quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
TT te lang, nu is de S weg
Ja ik weet het... Noobie
Doe even een topic report danquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van woensdag 01 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 195 Emel
002. 172 Teardrop-nl
003. 160 yvonne
004. 157 Stormqueen
005. 148 wolferl
006. 147 blomst
007. 144 Pheno
008. 134 Kuno_van_Dijk
Kuno kijk nou![]()
![]()
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staanquote:
Hoe doe ik datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe even een topic report dan
Stage SC # 240 Just the two of us..En we vermaken ons best!
nee..:!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staan
dat uitroep teken boven aan naast de TTquote:
Mafketelsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staan
Donequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat uitroep teken boven aan naast de TT
Kunnen wij er wat aan doen dat we niets te doen hebbenquote:
Je komt allemaal gebruikte condooms tegen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef DaFan het volgende:
Ik ben mn kamer ana het opruimen...en het is niet fraai
Een uurtje!quote:
Een uur ? Relaxedquote:
City Kantine!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een uur ? Relaxed
En waarschijnlijk ook een grote kantine waar je een ruime keus hebt aan etenswaren....
Of anders ben je gewoon ergens naar een lunchroom of iets in die zin geweest
een foto van mij met een boel zweedse vrouwen over 2 maand!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kuno, wat krijg ik van je als ik morgen op nr 1 van de ranking sta ?
Daar hou ik je aan !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een foto van mij met een boel zweedse vrouwen over 2 maand!
ach ze bannen je echt niet langer dan 48 uurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan !
Denk dat ik ook een aantal notes achter mn naam krijg maar goed dat moet ik er dan maar voor over hebben
Ik heb al eens een ban gehad op deze naam hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach ze bannen je echt niet langer dan 48 uur
ja weet ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb al eens een ban gehad op deze naam he
Gelukkig heb ik nog clowntjesquote:
welke heb je allemaal dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog clowntjes
Teardrop-NLquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke heb je allemaal dan?
niets spannends dus...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Teardrop-NL
Tear-nl
en nog 1 dacht ik maar die weet ik niet meer
weet niet, Tear is weg dacht ik. En ik ben maar bezig met mn internship report...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef ETA het volgende:
heeft er iemand stiekem aan de noodrem getrokken?? zo rustig ineens
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hey TT is aangepast trouwens
Bedankt wie het ook heeft gedaan
Miss-scofieldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
Vette jetlag, ben echt kapot!!
ETA, hoe doe jij dat elke keer???
Ohh... en ik heb sinds vanochtend een huis!!!!(Gisterochtend geland, gistermiddag gekeken, vanochtend geaccepteerd!!
)
Hoe is het hier??
Heb trouwens een superrelax rooster voor volgend jaar!!! Elke keer de eerste paar uur les... supervroeg vrij dus
Ja ach je moet toch watquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:41 schreef PieterBas het volgende:
Zo jullie zijn aardig bezig geweest
hey missquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
Ohh... en ik heb sinds vanochtend een huis!!!!(Gisterochtend geland, gistermiddag gekeken, vanochtend geaccepteerd!!
)
Hoe is het hier??
Heb trouwens een superrelax rooster voor volgend jaar!!! Elke keer de eerste paar uur les... supervroeg vrij dus
heb jij vandaag een heel topic gemist?quote:
ja, ik was gewoon aan de arbeit, van 09.00 tot 18.00, dus had weinig kans om het bij te houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij vandaag een heel topic gemist?[afbeelding]
die vorige was ook snel vol moet ik zeggen...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik was gewoon aan de arbeit, van 09.00 tot 18.00, dus had weinig kans om het bij te houden
jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die vorige was ook snel vol moet ik zeggen...!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Miss-scofield![]()
Hier is het lekker hoor, we spammen nog steeds rustig door al gaat het soms wel wat langzamer. Vandaag hebben kuno en ik bijna met zn 2-en een heel topic volgekregen
Gefeliciteerd met je huisje
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hey miss
Gefeliciteerd met je huis![]()
fotooooosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
)
Hoe is het hier??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |