Die duitsers weten wel wat voor bier glazen je nodig hebtquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm Ik weet niet, ik ben een hele grote fan van Becks...!en ik weet echt niet meer hoe dat allemaal smaakte... Ik zal vanavond trouwens even een foto plaatsen van mij...! Ik heb een laarsglas!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Alarm Alarm... de duitsers vallen aan
alweer???quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu pas...quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
DOOD! MORS DOOD!quote:
because!quote:
Waarom zit je niet meer in het geen reet te doen op je werk topic ? je gaat me toch niet vertellen dat je aan het werk bent he ?!quote:
jawel, ik moet nof even wat dingen afronden hier p mn stage enzo!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom zit je niet meer in het geen reet te doen op je werk topic ? je gaat me toch niet vertellen dat je aan het werk bent he ?!
nog niet....quote:
nou bijna dan!quote:
Ervoor.. en erna foto'squote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou bijna dan!hoelang duurt het nog voor de orkaan komt? maak je wel wat toffe foto's voor mij?
Valt best meequote:Op maandag 6 augustus 2007 15:32 schreef Deceit het volgende:
Deze thread is moeilijker te snappen..
tear en stage...!quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:47 schreef Deceit het volgende:
Hehe dacht ik al eigenlijk.. Ohh jij loopt ook natuurlijk stage!
Hij moet toch wat doen... op zijn werkquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tear en stage...!hij komt hier omdat hij nog thuis woont!
![]()
sorry tear kan geen andere reden bedenken waarom je hierkomt!![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tear en stage...!hij komt hier omdat hij nog thuis woont!
![]()
sorry tear kan geen andere reden bedenken waarom je hierkomt!![]()
Wat PB zegtquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij moet toch wat doen... op zijn werk
zoals sommige op hun stagequote:
En ik leef gewoon mee met de Stagiairs omdat ik 2 jaar geleden ook nog stage liep en precies hetzelfde doormaaktequote:
Ahzooooquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik leef gewoon mee met de Stagiairs omdat ik 2 jaar geleden ook nog stage liep en precies hetzelfde doormaakteToen ben ik ook een stage reeks begonnen dus daarom kom ik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |