Sterkte ermee Cross ! Hoop dat het allemaal goed komtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?
En allemaal bij Tear zeker!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?
alsof dat jullie muzieksmaak isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet ze even op internet dan! dan downloaden wij ze!
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
alsof dat jullie muzieksmaak isen alsof jullie de artiesten kennen
maar goed, eigenlijk mag ik die nummers ook niet hebben, dus dan ga ik ze helemaal niet op internet zetten![]()
Waarom denk je dat ze allemaal bij mij staan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En allemaal bij Tear zeker!![]()
Crossie! Sterkte ermee, en als we wat modlasten overmoeten nemen? ik hoor het graag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat valt dan best nog wel mee ?
Bedankt allebei maar nee dat hoeft nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En allemaal bij Tear zeker!![]()
Crossie! Sterkte ermee, en als we wat modlasten overmoeten nemen? ik hoor het graag!![]()
![]()
Je weet ons te vinden als je ooit van gedachten veranderdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Bedankt allebei maar nee dat hoeft niet
omdat jij kloons hebt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze allemaal bij mij staan ?
nou ja dan alleen maar sterkte en ik hoop dat het allemaal weer goed komt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Bedankt allebei maar nee dat hoeft niet
Dat was alleen maar om mn ban periode door te komen hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat jij kloons hebt!en ik een hele nette jongen ben!
okey! ik dacht al bijna dat er een veel erger iets stond..:!quote:
waarom denk je dat je geband was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was alleen maar om mn ban periode door te komen hoor
Ik weet het eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom denk je dat je geband was?
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meeleesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom denk je dat je geband was?
Nee kuno stomme schijnheil !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meelees![]()
'Topic verkloten'quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet meer![]()
Ohja dat was hetquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Je hoeft niet 'politiek' correct te reageren hoor nu je weet dat ik effe meelees![]()
staat in zn notes?quote:
Jij natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
staat in zn notes?
wie heeft er eigenlijk meer?
echt niet!quote:
daar weet ik genoeg vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?![]()
Dus ik heb er 4. En Kuno 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
Oke het laatste over notes: Teardrop heeft er 4 keer zo veel als Kuno.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
ech nie!quote:
Cool, heb ik iig 1 stemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
edit: Crossie als er een modverkiezing komt ben jij de eerste waar ik op stem!![]()
LOOLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef crossover het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
edit: Crossie als er een modverkiezing komt ben jij de eerste waar ik op stem!![]()
Had je vast niet verwacht hequote:
quote:
`quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat weet jij nou van mijn muziek smaak?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu ben ik wel benieuwd wat er in die ene note staat en wie hem geschreven heeft...!ik verdenk jou een beetje crossie, toen met het stage SC!
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Ik zei genoeg over notes!! Ik laat toch niks los
Maar ik had wel gelijk he ? Ik heb er 4, Kuno heeft er 1quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Ik zei genoeg over notes!! Ik laat toch niks los
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar ik had wel gelijk he ? Ik heb er 4, Kuno heeft er 1![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het was te proberen! Toch de volgende keer Crossie!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |