Wij gaan dan hele andere dingen doen:')quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tsja, als ik nuchter ben, ben ik het helemaal met je eens. Als je met flink wat mensen dronken rond een groot vuur staat op een metalfestival is het stukken leuker.
Dan zijn vrij veel dingen een stuk leuker trouwens.
Hooooo-hooo-hooooooooquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:40 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Bier en Tieten Tralalalalalala?
Eigenlijk is al die shit sneu![]()
Dat jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hooooo-hooo-hoooooooo
WOOOOOOOOOO-HOOO-WOOOOOHOOOOHOOO!
Ik neem aan de je dat bedoeld?
Tjek, ik zie dan wel.. Ik kan er nu genoeg noemen welke ik wil zien, maar hoe 't dan loopt ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Byte_Me het volgende:
oh, ik ga niet eens plannen waar ik naar toe ga, loopt toch allemaal in de soep
Tsja, ik volg ook niet bepaald een vast schema als ik dronken ben. Soms kan ik me zelf gedragen, schijnt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wij gaan dan hele andere dingen doen:')
Wel iedere keer wat anders ( naja meestal:) )
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tsja, ik volg ook niet bepaald een vast schema als ik dronken ben. Soms kan ik me zelf gedragen, schijnt.
Zie mijn opmerking over 'Theo!'. Dus tenzij er iemand bij loopt die: "Hooooo-hooo-hoooooooo WOOOOOOOOOO-HOOO-WOOOOOHOOOOHOOO! " heet, wil ik het niet! horen!.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
R-E-S-T-E-C-P voor Brohymn! ja
en bij 88?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:29 schreef rubbereend het volgende:
bij 26 acts is de kans wel heeel groot dat er veel overlapt
De paar dingen die ik écht wil zien (Mad Caddies, Dizzee Rascal, Sonic Youth, Interpol) overlappen elkaar, of krijg ik toch wel mee, dus waarschijnlijk eindig ik verder het hele weekend bij Oost-Europese didgeredoo-acts en Patrick Jumpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Byte_Me het volgende:
oh, ik ga niet eens plannen waar ik naar toe ga, loopt toch allemaal in de soep
Hoeveel van die 88 denk je daadwerkelijk te gaan checken?quote:
Als ik ga vertrouwen op de stukjes tekst, wil ik waarschijnlijk ook wel 90% zien. Ze zullen er vast niet bij zetten dat het kut is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Ruud2007 het volgende:
helaas te weinig... kijk maar op pagina 2 bovenaan, zie je mijn blokkenschema's
Ik begin al te kotsen als ik de eerste 'whooo" hoor inderdaad.quote:
Pennywise - Bro Hymn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Pennywise gedoe? Whoooo?
linkje?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KloMg_aMk78quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Pennywise gedoe? Whoooo?
linkje?![]()
Ja dat is altijd errug gezellig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:23 schreef Baserunner het volgende:
Bro Hymn in de 24 uurs tent op donderdag avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |