quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
TT te lang, nu is de S weg
Ja ik weet het... Noobie
Doe even een topic report danquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van woensdag 01 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 195 Emel
002. 172 Teardrop-nl
003. 160 yvonne
004. 157 Stormqueen
005. 148 wolferl
006. 147 blomst
007. 144 Pheno
008. 134 Kuno_van_Dijk
Kuno kijk nou![]()
![]()
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staanquote:
Hoe doe ik datquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe even een topic report dan
Stage SC # 240 Just the two of us..En we vermaken ons best!
nee..:!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staan
dat uitroep teken boven aan naast de TTquote:
Mafketelsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat we morgen op nr 1 en 2 staan
Donequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat uitroep teken boven aan naast de TT
Kunnen wij er wat aan doen dat we niets te doen hebbenquote:
Je komt allemaal gebruikte condooms tegen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef DaFan het volgende:
Ik ben mn kamer ana het opruimen...en het is niet fraai
Een uurtje!quote:
Een uur ? Relaxedquote:
City Kantine!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een uur ? Relaxed
En waarschijnlijk ook een grote kantine waar je een ruime keus hebt aan etenswaren....
Of anders ben je gewoon ergens naar een lunchroom of iets in die zin geweest
een foto van mij met een boel zweedse vrouwen over 2 maand!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Kuno, wat krijg ik van je als ik morgen op nr 1 van de ranking sta ?
Daar hou ik je aan !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een foto van mij met een boel zweedse vrouwen over 2 maand!
ach ze bannen je echt niet langer dan 48 uurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan !
Denk dat ik ook een aantal notes achter mn naam krijg maar goed dat moet ik er dan maar voor over hebben
Ik heb al eens een ban gehad op deze naam hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach ze bannen je echt niet langer dan 48 uur
ja weet ik!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb al eens een ban gehad op deze naam he
Gelukkig heb ik nog clowntjesquote:
welke heb je allemaal dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog clowntjes
Teardrop-NLquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welke heb je allemaal dan?
niets spannends dus...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Teardrop-NL
Tear-nl
en nog 1 dacht ik maar die weet ik niet meer
weet niet, Tear is weg dacht ik. En ik ben maar bezig met mn internship report...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:55 schreef ETA het volgende:
heeft er iemand stiekem aan de noodrem getrokken?? zo rustig ineens
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hey TT is aangepast trouwens
Bedankt wie het ook heeft gedaan
Miss-scofieldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
Vette jetlag, ben echt kapot!!
ETA, hoe doe jij dat elke keer???
Ohh... en ik heb sinds vanochtend een huis!!!!(Gisterochtend geland, gistermiddag gekeken, vanochtend geaccepteerd!!
)
Hoe is het hier??
Heb trouwens een superrelax rooster voor volgend jaar!!! Elke keer de eerste paar uur les... supervroeg vrij dus
Ja ach je moet toch watquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:41 schreef PieterBas het volgende:
Zo jullie zijn aardig bezig geweest
hey missquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
Ohh... en ik heb sinds vanochtend een huis!!!!(Gisterochtend geland, gistermiddag gekeken, vanochtend geaccepteerd!!
)
Hoe is het hier??
Heb trouwens een superrelax rooster voor volgend jaar!!! Elke keer de eerste paar uur les... supervroeg vrij dus
heb jij vandaag een heel topic gemist?quote:
ja, ik was gewoon aan de arbeit, van 09.00 tot 18.00, dus had weinig kans om het bij te houdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij vandaag een heel topic gemist?[afbeelding]
die vorige was ook snel vol moet ik zeggen...!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik was gewoon aan de arbeit, van 09.00 tot 18.00, dus had weinig kans om het bij te houden
jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die vorige was ook snel vol moet ik zeggen...!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Miss-scofield![]()
Hier is het lekker hoor, we spammen nog steeds rustig door al gaat het soms wel wat langzamer. Vandaag hebben kuno en ik bijna met zn 2-en een heel topic volgekregen
Gefeliciteerd met je huisje
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hey miss
Gefeliciteerd met je huis![]()
fotooooosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef miss-scofield het volgende:
Heeyy hallo!!!
Ik ben weer thuis!!
)
Hoe is het hier??
Zeist ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
[..]
Thanks!!!! Ik ben zo blij!!!
En nu geld uitgeven...alles moet opnieuw gedaan worden.. de muren, de vloeren, noem maar op!!
Een 4kamer flat in Zeist!!
Anders moet je gewoon zeggen dat je niet van plan bent om het vliegtuig tegen een hoge toren aan te vliegen. Das toch overtuigend genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:22 schreef ETA het volgende:
[..]
Bedoel je vliegen? vliegen is best makkelijk. Lastige gedeelte is om de piloot te overtuigen jou te laten vliegen. Chloroform valt onder overtuigende redenatie.
Ja ach ik moet toch wat ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gelukkig sta ik niet in de top 50!Je staat wel boven Tong en je hebt bijna 100 posts meer dan mij!
moin moinquote:
ja...!quote:
Maar maar maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...!nog 4 daagjes stage en dan verwijder ik mezelf uit de wiki!
ETA!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar maar maar
Zit ik hier dan alleen
ETA is druk met die chinezenquote:
of! of! of! ETA Vind ons niet meer tof...!quote:
heb je dat rijmpje helemaal zelf verzonnen??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of! of! of! ETA Vind ons niet meer tof...!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je dat rijmpje helemaal zelf verzonnen??
een slechte garp maken en dan ook nog niet eens zien dat je een slechte garp maaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]nee, ik zie nu pas dat het rijmt..:!
nou sorry hoor...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een slechte garp maken en dan ook nog niet eens zien dat je een slechte garp maakt![]()
Trek het je niet aan Kuno. Hij is een Ex stagiair jij bent nog een die hard stagiair. jij Pwned hemquote:
tuurlijk, tear loopt hier ook rond!quote:
ik "pwn" hem heel hard!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Trek het je niet aan Kuno. Hij is een Ex stagiair jij bent nog een die hard stagiair. jij Pwned hem
Yeah! Ik ben na m'n stage blijven werken hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tuurlijk, tear loopt hier ook rond!
Ja ach je moet toch watquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tuurlijk, tear loopt hier ook rond!
wat! Kom dan! zoek je ruzie!quote:
Ga met je auto spelen johquote:
Leuke film was dat jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef ETA het volgende:
..
we zijn hier ook niet met zn zovelen...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Andre_1984 het volgende:
wat een stilte hier
Gister hebben Kuno en ik bijna met zn 2-en een topic volgelultquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Andre_1984 het volgende:
wat een stilte hier
sssst.!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gister hebben Kuno en ik bijna met zn 2-en een topic volgelult
Jij refreshed niet zo snelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:38 schreef Andre_1984 het volgende:
gezelligmaar nu ben ik er ook hahaha
Oh sorry ik wist niet dat dat geheim wasquote:
haha BUSTEDquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat dat geheim was
quote:
Heey crossie alles goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kom ook net op het goede moment even kijken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kom ook net op het goede moment even kijken
Ja dat wil ik ook wel even weten eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Ach het gaat toch niet zo snel als toen..!
heee pssst, hoeveel notes heb ik eigenlijk bij mn naam?
we zijn te laaat...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heey crossie alles goed
Leidt hem af ! dan denkt hij er niet meer aan![]()
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het beginquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we zijn te laaat...!betrapt...!!
![]()
En wat wil crossie anders doen? ik ben strax klaar, dan is alleen ETA hier nog die echt stage loopt...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het begin
En het is vakantietijd. Daar moet zelfs crossover begrip voor hebben toch ?
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heee pssst, hoeveel notes heb ik eigenlijk bij mn naam?
tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het begin
En het is vakantietijd. Daar moet zelfs crossover begrip voor hebben toch ?
jawel crossie...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?
Natuurlijk hebben wij dat. Na je waarschuwing zijn we heel erg lief geweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?
ik ook ik ook!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:38 schreef Andre_1984 het volgende:
gezelligmaar nu ben ik er ook hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |