quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:41 schreef Deceit het volgende:[..]
Heeey! Hoe is Taiwan!?
Wenen is ok.. Supermooie stad en veel things-to-do.. En het is dat ik hele leuke mensen heb ontmoet, dat het uit te houden is. Want die mensen hier.. zijn zo arrogant en niet open minded. Ze tonen geen enkele interesse in je en weten hoe ze iemand als lucht kan laten voelen. Dus nee.. willen wonen zou ik niet.. Mentaliteit van hen is verschrikkelijk ten opzichte van de Nederlanders!
En op het werk zijn alleen maar van die mensen..
Klink erg negatief, i know! Maar overdrijf het niet!
ik heb je post in KAA gelezen
![]()
Oostenrijker is nu eenmaal een zeer masculine (hofstede ftw!!!) samenleving. Erg carriere gericht en voor zichzelf zorgend.....
Gelukkig kan je in dit topic al je gal spuien over je stage
![]()
wij (nou ja, Kuno en ik) doen het met volle overtuiging, en het werkt
Typhoon is zelf dood aan het gaan...... en is ineens licht naar het zuiden afgebogen. Een directe hit zit er niet in, slechts een brush van de typhoon die nu een Cat 1 typhoon is geworden. Die "brush" is opzich ook nog wel interesant, ~70% kans op wind met orkaankracht = windkracht 12....
Overigens is het vanochtend begonnen met keihard regenen, lawaai dat het maakt.... en volgens mij houdt het niet meer op totdat de storm voorbij is.... en vanavond stond een uitje met collegas gepland.
satelite shot ~2 uur geleden, duidelijk te zien dat de typhoon taiwan is genaderd....:
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!