quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
TT te lang, nu is de S weg
Ja ik weet het... Noobie
Doe even een topic report danquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van woensdag 01 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 195 Emel
002. 172 Teardrop-nl
003. 160 yvonne
004. 157 Stormqueen
005. 148 wolferl
006. 147 blomst
007. 144 Pheno
008. 134 Kuno_van_Dijk
Kuno kijk nou![]()
![]()
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staanquote:
Hoe doe ik datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe even een topic report dan
Stage SC # 240 Just the two of us..En we vermaken ons best!
nee..:!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staan
dat uitroep teken boven aan naast de TTquote:
Mafketelsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staan
Donequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat uitroep teken boven aan naast de TT
Kunnen wij er wat aan doen dat we niets te doen hebbenquote:
Je komt allemaal gebruikte condooms tegen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef DaFan het volgende:
Ik ben mn kamer ana het opruimen...en het is niet fraai
Een uurtje!quote:
Een uur ? Relaxedquote:
City Kantine!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een uur ? Relaxed
En waarschijnlijk ook een grote kantine waar je een ruime keus hebt aan etenswaren....
Of anders ben je gewoon ergens naar een lunchroom of iets in die zin geweest
een foto van mij met een boel zweedse vrouwen over 2 maand!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kuno, wat krijg ik van je als ik morgen op nr 1 van de ranking sta ?
Daar hou ik je aan !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een foto van mij met een boel zweedse vrouwen over 2 maand!
ach ze bannen je echt niet langer dan 48 uurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan !
Denk dat ik ook een aantal notes achter mn naam krijg maar goed dat moet ik er dan maar voor over hebben
Ik heb al eens een ban gehad op deze naam hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach ze bannen je echt niet langer dan 48 uur
ja weet ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb al eens een ban gehad op deze naam he
Gelukkig heb ik nog clowntjesquote:
welke heb je allemaal dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog clowntjes
Teardrop-NLquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke heb je allemaal dan?
niets spannends dus...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Teardrop-NL
Tear-nl
en nog 1 dacht ik maar die weet ik niet meer
weet niet, Tear is weg dacht ik. En ik ben maar bezig met mn internship report...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef ETA het volgende:
heeft er iemand stiekem aan de noodrem getrokken?? zo rustig ineens
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hey TT is aangepast trouwens
Bedankt wie het ook heeft gedaan
Miss-scofieldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
Vette jetlag, ben echt kapot!!
ETA, hoe doe jij dat elke keer???
Ohh... en ik heb sinds vanochtend een huis!!!!(Gisterochtend geland, gistermiddag gekeken, vanochtend geaccepteerd!!
)
Hoe is het hier??
Heb trouwens een superrelax rooster voor volgend jaar!!! Elke keer de eerste paar uur les... supervroeg vrij dus
Ja ach je moet toch watquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:41 schreef PieterBas het volgende:
Zo jullie zijn aardig bezig geweest
hey missquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
Ohh... en ik heb sinds vanochtend een huis!!!!(Gisterochtend geland, gistermiddag gekeken, vanochtend geaccepteerd!!
)
Hoe is het hier??
Heb trouwens een superrelax rooster voor volgend jaar!!! Elke keer de eerste paar uur les... supervroeg vrij dus
heb jij vandaag een heel topic gemist?quote:
ja, ik was gewoon aan de arbeit, van 09.00 tot 18.00, dus had weinig kans om het bij te houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij vandaag een heel topic gemist?[afbeelding]
die vorige was ook snel vol moet ik zeggen...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik was gewoon aan de arbeit, van 09.00 tot 18.00, dus had weinig kans om het bij te houden
jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die vorige was ook snel vol moet ik zeggen...!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Miss-scofield![]()
Hier is het lekker hoor, we spammen nog steeds rustig door al gaat het soms wel wat langzamer. Vandaag hebben kuno en ik bijna met zn 2-en een heel topic volgekregen
Gefeliciteerd met je huisje
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hey miss
Gefeliciteerd met je huis![]()
fotooooosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
)
Hoe is het hier??
Zeist ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
[..]
Thanks!!!! Ik ben zo blij!!!
En nu geld uitgeven...alles moet opnieuw gedaan worden.. de muren, de vloeren, noem maar op!!
Een 4kamer flat in Zeist!!
Anders moet je gewoon zeggen dat je niet van plan bent om het vliegtuig tegen een hoge toren aan te vliegen. Das toch overtuigend genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:22 schreef ETA het volgende:
[..]
Bedoel je vliegen? vliegen is best makkelijk. Lastige gedeelte is om de piloot te overtuigen jou te laten vliegen. Chloroform valt onder overtuigende redenatie.
Ja ach ik moet toch wat ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gelukkig sta ik niet in de top 50!Je staat wel boven Tong en je hebt bijna 100 posts meer dan mij!
moin moinquote:
ja...!quote:
Maar maar maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...!nog 4 daagjes stage en dan verwijder ik mezelf uit de wiki!
ETA!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar maar maar
Zit ik hier dan alleen
ETA is druk met die chinezenquote:
of! of! of! ETA Vind ons niet meer tof...!quote:
heb je dat rijmpje helemaal zelf verzonnen??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of! of! of! ETA Vind ons niet meer tof...!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je dat rijmpje helemaal zelf verzonnen??
een slechte garp maken en dan ook nog niet eens zien dat je een slechte garp maaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]nee, ik zie nu pas dat het rijmt..:!
nou sorry hoor...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een slechte garp maken en dan ook nog niet eens zien dat je een slechte garp maakt![]()
Trek het je niet aan Kuno. Hij is een Ex stagiair jij bent nog een die hard stagiair. jij Pwned hemquote:
tuurlijk, tear loopt hier ook rond!quote:
ik "pwn" hem heel hard!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Trek het je niet aan Kuno. Hij is een Ex stagiair jij bent nog een die hard stagiair. jij Pwned hem
Yeah! Ik ben na m'n stage blijven werken hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tuurlijk, tear loopt hier ook rond!
Ja ach je moet toch watquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tuurlijk, tear loopt hier ook rond!
wat! Kom dan! zoek je ruzie!quote:
Ga met je auto spelen johquote:
Leuke film was dat jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef ETA het volgende:
..
we zijn hier ook niet met zn zovelen...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Andre_1984 het volgende:
wat een stilte hier
Gister hebben Kuno en ik bijna met zn 2-en een topic volgelultquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Andre_1984 het volgende:
wat een stilte hier
sssst.!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gister hebben Kuno en ik bijna met zn 2-en een topic volgelult
Jij refreshed niet zo snelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:38 schreef Andre_1984 het volgende:
gezelligmaar nu ben ik er ook hahaha
Oh sorry ik wist niet dat dat geheim wasquote:
haha BUSTEDquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat dat geheim was
quote:
Heey crossie alles goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kom ook net op het goede moment even kijken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kom ook net op het goede moment even kijken
Ja dat wil ik ook wel even weten eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Ach het gaat toch niet zo snel als toen..!
heee pssst, hoeveel notes heb ik eigenlijk bij mn naam?
we zijn te laaat...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heey crossie alles goed
Leidt hem af ! dan denkt hij er niet meer aan![]()
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het beginquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we zijn te laaat...!betrapt...!!
![]()
En wat wil crossie anders doen? ik ben strax klaar, dan is alleen ETA hier nog die echt stage loopt...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het begin
En het is vakantietijd. Daar moet zelfs crossover begrip voor hebben toch ?
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heee pssst, hoeveel notes heb ik eigenlijk bij mn naam?
tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het begin
En het is vakantietijd. Daar moet zelfs crossover begrip voor hebben toch ?
jawel crossie...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?
Natuurlijk hebben wij dat. Na je waarschuwing zijn we heel erg lief geweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?
ik ook ik ook!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:38 schreef Andre_1984 het volgende:
gezelligmaar nu ben ik er ook hahaha
Nog nooit gehoord van je post editen zeker ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
straks dan, nu even scannen
ja, ga zo wel ff naar de auto toequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga met je auto spelen joh![]()
Hoi Remcore![]()
Waarom download je niet gewoon de nrs die op cd staan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ga zo wel ff naar de auto toeff wat CD's er uit halen, om te rippen naar PC
nieuwe stagiar???quote:
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel crossie...!we gaan toch lang niet meer zo hard als eerst?
![]()
neefje van Tear...!quote:
uitzoeken hoeveel notes we hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.
Wat lief van Crossie dat ie dat voor ons wil doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
uitzoeken hoeveel notes we hebben?![]()
![]()
En een post extra achterlopen zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van je post editen zeker ?
Nee ik was me alleen even als een voorbeeldig Forum-poster aan het gedragen omdat crossover er wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En een post extra achterlopen zeker![]()
Niets ernstigs mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.
Ik dacht al, waar komt dát opeens vandaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik was me alleen even als een voorbeeldig Forum-poster aan het gedragen omdat crossover er was![]()
Ssshhhttquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt dát opeens vandaan![]()
wat was die edit?quote:
omdat het allemaal super nieuwe nummers zijn, allemaal promo's, die nog bijna niemand heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom download je niet gewoon de nrs die op cd staan ?
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niets ernstigs mag ik hopen ?
zet ze even op internet dan! dan downloaden wij ze!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat het allemaal super nieuwe nummers zijn, allemaal promo's, die nog bijna niemand heeften die dus zeker niet te downloaden zijn
Sterkte ermee Cross ! Hoop dat het allemaal goed komtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?
En allemaal bij Tear zeker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?
alsof dat jullie muzieksmaak isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet ze even op internet dan! dan downloaden wij ze!
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alsof dat jullie muzieksmaak isen alsof jullie de artiesten kennen
maar goed, eigenlijk mag ik die nummers ook niet hebben, dus dan ga ik ze helemaal niet op internet zetten![]()
Waarom denk je dat ze allemaal bij mij staan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En allemaal bij Tear zeker!![]()
Crossie! Sterkte ermee, en als we wat modlasten overmoeten nemen? ik hoor het graag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat valt dan best nog wel mee ?
Bedankt allebei maar nee dat hoeft nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En allemaal bij Tear zeker!![]()
Crossie! Sterkte ermee, en als we wat modlasten overmoeten nemen? ik hoor het graag!![]()
![]()
Je weet ons te vinden als je ooit van gedachten veranderdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Bedankt allebei maar nee dat hoeft niet
omdat jij kloons hebt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze allemaal bij mij staan ?
nou ja dan alleen maar sterkte en ik hoop dat het allemaal weer goed komt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Bedankt allebei maar nee dat hoeft niet
Dat was alleen maar om mn ban periode door te komen hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat jij kloons hebt!en ik een hele nette jongen ben!
okey! ik dacht al bijna dat er een veel erger iets stond..:!quote:
waarom denk je dat je geband was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was alleen maar om mn ban periode door te komen hoor
Ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom denk je dat je geband was?
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meeleesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom denk je dat je geband was?
Nee kuno stomme schijnheil !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meelees![]()
'Topic verkloten'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer![]()
Ohja dat was hetquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meelees![]()
staat in zn notes?quote:
Jij natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
staat in zn notes?
wie heeft er eigenlijk meer?
echt niet!quote:
daar weet ik genoeg vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?![]()
Dus ik heb er 4. En Kuno 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
Oke het laatste over notes: Teardrop heeft er 4 keer zo veel als Kuno.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
ech nie!quote:
Cool, heb ik iig 1 stemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
edit: Crossie als er een modverkiezing komt ben jij de eerste waar ik op stem!![]()
LOOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
edit: Crossie als er een modverkiezing komt ben jij de eerste waar ik op stem!![]()
Had je vast niet verwacht hequote:
quote:
`quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd wat er in die ene note staat en wie hem geschreven heeft...!ik verdenk jou een beetje crossie, toen met het stage SC!
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Ik zei genoeg over notes!! Ik laat toch niks los
Maar ik had wel gelijk he ? Ik heb er 4, Kuno heeft er 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Ik zei genoeg over notes!! Ik laat toch niks los
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik had wel gelijk he ? Ik heb er 4, Kuno heeft er 1![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het was te proberen! Toch de volgende keer Crossie!
![]()
Veel plezier onder de douchequote:
over wie heb je het nu dan??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
9329 (gemiddeld 11 per dag)
En dan noemen jullie mij een spammer![]()
Dat moet mij in de maand augustus ook wel lukkenquote:
ik ga de laatste weken wat minder, mijn gemiddelde is gezakt naar 37 per dag...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moet mij in de maand augustus ook wel lukken
Tsja geen stage meer hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga de laatste weken wat minder, mijn gemiddelde is gezakt naar 37 per dag...
Ik ken alleen Glowiejquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
`
heb jij ooit gehoord van Bass Intruders, Sound Creators en Glowiej dan??
scheelt een stukquote:
haiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Is het eindelijk mooi weer.. heb ik een griepje te pakken
[..]
Ik ken alleen Glowiej![]()
Van de hardstyle/jump avonden bij een discotheek in de buurt.. Ik zie de affiches hangen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scheelt een stuk
[..]
haibeterschap dan maar hè
waar ken je Glowiej van dan??
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van de hardstyle/jump avonden bij een discotheek in de buurt.. Ik zie de affiches hangen.
Wanneer zal de eerste jumper op de eerste hulp komen te liggen vanwege afscheurde spierenquote:
Tear ziet een kansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik wacht nog steeds vol spanning af tot miss-scofield weer terug komt in dit topic...
Vraag me namelijk af waar in Zeist ze gaat wonenKan ik dr opzoeken aangezien ik ook in Zeist woon
kan me niet snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanneer zal de eerste jumper op de eerste hulp komen te liggen vanwege afscheurde spieren![]()
![]()
Stage SC Mini-meetquote:
Hey daar was een KLB topic overquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanneer zal de eerste jumper op de eerste hulp komen te liggen vanwege afscheurde spieren![]()
![]()
Lekker lompquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hey daar was een KLB topic overIemand die eerder uit Salou is teruggekomen omdat ie zn voet had gebroken of iets had gescheurd bij t jumpen
![]()
LOL.. dan ben je wel lomp!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hey daar was een KLB topic overIemand die eerder uit Salou is teruggekomen omdat ie zn voet had gebroken of iets had gescheurd bij t jumpen
![]()
Doe normaal dat ga ik toch niet allemaal lezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Laaaang opsomtopic
Die dus.. wel een lap tekst
Thrilled was ook een ex-stagiair..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
Laaaang opsomtopic
Die dus.. wel een lap tekst
Toen had ie door wat ie een jumpende loser was en dat we hem niet mochtenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Thrilled was ook een ex-stagiair..(Ik geloof tot topic 40)
Hij was klaar met zijn stagequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toen had ie door wat ie een jumpende loser was en dat we hem niet mochten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij was klaar met zijn stage
Ik zat laatst in de tram.. Zie ik aan de overkant een gastje van 6-7 jaar oud te jumpen op het perron... Dat gastje was zo bezig met zijn dans routine dat ie een aankomende tram niet zag aan komen.. Zijn moeder kon hem net nog op tijd wegtrekken..
Scheelde niet veel dat ie geraakt werd.. Ik zag de titel van het krantenartikel al staan.. "Jonge jumper jumpt voor tram"
Vergeleken met een tropische regenstorm is alles een miezerbuitjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb het hele verhaal gelezen, had niets te doen
Wat een verhaal zeg. En dan zeuren wij hier in nederland als het miezert
Laat me raden... een Acerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef ETA het volgende:
ben achter een negatief puntje gekomen van mijn nieuwe camera..... heb nu 10 megapixels= 3-4mb fotos, terwijl voorheen ik rond de 1 mb fotos had. Dus in photoshop is het bewerken van fotos ook ineens een stuk zwaarer geworden....... nieuwe laptop nodig
das mooi om te horen lezenquote:
"Nou, spannend, een tropische storm....."quote:Tropical Storm 07W is forecast to strike land to the following likelihood(s) at the given lead time(s):
Red Alert Country(s) or Province(s)
Taiwan
probability for CAT 1 or above is 35% in about 72 hours
probability for TS is 55% in about 72 hours
Dat ziet er wel naar uitquote:
en je gigantische verslapen de volgende ochtend... omdat je wekkerradio het niet meer doetquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:33 schreef ETA het volgende:
enige waar ik me zorgen over maak is dat de electriciteit uitvalt...... geen airco dan!!!!
Goedenavondquote:
al 2x meegemaakt dat batterij van wekker bijna op was, daardoor stond ie wel eens een uurtje stil snachts...... dan word je een uur te laat wakker, en je realiseert het niet omdat die stomme wekker dan verkeerde tijd aangeeft/....quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je gigantische verslapen de volgende ochtend... omdat je wekkerradio het niet meer doet
goedemorgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen! Wat is Fok lekker snel!
Vertel vertel wij willen het weten !quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaalben er ook weer
Wat is er met FOK! aan de hand vandaag ? Ik heb geen mooie afbeelding meer bovenaan mn paginaquote:
FOK! heeft maandagochtendproblemenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat is er met FOK! aan de hand vandaag ? Ik heb geen mooie afbeelding meer bovenaan mn pagina
Dan moet FOK! maar een bakkie koffie nemen. Dat is ook het eerste wat ik doe op maandagochtendquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
FOK! heeft maandagochtendproblemen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:54 schreef ETA het volgende:
ben echt moe..... wat is nu leuker dan 2 presentaties achter elkaar geven, en merken dat de helft van de lui het geen hol kan schelen.... weken lang voorbereiden en dan te horen krijgen dat ik het ff snel moet doen omdat ze geen tijd hebben.... Ooit geprobeerd een presentatie van 25 minuten in 15 minuten te doen?
en nu val ik steeds bijna in slaap. ben wel blij dat het al 5 uur is..... nog 1,5 uur te gaan....... laatste 2 uur 1 sheet gemaakt en ~100 dilbert strips gelezen........ i need a break,..
en sinds 0:00 GMT geld er een Red Alert voor Taipei. Op zn vroegst komt de storm morgenochtend aan in Taiwan. Let the party begin....................quote:The Central Weather Bureau advised the public to take the necessary precautions in preparation for a possible typhoon in the next few days.
Wij willen foto's !!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:59 schreef ETA het volgende:
en om de spanning wat op te drijven, een berichtje uit de lokale krant:
[..]
en sinds 0:00 GMT geld er een Red Alert voor Taipei. Op zn vroegst komt de storm morgenochtend aan in Taiwan. Let the party begin....................
k'heb geen regenjas en laarzenquote:
Zuiderwester aan en foto schieten maarquote:
Shake that ass !quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:15 schreef ETA het volgende:
naja, ik ga es informeren hoe het zit met vrije dagen enzo![]()
trouwens, word helemaal para van de aarbevinkjes.... Heb er maar 2 meegemaakt hier, maar af en toe denk ik dat de aarde schud, maar ben ik het gewoon zelf..... Goh, beweegt de aarde nu, of verbeeld ik me mar dat............ raar is dat
en plaatje uit andere bron, echt recht over taipei: [afbeelding]
ik heb een tof weekend gehad!quote:
maar eerst een orkaan!quote:
Hoeveel soorten bier heb je getest ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb een tof weekend gehad!
12...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hoeveel soorten bier heb je getest ?![]()
En de rest dan ? er waren toch iets van 8000 verschillende soorten ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
12...en heb van 6 de glazen meegenomen!
en die godverdomme kut duitsers schenken dus alleen maar halve liters he..!
alleen bij Grolsch waar we aan de praat kwamen met een australier die alleen maar dat dronk hadden ze klein glaasjes...!
niet grappigquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Alsof jij ergens heengaat als het vliegveld in puin ligt
1780quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En de rest dan ? er waren toch iets van 8000 verschillende soorten ?
En welk bier was nou het lekkerst ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1780maar er zat ook een boel bende bij, Bananenbier, mango bier nederlands bier, vrouwen bier. En dat mag ik niet van god!
dus alleen maar echt bier gehad en ik moetzeggen dat ik tijdens het eten al 3 halve liter had, en dan savonds nog 12 halve liters... dan ben ik wel naar de klote...!
mmm Ik weet niet, ik ben een hele grote fan van Becks...!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En welk bier was nou het lekkerst ?![]()
Die duitsers weten wel wat voor bier glazen je nodig hebtquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm Ik weet niet, ik ben een hele grote fan van Becks...!en ik weet echt niet meer hoe dat allemaal smaakte... Ik zal vanavond trouwens even een foto plaatsen van mij...! Ik heb een laarsglas!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alarm Alarm... de duitsers vallen aan
alweer???quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu pas...quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
DOOD! MORS DOOD!quote:
because!quote:
Waarom zit je niet meer in het geen reet te doen op je werk topic ? je gaat me toch niet vertellen dat je aan het werk bent he ?!quote:
jawel, ik moet nof even wat dingen afronden hier p mn stage enzo!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom zit je niet meer in het geen reet te doen op je werk topic ? je gaat me toch niet vertellen dat je aan het werk bent he ?!
nog niet....quote:
nou bijna dan!quote:
Ervoor.. en erna foto'squote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou bijna dan!hoelang duurt het nog voor de orkaan komt? maak je wel wat toffe foto's voor mij?
Valt best meequote:Op maandag 6 augustus 2007 15:32 schreef Deceit het volgende:
Deze thread is moeilijker te snappen..
tear en stage...!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:47 schreef Deceit het volgende:
Hehe dacht ik al eigenlijk.. Ohh jij loopt ook natuurlijk stage!
Hij moet toch wat doen... op zijn werkquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tear en stage...!hij komt hier omdat hij nog thuis woont!
![]()
sorry tear kan geen andere reden bedenken waarom je hierkomt!![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tear en stage...!hij komt hier omdat hij nog thuis woont!
![]()
sorry tear kan geen andere reden bedenken waarom je hierkomt!![]()
Wat PB zegtquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij moet toch wat doen... op zijn werk
zoals sommige op hun stagequote:
En ik leef gewoon mee met de Stagiairs omdat ik 2 jaar geleden ook nog stage liep en precies hetzelfde doormaaktequote:
Ahzooooquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik leef gewoon mee met de Stagiairs omdat ik 2 jaar geleden ook nog stage liep en precies hetzelfde doormaakteToen ben ik ook een stage reeks begonnen dus daarom kom ik hier
Zie doe geen reet op mn werk topicquote:
was just buggin' you!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zie doe geen reet op mn werk topic
ik zal mijn best doen. Momenteel is de voorspelling voor taipei: 70% kans op een tropische storm = windkracht 12. En verder een 50% kans op een heuse typhoon, als deze hit, hit hij met 80 knots windsnelheid = ~ 150km/h..... (1 Minute Maximum Sustained Winds). Maar grote kans dat deze nog groeit....quote:
Welkomquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:32 schreef Deceit het volgende:
Deze thread is moeilijker te snappen..
Heeey! Hoe is Taiwan!?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:35 schreef ETA het volgende:
[..]
WelkomIs het wat, stage in Wenen??
En nog steeds houden we de 100% stagaires in buitenland in stand![]()
ik heb je post in KAA gelezenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:41 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heeey! Hoe is Taiwan!?
Wenen is ok.. Supermooie stad en veel things-to-do.. En het is dat ik hele leuke mensen heb ontmoet, dat het uit te houden is. Want die mensen hier.. zijn zo arrogant en niet open minded. Ze tonen geen enkele interesse in je en weten hoe ze iemand als lucht kan laten voelen. Dus nee.. willen wonen zou ik niet.. Mentaliteit van hen is verschrikkelijk ten opzichte van de Nederlanders!
En op het werk zijn alleen maar van die mensen..
Klink erg negatief, i know! Maar overdrijf het niet!
Overmorgen ben je alleen!quote:
Ja ach je moet toch wat hequote:
bijna vol!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben pleites, gooi jij hem dan maar vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |