we zijn hier ook niet met zn zovelen...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Andre_1984 het volgende:
wat een stilte hier
Gister hebben Kuno en ik bijna met zn 2-en een topic volgelultquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Andre_1984 het volgende:
wat een stilte hier
sssst.!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gister hebben Kuno en ik bijna met zn 2-en een topic volgelult
Jij refreshed niet zo snelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:38 schreef Andre_1984 het volgende:
gezelligmaar nu ben ik er ook hahaha
Oh sorry ik wist niet dat dat geheim wasquote:
haha BUSTEDquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat dat geheim was
quote:
Heey crossie alles goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kom ook net op het goede moment even kijken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kom ook net op het goede moment even kijken
Ja dat wil ik ook wel even weten eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Ach het gaat toch niet zo snel als toen..!
heee pssst, hoeveel notes heb ik eigenlijk bij mn naam?
we zijn te laaat...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heey crossie alles goed
Leidt hem af ! dan denkt hij er niet meer aan![]()
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het beginquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
we zijn te laaat...!betrapt...!!
![]()
En wat wil crossie anders doen? ik ben strax klaar, dan is alleen ETA hier nog die echt stage loopt...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het begin
En het is vakantietijd. Daar moet zelfs crossover begrip voor hebben toch ?
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heee pssst, hoeveel notes heb ik eigenlijk bij mn naam?
tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet meer zo hard als in het begin
En het is vakantietijd. Daar moet zelfs crossover begrip voor hebben toch ?
jawel crossie...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?
Natuurlijk hebben wij dat. Na je waarschuwing zijn we heel erg lief geweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Hebben jullie het antwoord op die vraag wel verdiend?
ik ook ik ook!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:38 schreef Andre_1984 het volgende:
gezelligmaar nu ben ik er ook hahaha
Nog nooit gehoord van je post editen zeker ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
straks dan, nu even scannen
ja, ga zo wel ff naar de auto toequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ga met je auto spelen joh![]()
Hoi Remcore![]()
Waarom download je niet gewoon de nrs die op cd staan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ga zo wel ff naar de auto toeff wat CD's er uit halen, om te rippen naar PC
nieuwe stagiar???quote:
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jawel crossie...!we gaan toch lang niet meer zo hard als eerst?
![]()
neefje van Tear...!quote:
uitzoeken hoeveel notes we hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.
Wat lief van Crossie dat ie dat voor ons wil doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
uitzoeken hoeveel notes we hebben?![]()
![]()
En een post extra achterlopen zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van je post editen zeker ?
Nee ik was me alleen even als een voorbeeldig Forum-poster aan het gedragen omdat crossover er wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En een post extra achterlopen zeker![]()
Niets ernstigs mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.. maarja ik heb op dit moment wel grotere zorgen.
Ik dacht al, waar komt dát opeens vandaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik was me alleen even als een voorbeeldig Forum-poster aan het gedragen omdat crossover er was![]()
Ssshhhttquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar komt dát opeens vandaan![]()
wat was die edit?quote:
omdat het allemaal super nieuwe nummers zijn, allemaal promo's, die nog bijna niemand heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom download je niet gewoon de nrs die op cd staan ?
Ja eigenlijk wel, met m'n vriendin. Maar over die notes, ze zijn van jullie twee allebei (samen) op 1 hand te tellen. Happy now?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niets ernstigs mag ik hopen ?
zet ze even op internet dan! dan downloaden wij ze!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat het allemaal super nieuwe nummers zijn, allemaal promo's, die nog bijna niemand heeften die dus zeker niet te downloaden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |