet heeft aangegrepen om af te vallen, wat een slappe zak
Hij overlegt met Elly.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:54 schreef neehe het volgende:
Jaap kan er niet tegen dat hij het niet snapt.
Nou dan ben ik blijkbaar een uitzondering. Ik ga meestal nog ff naar de wc. Ik vind het niet zo fris om de hele nacht het kwakkie van mijn partner te bewaren. Een enkele keer oké, maar liever niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof ieder stel na sexen de douche induikt...
Meesten vallen gewoon in slaap en douchen 's ochtends hoor![]()
Het plan is.........er is geen plan!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Visual het volgende:
wat is het plan dan:o
Het plan van Lieke werkt prima ....... Beter dan verwacht zelfs. En dan te bedenken dat Huub in eerste instantie er helemaal niets in zag !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
Hij baalt echt, dat hij hem nniet snapt
Naar de wc wel ja, maar douchen doe ik ook meestal smorgens dan hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar een uitzondering. Ik ga meestal nog ff naar de wc. Ik vind het niet zo fris om de hele nacht het kwakkie van mijn partner te bewaren. Een enkele keer oké, maar liever niet.![]()
Precies zoals Jaap zelf zei. Als hij in hun bed ging liggen, dan zou LIeke naar boven in de MB gaan liggen en kon ze hem claimen. Alleen ze ontkennen het tegen Jaap dus Jaap blijft twijfelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Visual het volgende:
wat is het plan dan:o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |