Sorry, ik bedoelde mijn ex vrouw !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou nou nou toch, Neehe....dat is niet zo lief van je t.o.v. je vrouw.![]()
Maar ik denk dat we gewoon bij de carnavalswinkel moeten zijn. Of bedrijfskleding (slagers-outfit). Zoiets?
Maar ja, dat kan niet, he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om tijdens het zoenen m'n vinger in haar oor te stoppen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het liefst wel, maar dat gaat nog best lastig. Dan maar d'r oor...
Waarom steekt ze nou zo sneaky haar middelvinger op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zich van geen kwaad bewust .......
[afbeelding]
sympathiek van haarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda gaat douchen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tt fix
Nix over gehoordquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ben even weggeweest, heeft DENNIX nog iets gehoord over het eten weg pakken van Lieke?? Kan het nergens terug vinden. Wat een triest persoon, hij loopt een beetje dom te lullen en niemand loopt te luisteren....Terror.
Helaas mogen wij dat niet zien en moeten we weer tegen die slavinkenverkoper aankijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda gaat douchen
Nadia loopt elke dag in een tentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
Kunnen ze niet weer eens een weekje camping houden.Wil Nadia wel eens zien in de tent.
Nee, ze loopt met een tent in haar broek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nadia loopt elke dag in een tent
Neemt ze ook wel eens een douche NA de sex?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda gaat douchen
volgens mij nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Neemt ze ook wel eens een douche NA de sex?
Ja hoor, elke maand.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Neemt ze ook wel eens een douche NA de sex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |