Neequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:45 schreef Hythloth het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat ze hier streng op zullen controleren?
Een tik op je vingersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat gebeurt er als je wel gaat crowdsurfen en je word gepakt door de beveiliging?
Beters.quote:
Dan knippen ze je bandje door en word je van't terrein gezet. Met een bult mazzel heb je nog kans dat je een waarschuwing krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat gebeurt er als je wel gaat crowdsurfen en je word gepakt door de beveiliging?
Inderdaad. Glas, wapens, verdachte harde voorwerpen. Ze kijken even snel, voelen aan de zijkant en je kunt weer doorlopen met een beetje mazzel. Zo zijn er ook al mensen met ruim 4 keer zoveel bier gewoon naar binnen gegaan, met het bier goed te zien, maar wat zal het de security boeien? Als je maar geen gevaarlijke voorwerpen mee neemt (over het algemeen dan he, er zuller er ook zijn die wel zeiken om te veel bier).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef steeg het volgende:
Ze controleren volgens mij alleen/vooral op glazen flessen in tassen.
Je wordt een paar kilometer van 't terrein gezet, zelfs... Dichter bij de trein dan bij 't terrein.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:59 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Dan knippen ze je bandje door en word je van't terrein gezet. Met een bult mazzel heb je nog kans dat je een waarschuwing krijgt
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:32 schreef -Sum- het volgende:
tering ik begin nu al met lowlands versprekingen
ik nam net op m'n werk de telefoon op met: VPRO Digitaal, met Lowlands..uh Lesley!![]()
al mn collega's:
Komt omdat ik vandaag gehoord heb dat hans van rompeij (mr Lowlands/Mojo) net vader is geworden van een dochter en dat ie dr Lola heeft genoemd![]()
ik dacht serieus dat die man Lowla zei
Wat een fantastische naam in deze context![]()
![]()
je mag rond de 25 gram hebben, voor elke dag 5 gram. Heb je echt veel meer dan nemen ze het in beslag als ze het vinden.........quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:45 schreef Hythloth het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat ze hier streng op zullen controleren?
In plaats van Amy Winehouse, die wel geboekt is maar toch niet komt en daarom niet in het blokkenschema opgenomen is? Wie weet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:57 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht trouwens weinig spectaculairs op de TBA plek in de Alpha, ik gok op Krezip....
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:57 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht trouwens weinig spectaculairs op de TBA plek in de Alpha, ik gok op Krezip....
ga dan ook niet bij de Kooks kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
![]()
die heb ik ook al moeten ontlopen op pinkpop, toen ze ineens voor amy whiner invielen.
staan ze nog ineens naast me tijdens the kooks. gelukkig ruilden de bassiste () en jaqueline (
) al snel van plaats, dat was iets beter te hebben.
tsja, het alternatief was evanscence, en ik was mn jurk vergeten alsook in mn arm te krassenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga dan ook niet bij de Kooks kijken
ok, kennelijk bedoel ik de toetsenistequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is de bassist 1 van de weinige niet-vrouwelijke krezip-leden..
dat ook, allesbehalve jaquelinequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neenee je wilde gewoon liever naast die man staan![]()
Dat zou geweldig zijn, denk alleen dat de Alpha iets te groot is daarvoor...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
Wat ook wel fantastisch zou zijn voor de TBA: Isobel Campbell & Mark Lanegan!
Al bekend?quote:VERVANGING GEVONDEN! / 1-8-2007
Als er een band afzegt op Lowlands (Peter, Bjorn and John), dan wordt er als een speer gezocht naar een nieuwe act. En dat is dus gelukt! Deze band stond eerder dit jaar op Eurosonic en kreeg het publiek helemaal los. Reverend and The Makers dus op Lowlands!
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
reverend and the makers op LL
Heuj, goed gegokt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:46 schreef mindgames het volgende:
Grote kans dat dit de 'TBA'-act in de India is, denk ik.
quote:
De TBA in de India is de vervanger van Peter, Bjorn and John. In andere woorden: Peter, Bjorn and John stonden in het blokkenschema ingepland. Toen ze officeel geannuleerd werden, werd die naam vervangen door een TBA. Die TBA is nu Reverend. Goed gegokt, dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:34 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]![]()
Dat zijn de vervangers van Peter, Bjorn and John ( ik heb iedere keer de neiging Borg te zeggen ipv John)
Dus de TBA's zijn nog niet ingevuld
Ja ik zag het je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef mindgames het volgende:
[..]
De TBA in de India is de vervanger van Peter, Bjorn and John. In andere woorden: Peter, Bjorn and John stonden in het blokkenschema ingepland. Toen ze officeel geannuleerd werden, werd die naam vervangen door een TBA. Die TBA is nu Reverend. Goed gegokt, dus.
Een schande, inderdaad...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ja ik zag het je hebt gelijk
zat ik er net weer iets te snel doorheen te schreuwen met me grote mond![]()
Ik heb gewoon de Lima en de India door mekaar gehaald![]()
een schande![]()
Ja, die 'discussie' had ik idd ook gevolgd!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lees de laatste pagina's van het vorige topic even door, daar zijn tenten uitgebreid ter sprake gekomen.
Bij de Perry Sport, nog steeds.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:48 schreef sunmoonstar het volgende:
Ehm.. iemand toevallig nog geweldige tent-aanbiedingen gezien bij... tja... een kruidvat, hema, lidl, aldi, blokker. etcetera etcetera???.. Ik hoor het heeeel graag.
Dat klinkt inderdaad zo slecht nog nietquote:
nog meer D&B tips voor lowlands?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad zo slecht nog niet
Nee. Ik heb Noisia opgezocht na jouw postquote:
Ah joh, gewoon zorgen dat je weer naar beneden dondert voordat je bij het hek bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef UncleSam het volgende:
Ik begin zwaar te twijfelen of ik wel of niet ga crowdsurfen tijdens Lowlands![]()
Optiefen met je kut crowdsurfenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef UncleSam het volgende:
Ik begin zwaar te twijfelen of ik wel of niet ga crowdsurfen tijdens Lowlands![]()
Vriend! Waar ga je staan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik neem zoals elk jaar weer 3 Six Packs Hertog Jan mee
Klopt! Ik ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef kreuk050 het volgende:
Wat een tyfus muziek vind ik Tool.
Ga ik niet kijken
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Optiefen met je kut crowdsurfen![]()
Of gewoon helemaal niet opvangenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
...schoentjes van ze uittrekken tijdens het surfen....eentje 30 meter naar links gooien en de ander 30 meter naar rechts...beste remedie die we ooit gevonden hebben
![]()
En dat is nou precies waarom ik alleen nog maar crowdsurf als ik mn Dr. Martins aan heb en ze strak vastgebonden hebquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
...schoentjes van ze uittrekken tijdens het surfen....eentje 30 meter naar links gooien en de ander 30 meter naar rechts...beste remedie die we ooit gevonden hebben
![]()
Vlak voor het hek is dat het beste inderdaad...metaal wint het meestal wel van een hoofdjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:52 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet opvangen
Nee, als je daar staat, dan gewoon richting hek blijven doorgeven. Aan de andere kant van het hek staan meestal wel mensen die het van je over willen nemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:55 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Vlak voor het hek is dat het beste inderdaad...metaal wint het meestal wel van een hoofdje
De frustraties komen naar boven?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
ik vind een openspattende wenkbrauw mooier dan een stempeltje van de organisatie
En met schaar, als het mee zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:04 schreef maxor het volgende:
@ Angel_Of_DTH
Met een zeker enthousiasme en niet op een aardige manier
Anneliesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ok, kennelijk bedoel ik de toetseniste
Niet doen. Het risico niet waard, en behalve bij de Mad Caddies maak je er niemand gelukkig mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:11 schreef UncleSam het volgende:
overgooien bleek op Pinkpop een goede remedie. Een groep 5 meter verder vond het ook heel leuk alleen die gast waarmee gegooid werd neitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, je kan je spullen / auto niet pakken natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef Rocho het volgende:
[..]
Je wordt een paar kilometer van 't terrein gezet, zelfs... Dichter bij de trein dan bij 't terrein.
Preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En met schaar, als het mee zit.
Was je dit jaar ook op RW? Ik wel. Damn wat was dat geniaal qua bands & bagger qua organisatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:45 schreef maxor het volgende:
[..]
Precies
Op Rock Werchter weten ze ook altijd wel raad met die crowdsurfende figuren. Ik heb daar een keer iemand gezien die zo vanuit het publiek over het hek op de grond werd gesleurd.
Served him well
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
Silverchair is rond die tijd ook in 't land. Niet dat ik daarop zit te wachten, maargoed.
Heyquote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:11 schreef linebear het volgende:
mensen, ik heb nog een kaartje over... hij is toch niet verkocht. Dus mocht iemand interesse hebben PM of mail me maar...
Kasabian is live zeeeeeeeer goed! Neem dat maar van mij aan. Heb ze laatst gezien in Paradiso en het was echt een heel indrukwekkend, geweldig concert.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zit de afgelopen dagen vrij veel naar Empire en Kasabian van Kasabian te luisteren, en nu weet ik niet of ze live erg goed zijn, maar zoja, dan wordt dit wel een van mijn hoogtepunten denk ik. Geweldige cd's.
vertel, lag de nadruk op het 2e album of deden ze ook nog genoeg van het eerste?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef liselot het volgende:
Kasabian is live zeeeeeeeer goed! Neem dat maar van mij aan. Heb ze laatst gezien in Paradiso en het was echt een heel indrukwekkend, geweldig concert.
het is niet altijd even handig nee, maar het gebeurd tegenwoordig toch nog maar zelden. ik vind het wel bijdragen aan de sfeer af en toe. maar inderdaad dan meer als het voor je is en niet als je een kist tegen je kaak krijgt. maar dat heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef Byte_Me het volgende:
echt klootzakken, die crowdsurfers. sta je lekker vooraan te springen, krijg je ineens zo'n schop in je nek. met als gevolg dat je de rest van de tijd angstvallig achter je kijkt ipv. naar het concert.
Ik heb me weer prima vermaakt met Kasabian op mijn koptelefoon op de fiets. En dat terwijl ik mijn best aan het doen was om ongemerkt langs politie te komen (geen werkende koplamp) via omweggetjes. Ik heb er zin in. By My Side is geweldig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef liselot het volgende:
[..]
Kasabian is live zeeeeeeeer goed! Neem dat maar van mij aan. Heb ze laatst gezien in Paradiso en het was echt een heel indrukwekkend, geweldig concert.
Laatste keer: crowdsurfen is tof. Bij punk, metal en hardcoreconcerten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Wel triest dat jullie zo lopen te huilen over crowdsurfenDat is toch leuk. Stelletje huilies
ja met je opblaaspop...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef CecilBDemented het volgende:
valt er een beetje goed te neuken op dat lowlands?
Lowlands is enorm neukbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef CecilBDemented het volgende:
valt er een beetje goed te neuken op dat lowlands?
vriend van mij moet nou echt eens ontmaagd worden.
Vrouwuh, vrouwuh, je ken beter kippen houwuh!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lowlands is enorm neukbaar
Veel Breezers het laatste jaar. Dus als dat zijn smaak is:![]()
Gewoon aan chickies vragen of ze een theetje willen drinken bij je tent![]()
Whahahaah juist jaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vrouwuh, vrouwuh, je ken beter kippen houwuh!.
Gewoon neusje dicht en tjakka!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
geniaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zo'n hekel aan crowdsurfen, het hoorde/hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
![]()
Die kutkisten waarmee ze je een gat in je harses trappen horen erbij? Z'n dikke zeug die in je nek wordt geflikkerd zodat je chronische whiplash hebt hoort erbij. Zo'n mongool die op het podium om de zanger heen gaat hangen omdat ie denkt dat ie z'n maatje is waardoor die zanger geen noot meer uit z'n strottehoofd krijgt hoort erbij? Tieft toch opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:04 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zo'n hekel aan crowdsurfen, het hoorde/hoort er gewoon bij.
Een paar keer een concert gehad waar meer mensen op het podium stonden dan in het publiek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |